Някой знае ли що е кормилна аредба тип "Акерман" и дали атв-тата са със такава
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Акерман
Свий
X
-
До: Акерман
Използва се само от кола нагоре тъй като се състои от повече елементи и е предпоставка за ненадежност при АТВ-тата тъй и тъй разстоянието между предните гуми е значително по малко и едната гума да влаче при завой е много минимална а и там повече се управлява с газ и баланс с тялото така че не е нужно, а и теглото също намалява ами това е накратко.Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.
-
До: Акерман
Първоначално публикуван от hamilton Преглед на мнениеами ако атв-то е работно,т.е 4х4,това не би ли повредило деференциалаСъвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.
Коментар
-
До: Акерман
Поразрових се малко из специализирани книги и се оказа в края на крайщата,че специално работните атв-та са с кормилна у-ба по принципа на Акерман ето една извадка:
Принципът на автомобилната кормилна уредба се заключава в това, че сходимостта на предните гуми е настроена така, че когато колата завива, гумите не са успоредни, т.е. винаги има малко събраност, с цел да се “заклини”(натовари) окачването.
Когато колата завива, трябва предните гуми да са навити на правилната траектория – външното колело трябва да е навито по-малко, а вътрешното – повече, понеже вътрешната дъга на завоя е по-остра от външната.Това се нарича принцип на Акерман.
Ако модераторите преценат темата за изчерпана,нека я затворят,едва ли ще е интересна някому,интересуваше в частност мен.Поздрави
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар