Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

    Аз самия също съм със смесени чувства за евентуални проени на каквото и да е! Ясно ми е, че една промяна води до много други в едно нещо като автоматик, двигател, и тн. Просто в случея мисля е резонно с оглед на конкретно моята експлоатация.

    Кольо - В завода има бюджет, това значи минимум компромис за максимум икономия(като второто е най-важно). Ако сега вложа в колата 2-3 пъти бюджета им защо да е по-зле ако го помисля? И защо на скоков джип му променяме окачването? За да го профилираме към персонални нужди.

    cecoa1 - Интересно , не бях попадал на такова инфо. Все пак си мисля, че по-малък температурен диапазон на работа на автомата ще удължи живота му. А и системно стоене в горна граница не е добре. Ще ползвам джипа за разходки по гората точно за там са ми притесненията. В сегашния вариант дори пуснатия климатик и постоянните ел.перки не го охлаждат. Спасявам го само с поставяне ръчно на 1-ва и 2-ра защото така лок-ъпва, но пък в градско не става?

    bushiDO - Мисля че автоматите не са много различни при нас. Не съм карал Фронтера Б автомат за да съм сигурен обаче, но не съм и чел.

    А за масла дето не се сменяли само ще кажа, че ако ги слушаме производителите значи цял живот трябва да сме на кредит за "новия модел" който след една година сами ще плюват за да продадът следващия.

    Коментар


    • #17
      От: Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

      Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
      И аз съм се чудил на това масло "for life", но от друга страна съм виждал и съсипани коли от " обслужване".
      А 135 гр сигурно е границата за маслото, на електрониката нищо й няма при толкова
      Доживот е до планирания живот на колата, който е свършил малко преди да дойде нов внос без забележки тук
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #18
        От: Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
        нов внос без забележки тук
        Да не забравяме и "УНИКАТ" . Да се чудиш това Горубляне ли е или Сотбис

        Коментар


        • #19
          От: Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

          Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
          Да не забравяме и "УНИКАТ" . Да се чудиш това Горубляне ли е или Сотбис
          Абсолютно.

          Но се сетих нещо - зависи кога ще си купиш колата - защото вече повечето "автоматици" са всъщност роботизирани кутии и там този проблеем с греенето не стои
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • #20
            От: Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

            Аре пак рефрена за всезнаещите авто-инженери! Масовите автомобили са приравнени към някакъв предварително заложен предполагаем начин на употреба, тоест са си шипотреба продукти. Всичко извън този начин на употреба, предполага адаптиране още известо като тЮнинг, така че тунинга е напълно релевантен клон на бизнеса!
            В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

            Коментар


            • #21
              От: Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

              Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
              Аре пак рефрена за всезнаещите авто-инженери! Масовите автомобили са приравнени към някакъв предварително заложен предполагаем начин на употреба, тоест са си шипотреба продукти. Всичко извън този начин на употреба, предполага адаптиране още известо като тЮнинг, така че тунинга е напълно релевантен клон на бизнеса!
              Алтернативно, си купуваш нещо предвидено за това за което ще го ползваш


              ПП Вътрешно съм убеден че на това не прегрява автоматика

              2018-08_MRV_PDF-Flyer_EN-1.pdf
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #22
                От: Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

                Първоначално публикуван от IvanVG Преглед на мнение
                Аз самия също съм със смесени чувства за евентуални проени на каквото и да е! Ясно ми е, че една промяна води до много други в едно нещо като автоматик, двигател, и тн. Просто в случея мисля е резонно с оглед на конкретно моята експлоатация.
                По темата на автора.
                Кутията ти е Айсин, лампата за прегряване светва при 147 градуса, и после гасне при понижаване на температурата под 127 градуса. При над 140 градуса, кутията минава във високотемпературен режим.
                Ти си достигнал 96 градуса, при сравнително тежък режим, каква е вероятността да достигнеш лесно описаните допустими стойности?! Още повече, че същата кутия се ползва и при бензиновия 3,5 V6, където със сигурност грее повече, вероятно и охлаждащата течност на мотора там е малко по-топла, а допустимите стойности са същите.
                Според мен, така и така я следиш тая температура, виж пробвай до какви стойности достига при най-тежката ти експлоатация, и тогава вече ще знаеш дали въобще си струва да го мислиш.
                За начало образователно филмче, дано разбираш руски, макар че някои неща ги пишат и на английски.
                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                Коментар


                • #23
                  От: Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

                  Аз карам градско с изключен ОД защото не вдигам високи скорости и ме дразни как ми буксува на трета иначе. Преди ремапа даже буксуваше още по-осезателно, питах за ремап на кутията и ми казаха ,че няма вариант. Оглеждах малко в нета и бях попаднал на локъп за тойотска кутия (А340) , която е едно към едно с Айсина на теракана.
                  Забравих точно в кой австралийски форум ог бях намерил, просто изгубих интерес.
                  Бтв австралийците ползват комбинация от два 7" вентилатора поставени на радиатора на климатика(който е с много приличен размер) защото мястото на което е поставен не предполага добро обдухване при ниска скорост и въздухозаборника се показва само един пръст над решетката.
                  Аз за момента само се ядосвам на интеркулера, но като стане по-топло ще му слагам вентилатор и толкова.
                  Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted
                  Ford Fiesta 1.4 Tdci

                  Коментар


                  • #24
                    От: Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

                    Клипчето е полезно определено! Мерси!

                    Нека си има защитите кутията ще модифицирам охлаждането като направя радиатор който да бъде обдухван от виското. После ще дам отзив как е с топлообменник и без. Живи здрави и зимата също ще експериментираме да видим да не замръзим кутията. Иначе целта е 50-80 градуса диапазон на работа.

                    Колега какво имаше предвид за лок ъпа от Тойота не успях да разбера нищо? За кулера не се кахъри за сега съм на мнение, че си върши работата(поне без чип/ремап) прекрасно. Просто разбери че трябва да го гледаш под буст, не когато си на празен ход и имаш малък дебит през входящия колектор(което е масова грешка принципно). При тестове на 20 градуса околна успява да държи доста хладно. Мога да проверя точно колко ако ти е интересно.

                    Темата е обща не само за Теракан ако някой иска нека се чувства свободен да обсъдим и ситуацията при него

                    МД ауто направиха WJ 4,7 H.O. точно с техен радиатор без теплообменник, бих казал познайте кутията лок-ъпва на високостна година

                    Коментар


                    • #25
                      От: Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

                      Първоначално публикуван от IvanVG Преглед на мнение
                      Клипчето е полезно определено! Мерси!

                      Нека си има защитите кутията ще модифицирам охлаждането като направя радиатор който да бъде обдухван от виското. После ще дам отзив как е с топлообменник и без. Живи здрави и зимата също ще експериментираме да видим да не замръзим кутията. Иначе целта е 50-80 градуса диапазон на работа.

                      Колега какво имаше предвид за лок ъпа от Тойота не успях да разбера нищо? За кулера не се кахъри за сега съм на мнение, че си върши работата(поне без чип/ремап) прекрасно. Просто разбери че трябва да го гледаш под буст, не когато си на празен ход и имаш малък дебит през входящия колектор(което е масова грешка принципно). При тестове на 20 градуса околна успява да държи доста хладно. Мога да проверя точно колко ако ти е интересно.

                      Темата е обща не само за Теракан ако някой иска нека се чувства свободен да обсъдим и ситуацията при него

                      МД ауто направиха WJ 4,7 H.O. точно с техен радиатор без теплообменник, бих казал познайте кутията лок-ъпва на високостна година
                      Кутията нс теракана е идентична с тойотската А340, демек само името и е различно. Та бях попаднал в един форум на локъп за А340, заключваше всичко без първа и отпускаше само за части от секундата при смяна на предавка.
                      А за кулера, преди или след ремап налягането на турбото е същото, не се контролира от еку-то, на пружината на гейта разчита. А не съм го натягал... За сега.
                      Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted
                      Ford Fiesta 1.4 Tdci

                      Коментар


                      • #26
                        От: Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

                        Това с лок-ъп е интересно, но тогава май ще трябва полиоретан тук там да може да го стегнем

                        Дали не може да се реализира мод на кутията и да се прави с копче примерно? Не съм се интересувал от подобно нещо никога.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

                          Първоначално публикуван от IvanVG Преглед на мнение
                          Това с лок-ъп е интересно, но тогава май ще трябва полиоретан тук там да може да го стегнем

                          Дали не може да се реализира мод на кутията и да се прави с копче примерно? Не съм се интересувал от подобно нещо никога.
                          https://www.toyotanation.com/forum/6...er-lockup.html
                          https://www.toymods.org.au/forums/th...ation-strategy
                          Тук малко мислят по въпроса.
                          Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted
                          Ford Fiesta 1.4 Tdci

                          Коментар


                          • #28
                            От: Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

                            Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                            А 135 гр сигурно е границата за маслото, на електрониката нищо й няма при толкова
                            Това за електрониката не е така.
                            135 е много висока температура за електрониката.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

                              Напротив, изпробвано многократно и се подписвам. Има проблем само с полупроводници на радиатор, сами създаващи топлина, ако не са в контакт с маслото. Сами по себе си 135 гр не са опасни за тях.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

                                Да ви уточня,че с единия бира съм пил пък той се занимава с електроника по колите професионално.

                                А наздраве
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S500 '99
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 4,057 в 14:19 на 14-06-16.

                                Зареждам...
                                X