Първоначално публикуван от sabin
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
От Sony към Fuji
Свий
X
-
От: От Sony към Fuji
-
От: От Sony към Fuji
Ами аз това бавното дето е 3 кадъра в секунда никога не го ползвам, нито преди нито сега така че, не ми е проблем.
Остави коментар:
-
От: От Sony към Fuji
Ясно. Кофти. И на олимпуса при бавна се виждат. Нищо, фуджи са царе на програмните ъпдейти, може да пуснат нещо по-нататък.
Остави коментар:
-
От: От Sony към Fuji
На фуджито е при всечки режими на снимане в серия. На сонито при бавната се виждаше реалността а не заснетото.
Остави коментар:
-
От: От Sony към Fuji
При всички скорости на серия, или само при най-високата ?
Остави коментар:
-
От: От Sony към Fuji
Първоначално публикуван от ili4 Преглед на мнениепо съвета на ония michael johnston ще пробвам нещо, което съм искал да направя отдавна - едно тяло + 35мм обектив ... само това за една година и само черно-бяло с ръчен фокус - пък да видим какво ще науча за фотографията си (и за себе си)
Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнениеСъбине, това е понеже не си минал през Олимпийската школа
Забавянето се получава само когато си в режим следящ автофокус - веднъж пада честотата на опресняването на образа в момента в който пипнеш спусъка и натиснеш наполовина, и втори път - като заснимаш във визьора се показва само последното изображение от серията, което ти дава картина "на подскоци". В момента в който пуснеш спусъка би трябвало да ти даде "прясно" изображение.
Ние олимпийците сме се очукали в школата - свикнали сме на толкова мизерен следящ автофокус, че го избягваме като църна чума и правим всякакви гимнастики за да се справим в единичен режим (Откос-фокус-откос-фокус-откос-фокус).
А тогава визьора си е шест. Пробвай на бърз откос при единичен фокус дали ще ти прескача кадри или ще ги показва всичките ?
Ще взема да монтирам един Red dot мерник на мястото за камерата и ще си дойдат нещата на място
Остави коментар:
-
От: От Sony към Fuji
Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение...Забавянето се получава от това, че във визьора се показва не какво сочи обектива а какво вече си снимал, т.е. малко назад върви всичко...
Забавянето се получава само когато си в режим следящ автофокус - веднъж пада честотата на опресняването на образа в момента в който пипнеш спусъка и натиснеш наполовина, и втори път - като заснимаш във визьора се показва само последното изображение от серията, което ти дава картина "на подскоци". В момента в който пуснеш спусъка би трябвало да ти даде "прясно" изображение.
Ние олимпийците сме се очукали в школата - свикнали сме на толкова мизерен следящ автофокус, че го избягваме като църна чума и правим всякакви гимнастики за да се справим в единичен режим (Откос-фокус-откос-фокус-откос-фокус).
А тогава визьора си е шест. Пробвай на бърз откос при единичен фокус дали ще ти прескача кадри или ще ги показва всичките ?
Остави коментар:
-
От: От Sony към Fuji
по съвета на ония michael johnston ще пробвам нещо, което съм искал да направя отдавна - едно тяло + 35мм обектив ... само това за една година и само черно-бяло с ръчен фокус - пък да видим какво ще науча за фотографията си (и за себе си)
Остави коментар:
-
От: От Sony към Fuji
Знам-знам с какво беше
Много добра комбинация е pro1-то и 23-ката! И аз се запалих по фуджи виждайки същата комбинация на Митко Дилков.
Остави коментар:
-
От: От Sony към Fuji
хаха, и аз минах на фуджи от една много снобарска марка, но не съм продавал нищо от старата техника.
Аз съм на x pro1 и 23mm f1.4 e невероятен, а 56мм f1.2 е следващия ми обектив, но няма да е скоро, защото съм се зарекал една година да съм един-апарат-един-обектив. трябва да се видим на някоя от срещите в сряда...
най-много ме грабна jpg качеството и film-simulation (без velvia - нея не са я уцелили), а за високите ISO - просто нямам думи, от доста време снимах само на филм и изобщо не подозирах докъде е стигнала дигиталната техника
Остави коментар:
-
От Sony към Fuji
Преди много-много години, реших да заменя добрият Канон S80 с DSLR и почна проучване на пазара и техниката, което ме отведе при Sony a100.
Апарата предлагаше много добър екран, сравнено с конкуренцията и цената му беше добра. Това беше първият ми Sony фотоапарат. След това минах на а700 и накрая а99.
А99 е фул фреим, както е прието да се казва за 35мм матрица и е така наречената SLT технология, т.е. има един найлон пред матрицата, заради който много хора не го харесват. За мен този найлон не беше проблем като изключим, че нещо го беше наранило и трябваше да го сменя. За щастие Сони имат най-добрият сервиз за фотоапарати а именно СТЕМАРК. Всичките недостатъци на найлона за мен са глупости и в реалният живот не се отразяват на снимките.
Апарата си беше супер с един огромен недостатък - липса на хубави обективи. Дори прехвалените супер скъпи цайсове бяха просто едни обективи със задоволително качество, като изключим 135 ф1.8, който всъщност е единственият наистина качествен обектив за тази система (по моите стандарти).
Всъщност аз това не го знаех и си бях доста щастлив от системата, като изключим големината и тежестта на цайсовете, които трябваше да возя с мотора и така докато не пробвах във Фотосинтезис X-T1 с 14мм фуджинон обектив. Направих две снимки, една с минолтата на 17-35 и една с фуджинон-а. Разликата беше от небето до земята! Да знам че минолтата не е цайса 16-35, но нямах излишни 4000лв за поредният едно-килограмов буркан със задоволително качество. И понеже знам какво си мислите, че сравнявам зум с твърд, но реално 24-70 на цайс ми беше най-хубавия обектив с подобна дължина а 50-тката и 20-ката бяха по зле.
Почнах да чета и се оказа, че фуджи са направили уникална система с невероятни обективи и прилични тела с невероятен дизайн, който ми допадна от пръв поглед.
Продадох почти всичко от Сони и се сдобих с X-T1, 14мм ф2.8, 23мм ф1.4, 35мм ф1.4, 56мм ф1.2 и един зум 18-135 ф3.5-5.6 със стабилизация, който е устойчив на дъжд и прах (както и апарата).
От четеното очаквах проблеми с фокуса, но се оказа, че X-T1 фокусира дори по-добре от А99, дори при снимане на спорт! За съжаление гадното забавяне във визьора при снимане на серия си го има точно както при А99. Забавянето се получава от това, че във визьора се показва не какво сочи обектива а какво вече си снимал, т.е. малко назад върви всичко. Това за мен си е все още най големият минус при електронните визьори.
DSCF5314 by Sabin Kolarov, on Flickr
За нощни снимки също очаквах лека стъпка назад, поради факта, че от фул фреим слизам на кроп, но и там останах приятно изненадан, защото на практика апарата се представя брилянтно за нощна фотография.
Leonids by Sabin Kolarov, on Flickr
Нещото обаче което направо ми спестява стотици часове работа е качеството на джъпезите. От както съм с х-т1 почти не съм обработвал снимка! Със Сонито прекарвах стотици часове да обработвам RАW файловете за да извадя хубава картинка.
Ето малко снимки директно от апарата без обработка:
DSCF0341 by Sabin Kolarov, on Flickr
DSCF0469 by Sabin Kolarov, on Flickr
DSCF2466 by Sabin Kolarov, on Flickr
DSCF2507 by Sabin Kolarov, on Flickr
DSCF2809 by Sabin Kolarov, on Flickr
DSCF3374 by Sabin Kolarov, on Flickr
DSCF3392 by Sabin Kolarov, on Flickr
DSCF3396 by Sabin Kolarov, on Flickr
DSCF3411 by Sabin Kolarov, on Flickr
DSCF3413 by Sabin Kolarov, on Flickr
DSCF3900 by Sabin Kolarov, on Flickr
DSCF3943 by Sabin Kolarov, on Flickr
DSCF4441 by Sabin Kolarov, on Flickr
DSCF5106 by Sabin Kolarov, on Flickr
DSCF6588 by Sabin Kolarov, on Flickr
DSCF7785 by Sabin Kolarov, on Flickr
DSCF7797 by Sabin Kolarov, on Flickr
DSCF7821 by Sabin Kolarov, on Flickr
Последно редактирано от sabin; 03-01-15, 19:50.Тагове: Няма
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 7,066 в 14:57 на 11-07-20.
Остави коментар: