Вчера се върнах от едно "кратко море" в Несебър и имам много добри впечатления от DieselPower на "Gold eagle" /САЩ/: на отиване /данни от бордкомпютъра/ с добавка за повишаване на цетановото число разход 19л или към 4.5/100... Каране: цялата магистрала със 160кмч след това между 60 и 140кмч колкото позволява обстановката...
На връщане /същия стил на каране/ без добавка, нафта от "Петрол" 21л или 4.9/100... Да кажем, че на връщане има малко повече изкачване и приспаднем 1 литър, въпреки това разхода е доста по-голям /+5%/, а и усещането беше, че реното не върви толкова добре... Друг характерен признак - следи от сажди по бронята около ауспуха, които липсваха на отиване...
1 флакон /13лв/ е достатъчен за 300л нафта, т.е. при 5% икономия за тези 13лв би трябвало да икономисаме 15л нафта! На всичкото отгоре, колата върви по-добре и пуши по-малко!
На връщане /същия стил на каране/ без добавка, нафта от "Петрол" 21л или 4.9/100... Да кажем, че на връщане има малко повече изкачване и приспаднем 1 литър, въпреки това разхода е доста по-голям /+5%/, а и усещането беше, че реното не върви толкова добре... Друг характерен признак - следи от сажди по бронята около ауспуха, които липсваха на отиване...
1 флакон /13лв/ е достатъчен за 300л нафта, т.е. при 5% икономия за тези 13лв би трябвало да икономисаме 15л нафта! На всичкото отгоре, колата върви по-добре и пуши по-малко!
Коментар