Дълго време слушахме и четохме за този високотехнологичен модел спортно АТВ и най-после днес имах възможността да го тествам на новия Оффроуд Полигон в Дълбок Дол 
Can-Am са изкарали два модела от тази чиста "кросарка", единият с означение МХ предназначен основно за Quad Cross ( клас в мотокроса) и ХС модел предимно за американските серии GNCC. Аз разполагах с втория модел, като разликата им е основно в окачването ! Спортният модел на DS 450 се отличава от сродните АТВ-та на другите производители с изключителното си тегло-156 кг и новата изключително здрава концепция на рамата


Подробности и технически характеристики можете да видите тук , но аз искам да споделя преките си впечетления от теста
Моторът е пълен ижекцион и АТВ-то направо "рипва" при старта, въпреки, че конкретният модел имаше проблем със съединителя, който след якото каране май се оправи...
Скоростите са дълги и след като тръгнеш, не е необходимо да натискаш съединител, а направо превключваш !
На правата след старта стигнах 98 км/ч на 4-та предавка, като за 5-та ще е необходимо доста място, за да се разгърне...

АТВ-то разполага с европейска хомологация и подлежи на регистрация, а цената му е около 20 000 лева с ДДС при вносителя.
Заради малкият клиренс ( 132 мм до задната ос ) и липсата на задна скорост, машината със сигурност не е подходяща за Ендуро Шампионата, но за кросови трасета и скокове е точно каквото ти трябва
Лесно се контролира във въздуха, насочва се елементарно и е много послушна машина


Резервоарът е 11 литра и при раход около 8-10 на сто е предостатъчен ( поне така казват от "Зундерт" ) !
Аз лично се скапах след третата обиколка, но по принцип кроса иска доста добра физическа подготовка и затова утре съм поканил Николен и Десо Цеков да направят тестове
Може би и настройките, които направих на амортисьорите не бяха подходящи, а и полигона след "Чалънджа" си е направо асфалтиран, толкова е твърдо трасето...
Утре ще напиша още впечетления след теста


Can-Am са изкарали два модела от тази чиста "кросарка", единият с означение МХ предназначен основно за Quad Cross ( клас в мотокроса) и ХС модел предимно за американските серии GNCC. Аз разполагах с втория модел, като разликата им е основно в окачването ! Спортният модел на DS 450 се отличава от сродните АТВ-та на другите производители с изключителното си тегло-156 кг и новата изключително здрава концепция на рамата



Подробности и технически характеристики можете да видите тук , но аз искам да споделя преките си впечетления от теста

Моторът е пълен ижекцион и АТВ-то направо "рипва" при старта, въпреки, че конкретният модел имаше проблем със съединителя, който след якото каране май се оправи...

На правата след старта стигнах 98 км/ч на 4-та предавка, като за 5-та ще е необходимо доста място, за да се разгърне...


АТВ-то разполага с европейска хомологация и подлежи на регистрация, а цената му е около 20 000 лева с ДДС при вносителя.
Заради малкият клиренс ( 132 мм до задната ос ) и липсата на задна скорост, машината със сигурност не е подходяща за Ендуро Шампионата, но за кросови трасета и скокове е точно каквото ти трябва

Лесно се контролира във въздуха, насочва се елементарно и е много послушна машина



Резервоарът е 11 литра и при раход около 8-10 на сто е предостатъчен ( поне така казват от "Зундерт" ) !
Аз лично се скапах след третата обиколка, но по принцип кроса иска доста добра физическа подготовка и затова утре съм поканил Николен и Десо Цеков да направят тестове

Може би и настройките, които направих на амортисьорите не бяха подходящи, а и полигона след "Чалънджа" си е направо асфалтиран, толкова е твърдо трасето...
Утре ще напиша още впечетления след теста

Коментар