Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Juiced
    отговори
    От: Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

    Първоначално публикуван от IvanVG Преглед на мнение
    Вчера проверено до Копитото от 80 градуса температурата на кутията нагоре се качваж почти линейно през 4 секунди за градус. Единствено я спасяват методите при който хидрото заключва, тогава си седи под 90, но трябва да знаем какво правим. На спускане загрява доволно, както казах тогава се изживява като ретардер на камион, но въздушната струя облекчава проблема.
    До тук написаното според мен Хюндай са си свършили работата чудесно за обща употреба.
    За спускането нямаш избор, винаги изключвам ОД при продължително спускане. Да прегрея спирачките не е вариант, а буля германка беше изкривила доволно дисковете.

    Остави коментар:


  • IvanVG
    отговори
    От: Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

    Вчера проверено до Копитото от 80 градуса температурата на кутията нагоре се качваж почти линейно през 4 секунди за градус. Единствено я спасяват методите при който хидрото заключва, тогава си седи под 90, но трябва да знаем какво правим. На спускане загрява доволно, както казах тогава се изживява като ретардер на камион, но въздушната струя облекчава проблема.
    До тук написаното според мен Хюндай са си свършили работата чудесно за обща употреба.

    Остави коментар:


  • BENZBOSS
    отговори
    От: Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

    Да ви уточня,че с единия бира съм пил пък той се занимава с електроника по колите професионално.

    А наздраве

    Остави коментар:


  • Паджеровод
    отговори
    От: Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

    Напротив, изпробвано многократно и се подписвам. Има проблем само с полупроводници на радиатор, сами създаващи топлина, ако не са в контакт с маслото. Сами по себе си 135 гр не са опасни за тях.

    Остави коментар:


  • brpi
    отговори
    От: Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

    Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
    А 135 гр сигурно е границата за маслото, на електрониката нищо й няма при толкова
    Това за електрониката не е така.
    135 е много висока температура за електрониката.

    Остави коментар:


  • Juiced
    отговори
    От: Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

    Първоначално публикуван от IvanVG Преглед на мнение
    Това с лок-ъп е интересно, но тогава май ще трябва полиоретан тук там да може да го стегнем

    Дали не може да се реализира мод на кутията и да се прави с копче примерно? Не съм се интересувал от подобно нещо никога.
    https://www.toyotanation.com/forum/6...er-lockup.html
    https://www.toymods.org.au/forums/th...ation-strategy
    Тук малко мислят по въпроса.

    Остави коментар:


  • IvanVG
    отговори
    От: Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

    Това с лок-ъп е интересно, но тогава май ще трябва полиоретан тук там да може да го стегнем

    Дали не може да се реализира мод на кутията и да се прави с копче примерно? Не съм се интересувал от подобно нещо никога.

    Остави коментар:


  • Juiced
    отговори
    От: Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

    Първоначално публикуван от IvanVG Преглед на мнение
    Клипчето е полезно определено! Мерси!

    Нека си има защитите кутията ще модифицирам охлаждането като направя радиатор който да бъде обдухван от виското. После ще дам отзив как е с топлообменник и без. Живи здрави и зимата също ще експериментираме да видим да не замръзим кутията. Иначе целта е 50-80 градуса диапазон на работа.

    Колега какво имаше предвид за лок ъпа от Тойота не успях да разбера нищо? За кулера не се кахъри за сега съм на мнение, че си върши работата(поне без чип/ремап) прекрасно. Просто разбери че трябва да го гледаш под буст, не когато си на празен ход и имаш малък дебит през входящия колектор(което е масова грешка принципно). При тестове на 20 градуса околна успява да държи доста хладно. Мога да проверя точно колко ако ти е интересно.

    Темата е обща не само за Теракан ако някой иска нека се чувства свободен да обсъдим и ситуацията при него

    МД ауто направиха WJ 4,7 H.O. точно с техен радиатор без теплообменник, бих казал познайте кутията лок-ъпва на високостна година
    Кутията нс теракана е идентична с тойотската А340, демек само името и е различно. Та бях попаднал в един форум на локъп за А340, заключваше всичко без първа и отпускаше само за части от секундата при смяна на предавка.
    А за кулера, преди или след ремап налягането на турбото е същото, не се контролира от еку-то, на пружината на гейта разчита. А не съм го натягал... За сега.

    Остави коментар:


  • IvanVG
    отговори
    От: Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

    Клипчето е полезно определено! Мерси!

    Нека си има защитите кутията ще модифицирам охлаждането като направя радиатор който да бъде обдухван от виското. После ще дам отзив как е с топлообменник и без. Живи здрави и зимата също ще експериментираме да видим да не замръзим кутията. Иначе целта е 50-80 градуса диапазон на работа.

    Колега какво имаше предвид за лок ъпа от Тойота не успях да разбера нищо? За кулера не се кахъри за сега съм на мнение, че си върши работата(поне без чип/ремап) прекрасно. Просто разбери че трябва да го гледаш под буст, не когато си на празен ход и имаш малък дебит през входящия колектор(което е масова грешка принципно). При тестове на 20 градуса околна успява да държи доста хладно. Мога да проверя точно колко ако ти е интересно.

    Темата е обща не само за Теракан ако някой иска нека се чувства свободен да обсъдим и ситуацията при него

    МД ауто направиха WJ 4,7 H.O. точно с техен радиатор без теплообменник, бих казал познайте кутията лок-ъпва на високостна година

    Остави коментар:


  • Juiced
    отговори
    От: Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

    Аз карам градско с изключен ОД защото не вдигам високи скорости и ме дразни как ми буксува на трета иначе. Преди ремапа даже буксуваше още по-осезателно, питах за ремап на кутията и ми казаха ,че няма вариант. Оглеждах малко в нета и бях попаднал на локъп за тойотска кутия (А340) , която е едно към едно с Айсина на теракана.
    Забравих точно в кой австралийски форум ог бях намерил, просто изгубих интерес.
    Бтв австралийците ползват комбинация от два 7" вентилатора поставени на радиатора на климатика(който е с много приличен размер) защото мястото на което е поставен не предполага добро обдухване при ниска скорост и въздухозаборника се показва само един пръст над решетката.
    Аз за момента само се ядосвам на интеркулера, но като стане по-топло ще му слагам вентилатор и толкова.

    Остави коментар:


  • cecoa1
    отговори
    От: Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

    Първоначално публикуван от IvanVG Преглед на мнение
    Аз самия също съм със смесени чувства за евентуални проени на каквото и да е! Ясно ми е, че една промяна води до много други в едно нещо като автоматик, двигател, и тн. Просто в случея мисля е резонно с оглед на конкретно моята експлоатация.
    По темата на автора.
    Кутията ти е Айсин, лампата за прегряване светва при 147 градуса, и после гасне при понижаване на температурата под 127 градуса. При над 140 градуса, кутията минава във високотемпературен режим.
    Ти си достигнал 96 градуса, при сравнително тежък режим, каква е вероятността да достигнеш лесно описаните допустими стойности?! Още повече, че същата кутия се ползва и при бензиновия 3,5 V6, където със сигурност грее повече, вероятно и охлаждащата течност на мотора там е малко по-топла, а допустимите стойности са същите.
    Според мен, така и така я следиш тая температура, виж пробвай до какви стойности достига при най-тежката ти експлоатация, и тогава вече ще знаеш дали въобще си струва да го мислиш.
    За начало образователно филмче, дано разбираш руски, макар че някои неща ги пишат и на английски.

    Остави коментар:


  • turtey
    отговори
    От: Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

    Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
    Аре пак рефрена за всезнаещите авто-инженери! Масовите автомобили са приравнени към някакъв предварително заложен предполагаем начин на употреба, тоест са си шипотреба продукти. Всичко извън този начин на употреба, предполага адаптиране още известо като тЮнинг, така че тунинга е напълно релевантен клон на бизнеса!
    Алтернативно, си купуваш нещо предвидено за това за което ще го ползваш


    ПП Вътрешно съм убеден че на това не прегрява автоматика

    2018-08_MRV_PDF-Flyer_EN-1.pdf

    Остави коментар:


  • bushiDO
    отговори
    От: Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

    Аре пак рефрена за всезнаещите авто-инженери! Масовите автомобили са приравнени към някакъв предварително заложен предполагаем начин на употреба, тоест са си шипотреба продукти. Всичко извън този начин на употреба, предполага адаптиране още известо като тЮнинг, така че тунинга е напълно релевантен клон на бизнеса!

    Остави коментар:


  • turtey
    отговори
    От: Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

    Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
    Да не забравяме и "УНИКАТ" . Да се чудиш това Горубляне ли е или Сотбис
    Абсолютно.

    Но се сетих нещо - зависи кога ще си купиш колата - защото вече повечето "автоматици" са всъщност роботизирани кутии и там този проблеем с греенето не стои

    Остави коментар:


  • Паджеровод
    отговори
    От: Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
    нов внос без забележки тук
    Да не забравяме и "УНИКАТ" . Да се чудиш това Горубляне ли е или Сотбис

    Остави коментар:

Активност за темата

Свий

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

Най-много потребители онлайн 7,066 в 14:57 на 11-07-20.

Зареждам...
X