Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Повишаване проходимостта на Nissan X-trail 2.2 2003

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Повишаване проходимостта на Nissan X-trail 2.2 2003

    Здравейте,
    Притежавам автомобил Nissan X-trail 2.2 2003, който се ползва като универсална машина - повече асфалт и рядко лек офроуд. Понеже поостаря, ще го ползвам предимно за хоби - риболов. Не намирам достатъчно информация в мрежата, затова моля ако някой е запознат да сподели. Какви са възможностите за блокиране на диференциалит - преден и заден., повдигане и въобще всичко, което би повишило леко проходимостта?
    Благодаря!

  • #2
    Почни с едни хубави гуми, пък за друго ще мислиш след това, но едва ли ще се наложи.
    По-агресивни АТ-та с възможно най-високият размер който може да влезе е отговора на всичките ти въпроси.
    Понеже апетита идва с яденето, ако някой ден сегашната ти техника се окаже в невъзможност да покрие офройдските ти мераци, значи ще е дошло време за друга такава, но това ще стане ясно по-натам.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • Кольо
      Кольо коментира
      Редактиране на коментар
      По-точен и ясен отговор едва ли може да се даде.

  • #3
    Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
    По-агресивни АТ-та с възможно най-високият размер който може да влезе е отговора
    Агресивни гуми !?!? На това возило отзад полуосите са от Микра! Ще ли издеяни агресивни гуми?

    Коментар


    • Кольо
      Кольо коментира
      Редактиране на коментар
      Това си е проблем на собственика.
      Иначе съвета е верен-с минимални инвестиции за по-агресивни гуми се повишава драстично проходимостта.
      Хайде да не е драстично, ама се подобрява, и то не с малко.

  • #4
    Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
    Агресивни гуми !?!? На това возило отзад полуосите са от Микра! Ще ли издеяни агресивни гуми?
    Агресивни АТ-та. Ако му затрябват МТ-та, значи е узрял за друга техника.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • #5
      Огледай малко отпред как са разположени картера и други подобни уязвими места и помисли има ли как да се направи някакъв щит.
      Suzuki Samurai SJ80 (Заводски на пружини)
      Nissan Х-Trail 2.5 ГИ автоматик, 2004г.
      Телефон - в профила!

      Коментар


      • #6
        Благодаря на всички за отговорите. Някой има ли идея за блокаж на заден или преден диференциал. Понеже са без блокировка и това създава трудности.

        Коментар


        • #7
          Моят съвет е да си го караш така както е, т. е. по асвалт и до някоя полянка за скара, риба и т. н. или
          да се ориентираш към съвсем друг автомобил с друго предазначение.
          Ще си спестиш пари и главоболия.
          Който търси , намира !
          Човекът е човек, когато е на път !

          Коментар


          • #8
            X-trail-a си е СУВ. Независими окачвания и тънки носачета и щангички, биалетчици и отпред и отзад. Виж нещо с пружините, но промяната на ъгъла под който работят каретата, не е от най-добрите решения. Не ти трябват блокажи на диференциалите/ Не знам, дори дали има афтърмаркет за точно тоя модел. А ТНТМ става само с електрожена и става некараем по друго, освен кал. Особено, ако завариш и предния. Според мен лично, ненужна занимавка. Подкрепям колегата по-горе за максимален размер по-агресивни АТ-та. Нищо друго не си струва да се пипа.
            Your conscience is all you can take to your grave.

            Коментар


            • #9
              Наблегни на въжета,лопати,лебедка ако трябва,кални пьтечки,шегели,...........та да има какво да ползваш за другата джипка.

              От това скакалец не става,свикни с мисълта,че ще закьсваш,едни яки гуми и една тенекия под мотора,с кекаво окачване това може.
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • #10
                Първоначално публикуван от musov Преглед на мнение
                Благодаря на всички за отговорите. Някой има ли идея за блокаж на заден или преден диференциал. Понеже са без блокировка и това създава трудности.
                Що си мислиш, че блокажа е панацея и като го имаш и край със закъсванията? Той помага единствено при диагонални зависвания, иначе в повечето случаи вреди, особено при неопитен водач. На страничен хлъзгав наклон директно те сваля в дерето, при нервно боравене с газта троши карета, полуоси или квото там поддаде първо. Слагай едни хубави гуми и не се завирай където не ти е работа за да не си провалиш уикенда и си ти.
                "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                Неизвестен мъдрец

                Коментар


                • Кольо
                  Кольо коментира
                  Редактиране на коментар
                  Абе помага не само при диагонали, ама е за напреднали.
                  И за по-истински джипове. В случая наистина може да има по-скоро лоши последствия от блокажа.

              • #11
                Вече много пъти съм писал в подобните теми. Та-за да си остане колата приятна за каране, и "street legal"- някакви АТ гуми, и лебедка. С лебедката се излиза от всички ситуации в които може да попаднеш с такъв "джип".
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • #12
                  Кольо, то на това няма къде да се закачи лебедка ...
                  "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                  Неизвестен мъдрец

                  Коментар


                  • BENZBOSS
                    BENZBOSS коментира
                    Редактиране на коментар
                    Ръчна ако трябва,все едни уши има някакви

                    Аз се смях като се наведох под моето комби - има място къде да му монтирам ушите,дупките с все резбата са там,уши купих ма а закача нещо,а му се откърти задната броня,вдигнати са майната си............за целта имам ухо на теглича и единствения нормален вариант на задника е рьчната лебедка.

                    Гледам да не се навирам яко,като си с кекавец е така

                  • Кольо
                    Кольо коментира
                    Редактиране на коментар
                    Абе щом на нивата се намира къде да се монтира лебедка- и на това трябва да може.
                    Всяка кола си има лонжерони, въпрос на мислене и майсторлък е да насочиш усилието към тях.
                    А и такава кола надали ще се навре на такива места дето усилието да е чак такова, та да откъсне захватите.
                    То да не е хард офроудър. Лека кола с някакво си там включване на "другия" мост, даже и клиренса му е като на кола. Та няма чак такива зверски усилия които късат въжета и рами.

                • #13
                  https://www.youtube.com/watch?v=BSEPQYO6Hrg&t=693s


                  Лакаримас? Хич не изглежда зле...Само не ми харесва, че кюнците и гърнето са най-ниската карантия.
                  Животът е харизан кон според мен...

                  Теди

                  Коментар


                  • Кольо
                    Кольо коментира
                    Редактиране на коментар
                    Док, то хубаво повдигнато, ама като гледам как му виси генерацията отдолу-все ми е на акъла,ч е се кара по по-сериозни терени...
                    С тез трАби отдолу ще се откаже още на първия километър.

                • #14
                  Първоначално публикуван от musov Преглед на мнение
                  Благодаря на всички за отговорите. Някой има ли идея за блокаж на заден или преден диференциал. Понеже са без блокировка и това създава трудности.
                  Я сподели с какви гуми си като модел и размер.

                  ... а и някоя дуга снимка ще спести много излишни постове.
                  ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                  Коментар


                  • #15
                    Блокажи за това чудо надали ще намериш. То си е джиповидно комби и изобщо не е мислено за това, което искаш да повдигнеш. Всичко повече от по-добри и възможно най-големите гуми + лек лифт (оня от клипчето ще има проблеми, ама няма да си каже ) е безсмислено, по простата причина че че ако това не ти стигне така или иначе ще мислиш за друга машина.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 7,066 в 14:57 на 11-07-20.

                    Зареждам...
                    X