Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Леко износен първичен вал на скоростната кутия

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Roninn
    отговори
    Колата от снощи е в движение,лагера го смених и нищо не тропа ,скърца и т.н

    Съединителя е толкова мек,че първоначално натискане,имам чувството че на педала е изпуснала помпа.

    Двете помпи са нови,течноста също.

    Остави коментар:


  • Roninn
    отговори
    Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
    Колко нютона се стягат болтовете на маховика на паджеро галопер ?
    Да спестя излишно търсене,според аутодатата ,130-140 нютона

    Остави коментар:


  • Кольо
    коментира - отговор
    Не е само при теб.

  • Roninn
    коментира - отговор
    Това не го разбрах

  • veskov
    коментира - отговор
    Всичките ти коли с и без съединител еднакво ли рабоят, или палиш през годината? Излишна теория в случая.

  • Kirilpm
    отговори
    Калайдисването с нищо няма да навреди на лагера, взимаш си 2RS лагер с метален сепаратор, разкапсуловаш го внимателно с ножче, измиваш греста и с мощен поялник калайдисваш.Ако вала на кутията е много засран включваш я на скорост, викаш един помощник отзаде с дрелка и камък да върти, а отпред с дремелче и абразив внимателно поправяш щетите.Мястото не е толкова отговорно и отрпед можеш да направиш шийката на вала леко под конус, за по-лесно подвеждане на лагера.По принцип тези валове са предвидени да влизат "мазно" в лагера, съвсем допустимо е и да превъртат леко.

    На предната ми кола този лагер практически липсваше, тоест блокирал е по някое време, капачките и сепаратора са заминали, съчмите са се изсипали и бяха останали само вътрешната и външната гривна.Това го установих като ми се скапа съединителя, при каране нямаше никакви признаци за проблем.Последствия за кутията нямаше никакви.

    Остави коментар:


  • Roninn
    отговори
    Новия лагер със шублер средна хубост ,дава 16,93 мм ,тоест на практика ,хлабината става 0.23 мм.....

    Остави коментар:


  • Roninn
    коментира - отговор
    Кольо е прав,лагера се върти само при натиснат съединител.През останалото време,вала през феродовия диск се въртят със маховика 1:1

  • veskov
    отговори
    Недей, за втулка на полуоска го грееш 2 пъти повече, за набиване във вала на няколко тонен ротор и повече. А кога се върти зависи от масла, водач и др, + техн изправност.

    Остави коментар:


  • Кольо
    коментира - отговор
    Калайдисването иска доста стопляне на детайла, който и да е от двата-вала или лагера. А това стопляне може да се отрзаи лошо. Аз си предпочитам варианта с центрите.
    Ама и без нищо да се прави-не би трябвало да има някакво лошо.
    Той този лагер се върти само когато съединителя е натиснат, през другото време се вози.

  • Кольо
    коментира - отговор
    Абе не бе, искам да кажа, че с набиване на центри може да се оправи и по-голям луфт от 0,3 мм. Естествено, че няма как да сглоби кутията към двигателя ако вала не влиза в лагера.
    Просто ако центрите се предобрят-да пробва първо дали лагера влиза на вала.

  • veskov
    коментира - отговор
    На място с вала не бих се заигравал много, най- много да го предОбри. В случая предпочитам калайдисване пред набиване на центрове (заради набий, то сигурно няма да се вади повече, че..) и край, но всеки си знае

  • Джоу (x3mrjoe)
    коментира - отговор
    Което ще рече трите варианта от #1.

  • veskov
    коментира - отговор
    Идеята е да се запази и макс съосност + възможен монтаж/демонтаж

  • novatech
    отговори
    Локтайт 270 - зелен е за тая работа , ама при следваща смяна на съединителя - жална ти майка...

    Остави коментар:

Активност за темата

Свий

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

Най-много потребители онлайн 7,066 в 14:57 на 11-07-20.

Зареждам...
X