Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Първо АТВ - въпроси и отговори.

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първо АТВ - въпроси и отговори.

    Здравейте, по повод зачестилите еднотипни теми наситени с еднотипни въпроси от сорта на какво да избера, колебая се между това и това и т.н.
    Идеята ми е в тази тема всеки да си задава въпросите и всеки нов потребител да черпи информация от тук.
    Като цяло избора се ръководи от няколко фактора.Добре е всеки който пита да отговори на тези въпроси.
    Наличен ли е някакъв опит в управлението на мотоциклет или атв?
    На колко години сте - ръст и килограми?
    С каква цел ще използвате машината?
    Какъв е вашият бюджет?
    Помислили ли сте за екипировка?
    Тук са темите, които съм сметнал за пълноценни! (ако съм пропуснал някоя може да я добавите)
    "Новобранец" търси съвети

    Избор на евтин китаец

    АТВ за дядо и баба за туризъм в планината
    Non scholae sed vitae discimus.


  • #2
    От: Първо АТВ - въпроси и отговори.

    Така доста неща изчетох и мисля, ако не се лъжа, че някъде пропуснах най сложното нещо а именно РЕГИСТРАЦИЯТА (умишлено болтвам за да може ако някой търси информация за това да му привлека вниманието.).Та въпроса ми е следния обмислям варианта да си купя Раптор 700 и мисля да го карам шосейно най вече, сигурно доста хора ще ми се изсмеят, че точно за това го взимам, но все пак от каквото разбрах е по добре от КФХ-700 на Кавазаки, защото харчел много.До колкото знам спортните АТВ-та имат едни интересни табелки отляво на спойлера където пише, че са забранени да се карат по шосе, че е забранено да се возят 2ма ( конкретно за раптора го видях) и т.н.Та въпроса ми е следния, видях из мобилето раптор 700, който е регистриран.Други хора ми казаха, че е почти невъзможно да се регистрира за шосеен защото, ще трябва да бъде B1, а то няма как да е поради ред причини от сорта на, че трябва да бъде над 400кг., да има мигачи огледала както и шосейни гуми (за последните няма проблем ще добавя в последствие). Сега въпроса ми е следния, човека който иска да ми го продаде има фактура от продавач от Плевен и някакви документи от Америка от където е вкаран. Почти съм сигурен, че няма въпросните Сертификати за регистрация и такива от този сорт.Някой може ли да изкаже мнение как е възможно спортни атв-та от сорта на KFX700 и Raptor700 да бъдат регистрирани най лесно? Аз имам доста връзки в КАТ където съм и там ми казаха, че все ще измислим нещо и ще изчакам още няколко дни да ми потвърдят, но това е т.н. 2ра линия, която не всеки я има и следователно някой други без моя късмет и връзки няма да успеят така лесно да регистрират същите. Някой може ли да обясни точно конкретно какви документи трябва да имам задължително когато го купя, и кой биха ми дошли в бонус (който не са задължителни). Благодаря предварително
    Последно редактирано от Преслав Василев - preskata; 09-04-14, 14:44. Причина: Изядени букви

    Коментар


    • #3
      От: Първо АТВ - въпроси и отговори.

      Първоначално публикуван от Venoxious Преглед на мнение
      Така доста неща изчетох и мисля, ако не се лъжа, че някъде пропуснах най сложното нещо а именно РЕГИСТРАЦИЯТ (умишлено болтвам за да може ако някой търси информация за това да му привлека вниманието.).Та въпроса ми е следния обмислям варианта да си купя Раптор 700 и мисля да го карам шосейно най вече, сигурно доста хора ще ми се изсмеят, че точно за това го взимам, но все пак от каквото разбрах е по добре от КФХ-700 на Кавазаки, защото харчел много.До колкото знам спортните АТВ-та имат едни интересни табелки отляво на спойлера където пише, че са забранени да се карат по шосе, че е забранено да се возят 2ма ( конкретно за раптора го видях) и т.н.Та въпроса ми е следния, видях из мобилето раптор 700, който е регистриран.Други хора ми казаха, че е почти невъзможно да се регистрира за шосеен защото, ще трябва да бъде B1, а то няма как да е поради ред причини от сорта на, че трябва да бъде над 400кг., да има мигачи огледала както и шосейни гуми (за последните няма проблем ще добавя в последствие). Сега въпроса ми е следния, човека който иска да ми го продаде има фактура от продавач от Плевен и някакви документи от Америка от където е вкаран. Почти съм сигурен, че няма въпросните Сертификати за регистрация и такива от този сорт.Някой може ли да изкаже мнение как е възможно спортни атв-та от сорта на KFX700 и Raptor700 да бъдат регистрирани най лесно? Аз имам доста връзки в КАТ където съм и там ми казаха, че все ще измислим нещо и ще изчакам още няколко дни да ми потвърдят, но това е т.н. 2ра линия, която не всеки я има и следователно някой други без моя късмет и връзки няма да успеят така лесно да регистрират същите. Някой може ли да обясни точно конкретно какви документи трябва да имам задължително когато го купя, и кой биха ми дошли в бонус (който не са задължителни). Благодаря предварително
      Не се лъжи по разни измислени регистрации от чужбина, търси нещо с бг регистрация с или без връзки иначе те чакат само проблеми и ядове, трябва да има мигачи и всички документи да са му ОК(каквито си има всяко регистрирано МПС) гумите нямат значение. Гледай и нещо в класа 400-450(разликата във вървенето е много малка,а ако нямаш опит няма и да разбереш, даже 450-тките са по-бързи от кфх700,) Иначе относно товарилките как са само за гората бла бла и тн. не им обръщай внимание, аз карам регистрирана спортна.машина, 400сс 80% от времето я карам на асфалт и си е супер.
      Последно редактирано от Преслав Василев - preskata; 09-04-14, 14:45. Причина: правопис

      Коментар


      • #4
        От: Първо АТВ - въпроси и отговори.

        All Terain Vehicle (ATV) или всъдеход. Тоест става за навсякъде. Друг е въхроса колко е удобно и практично. Лично аз смятам, че е забавно с атв в града, но дали си струват всичките ангажименти около регистрацията?! После ако искаш да го използваш редовно за асфалт се правят редица подобрения по машината. Гуми джанти, окачване и задължителните за регистрацията мигачи фарове техно тест. Има един модел на Yamaha Raptor който е подходящ, но си е цифра и става единствено и само за пътя. Негова алтернатива е Shineray-я, който не прилича много на атв, а на пистов мотор. Плюса му е, че е по бюджетна машина. Това са само съвети живеем в свободна страна и всеки е способен да прави това което позволяват законите, че и малко отгоре. Не приемай всички мнения във форума за миродавни. Успех!
        Non scholae sed vitae discimus.

        Коментар


        • #5
          От: Първо АТВ - въпроси и отговори.

          Хубаво е след като сте разпитали за регистрирането да разпитате и евентуално в последствие за преглед. Темата тук .
          Скоро един познат ми се оплака че направил гражданска отговорност отишъл за преглед и греда ...
          Последно редактирано от Преслав Василев - preskata; 10-04-14, 18:22.

          Коментар


          • #6
            Първо АТВ - Zongshen 200 cc 200

            Значи на 17 години съм 70кг 178 висок. АТВ-то ще се кара предимно по черни пътища и евентуално насам там в гората. Нямам опит нито с мотор нито с АТВ.
            Ето го въпросното АТВ:Какво ще ми кажете за това АТВ? 4 скорости + задна, 200 кубика, 2007 година.
            Снимка:
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:a3568853o.jpg
Прегледи:2
Размер:120.4 КБ
ID:5579671
            Благодаря предварително.

            Коментар


            • #7
              От: Първо АТВ - Zongshen 200 cc 200

              Първоначално публикуван от Rappeaso Преглед на мнение
              Значи на 17 години съм 70кг 178 висок. АТВ-то ще се кара предимно по черни пътища и евентуално насам там в гората. Нямам опит нито с мотор нито с АТВ.
              Ето го въпросното АТВ:Какво ще ми кажете за това АТВ? 4 скорости + задна, 200 кубика, 2007 година.
              Здравей и добре дошъл във форума.Китайското атв е добър избор като за първа машина. Не е скъпо и си струва и да не ти хареса ще го продадеш с минимална загуба. На нас по - младите ни се харесват машините с ръчни скорости, разбирам те. Не знам какъв опит имаш, но лесно се свиква. Атвто е добро да проходиш в бранша. Можеш да си го караш по коларските пътища и леките горички без проблем. Може да се наложи да му купиш гуми и естествено ремонтите. Не се подвеждай по тези дето казват, че не правят такива. Една машина кара ли се трябва да се поддържа и ремонтира. При китайчета проблемите започват от 10тият изминат километър. Това не трябва да те плаши, частите са евтини и чрез малко побългаряване ще успяваш да си правиш кефа.
              Не забравяй! Въпреки, че не е много мощно и с него може да се нараниш сериозно! Помисли за екипировка!
              Non scholae sed vitae discimus.

              Коментар


              • #8
                От: Първо АТВ - въпроси и отговори.

                Здравеите колеги .ТЪРСЯ АТВ ЗА ДВАМА.4х4 и лебедка не са задължителни.2000лв.-3000лв.Главно за разходки по черни и асвалтирани пътища

                Коментар


                • #9
                  От: Първо АТВ - въпроси и отговори.

                  За тези пари няма да намериш нищо двуместно което да е в състояние да се движи

                  Коментар


                  • #10
                    От: Първо АТВ - въпроси и отговори.

                    За тез пари китайче с ремаркенце и си готов
                    Първо разгледай обяви и виж как стоят цените, не вярвам някой да тръгне вместо теб да проверява кое колко пари е какви екстри има и т.н. Потруди се малко елементарно е хората са измислили сайтове за обяви, след това питай.
                    Последно редактирано от Преслав Василев - preskata; 29-04-14, 15:04.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Първо АТВ - въпроси и отговори.

                      Тогава кое е най-евтиното двуместно не китаец?
                      Колко пари е търся атв не спортно както написах по горе двуместно бях писал 2000-3000 щом не стигат тогава 3000-4000лв. дано толкова да стигнат има и друг вариант купувам едноместно и купувам от тези задните седалки къде са по 500-800лв. и съм готов ако някои мисли по друг начин да го сподели
                      ако за тези пари не става 2000 3000лв. не може ли еднометсно и да купя задна седалка като на това атв
                      Атвто се продава за 10300лв.
                      Двуместно атв от 3000лв до 4000лв.
                      Благодаря предварително.
                      Последно редактирано от Преслав Василев - preskata; 14-05-14, 19:19. Причина: Обръщай внимание на правописа и построяването на текста!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Първо АТВ - въпроси и отговори.

                        Аз сьм 100 кила 1.75 висок на 17 години и си тьрся атв до 3500 лв.

                        И може ли мнение за Ямаха бластер 200 ако може + и -

                        Коментар


                        • #13
                          От: Първо АТВ - въпроси и отговори.

                          За тези пари можеш да си вземеш по - голямо атв. Японско втора - трета употреба около 400 та дори и 450 кубика. Иначе по повод бластера, слабичък ще ти дойде може би след най - много месец каране ще усетиш недостиг на мощност!
                          Последно редактирано от Преслав Василев - preskata; 20-07-14, 15:57.
                          Non scholae sed vitae discimus.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Първо АТВ - въпроси и отговори.

                            Ок мерси !
                            А може ли да ми предложиш нещо

                            Коментар


                            • #15
                              От: Първо АТВ - въпроси и отговори.

                              Атв от такъв клас който търсиш не можеш да си вземеш за 4000 лв. Тези атв-та са доста по скъпички. Събери още пари или се насочи към Атв само на задно защото от тях можеш да си вземеш хубаво за тези пари. За 4х4 трябва да събереш поне 6000

                              Първоначално публикуван от Ventsi65 Преглед на мнение
                              Тогава кое е най-евтиното двуместно не китаец?
                              Колко пари е търся атв не спортно както написах по горе двуместно бях писал 2000-3000 щом не стигат тогава 3000-4000лв. дано толкова да стигнат има и друг вариант купувам едноместно и купувам от тези задните седалки къде са по 500-800лв. и съм готов ако някои мисли по друг начин да го сподели
                              ако за тези пари не става 2000 3000лв. не може ли еднометсно и да купя задна седалка като на това атв
                              Атвто се продава за 10300лв.
                              Двуместно атв от 3000лв до 4000лв.
                              Благодаря предварително.
                              Can Am Outlander 800 EFI Max - XT Limited edition V-twin
                              Mitsubishi Pajero Sport 3,0 V6 24V ръчка, R/D Locker

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 4,057 в 14:19 на 14-06-16.

                              Зареждам...
                              X