здравейте, в последно време много се чудя дали да си сложа Чип.Ако може да ми кажете какви са минусите и плюсовете.Колата и бмв 2007 1.8дизел 143коня
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Чип тунинг за и против
Свий
X
-
От: Чип тунинг за и против
Вероятно на всеки завой да влиза с вратите. Забелязал съм, че тоя модел се движат масово по този начин.За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
-
От: Чип тунинг за и против
Плюсове - Оптимизиране на работните режими
оптимизиране на горивната карта
понижаване разхода на гориво
(това при условие, че софтуера се пише от някой който разбира и не се прекалява с повишаването на мощността)
Минуси - по бързо износване на някой агрегати (турбина например)
риск от омазване на софтуера ако този който го пише не е добър
Реално - масово собствениците на чипосани дизели ги натискат здраво в резултат на което разхода се вдига, колата се амортизира значително по- бързо или пък гледат да минат тънко с чипа и някой им омазва яко колата и после тръгват негативните мнения за чипосването.
Та така.I'm not Lost, I'm Discovering !
088 три 3 четири 0 94 нула - Филип
Коментар
-
От: Чип тунинг за и против
Не съм добре запознат с наличието на истински тунинг-ателиета у нас, но със сигурност е ясно, че ДОБЪР и ЕВТИН тунинг няма. А и тунинг си струва да се прави на кола с известен брой километри, не и на горублянски "нов внос като от магазина".
Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
-
От: Чип тунинг за и против
Определено колата става много по-отзивчива. Най-малкото горивната карта се променя, повишава се налягането на турбината.
Подкрепям - много е важно човека, който ще я "чипва" ( ремапва ) да знае съвестно какво прави. Ако има как я качи и на динамометричен стенд , поне да знаеш наистина има ли ефект и какъв е той.First Man, then Machine!
Lada Niva
Honda XR 400
Коментар
-
От: Чип тунинг за и против
Първоначално публикуван от mmtrance Преглед на мнениеПлюсове - Оптимизиране на работните режими
оптимизиране на горивната карта
понижаване разхода на гориво...
Както всички знаем, в развойните центрове на производителя работят само идиоти и олигофрени, и затова не могат достатъчно добре да оптимизират картите и работните режими. Задължително оставят мегдан за понижаване на разхода, за да може някой "мапер" да се тупне в гърдите, колко бил в час видиш ли...
Коментар
-
От: Чип тунинг за и против
Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнениеПодобни твърдения винаги са ме изпълвали с умиление.
Както всички знаем, в развойните центрове на производителя работят само идиоти и олигофрени, и затова не могат достатъчно добре да оптимизират картите и работните режими. Задължително оставят мегдан за понижаване на разхода, за да може някой "мапер" да се тупне в гърдите, колко бил в час видиш ли...
Не случайно под плюсове и минуси съм поставил и още една "точка" - реално
И макар и да се въртят много твърдения от какви ли не хора (не само "мапери" но и собственици) за това което теб те изпълва с умиление, аз съм се сблъсквал с повече автомобили умазани или потрошени след чип (ремап), от колкото с такива с понижен разход.
И все пак не изключвам възможността както има хардуерни "детски болести" в някои модели и марки, така да има и софтуерни недъзи.
Някой сега да не реши. че аз правя такива неща, нито пиша софтуер, нито тунинговам бегачки, нито сервиз имам. Аз съм прост дърводелец както казва един приятелI'm not Lost, I'm Discovering !
088 три 3 четири 0 94 нула - Филип
Коментар
-
От: Чип тунинг за и против
Ами от моите наблюдения,мощноста се увеличава и то чуствително(или усещането за такава),за разхода,ако не пада,то не се вдига.Всичко зависи от това кой и как ремапва колата.Yamaha Yz450F
Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
Всичко с ''рошави''гуми!
Коментар
-
От: Чип тунинг за и против
Първоначално публикуван от Тодоров009 (Войводата) Преглед на мнениеНяма как да се получи намаляване на разхода на гориво и повишаване на мощността едновременно.
Управлението на двигателя е компромис между много работи - освен разход и мощност има изисквания за изгорели газове, за ресурс на разни работи (тръбите на гърнетата примерно) и какво ли още не. Ако всичко това го дадеш на уволнение (и знаеш какво правиш) - може.
И все пак, какво е BMW без тунинг?
Коментар
-
От: Чип тунинг за и против
Първоначално публикуван от Kup3nov Преглед на мнение.Колата и бмв 2007 1.8дизел 143коняА тези простотии се правят от името на всички ни.
Даника
Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h
Коментар
-
От: Чип тунинг за и против
Първоначално публикуван от mmtrance Преглед на мнениеНе могат, не искат, или нещо друго не им позволява
Не случайно под плюсове и минуси съм поставил и още една "точка" - реално
И макар и да се въртят много твърдения от какви ли не хора (не само "мапери" но и собственици) за това което теб те изпълва с умиление, аз съм се сблъсквал с повече автомобили умазани или потрошени след чип (ремап), от колкото с такива с понижен разход.
И все пак не изключвам възможността както има хардуерни "детски болести" в някои модели и марки, така да има и софтуерни недъзи.
Някой сега да не реши. че аз правя такива неща, нито пиша софтуер, нито тунинговам бегачки, нито сервиз имам. Аз съм прост дърводелец както казва един приятел
Имах предвид следното - в развойните центрове разполагат с условия, оборудване, че и натрупани знания, за които "маперите" дори не могат да мечтаят. За бюджет, даже няма да отварям дума. А познай кой може да свърши тая работа по-прецизно.
Ясно е че в развойните центрове работят с куп ограничения. Ясен го намекна - дали да е екология или икономичност. Вероятно има и още доста. Но, при равни условия, маперите нямат никакъв шанс за по-добър краен резултат.
Да не говорим че има разни пинизи които създават усещането за "много вървене", но да не се отплесваме...
Коментар
-
От: Чип тунинг за и против
Някои постове Ма изпълниха с умиление . Но, БМВ без тунинг не може ..... това е невъзможно. Всеки уважаващ себе си собственик на въпросната марка рано или късно минава по "пътя". Няма лошо . Всичко това което прочетох по-горе е вярно в известна степен .Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
-
От: Чип тунинг за и против
Бях противник на чипването, но по стечение на обстоятелствата преди около година и малко, реших да си стегна колата. Тъй като смених съединителя и майсторите прецениха, че и турбината и маховика са в перфектно състояние, реших да сложа чип. До днес съжалявам единствено, че не съм поставил "чипа" по-рано ! Колата стана съвсем различна, а разхода не се промени. От заводските 320 нютона, на дино теста станаха 446. Става въпрос за VW 1900 TDI.
Предполагам, че завода-производител не разгръща докрай потенциала на даден двигател не само от екологични съображения, но и поради реалната опасност от счупване на детайлите доста преди предвиденото. Така че който си поставя чип, нека е на ясно с това и да не се надява колата да издържи зверства и душманско каране. Бих посъветвал ако автомобила е на незнайни километри и техническо състояние, чипването да е последната точка в списъка на разходите на собственика.2015 KTM EXC 450 six days Argentina
Toyota Land Cruiser KDJ 125
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар