Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как се калкулират важните параметри на кормилна, спирачна у-дба и окачване при повдигане с 2-4 инча?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Как се калкулират важните параметри на кормилна, спирачна у-дба и окачване при повдигане с 2-4 инча?

    Здравейте,

    Нуждая се от технически съвети и съдействие в следното.

    1. Искам да повдигна 2007 Вранглер JKU RHD 2.8CRD дълга база с около 2-3 инча. Реален лифт търся около 5см за да ползвам настоящите носачи, кардани, кабели по датчици, жила и спирачни тръбички и да вкарам примерно 33 до 34 инча гуми не по-широки от 275-285 примерно.
    2. Искам новотото окачване да е с по-голяма товароносимост с поне 200КГ, 2/3 от тоя повишен товар ще е в задницата(багажника над моста).
    3. Трябва да сложа нови бъмп стопове.
    4. Трябва да сложа нови пружини.
    5. Трябва да ползвам нови амортесьори, който да отговарят на новите пружини (по-мощни с 200КГ, малко по-силни отпред и доста по-силни от зад).
    6. Трябва да възтановя и подсиля кормилната уредба с тунинг компоненти, оригинални части за замяна са 2/3 от цената на нови подсилени тунинг такива.
    7. Кормилна, напречна и стабилизираща щанга, цените са умопомрачаващи като на повечето шарнирите НЕ се сменят и след време отново се отива на нова цяла щанга за торба пари, искам решение със сменяеми шарнири(накрайници).
    8. Трябва да подсиля спирачната система от зад, от пред съм с ББКит на терафлекс, трябва да направя подобно нещо от зад, тук ще се справя сам.
    9. Трябва да сменя(възтановя и подсиля) всички тампони и втулки по окачването, тук ще се справя сам с полиуретанови такива с твърдост над 80.

    Всички тия неща са взаимосвързани, всяка промяна води до промени в параметрите и изискванията към останалите компоненти и понеже това го осъзнах наскоро, виждам, че имам нужда от техническа помощ в следното:

    10. Как се изчисляват параметрите на пружините при нужда от повече товароносене? Дебелина, дължина, дву или три степенни срещу оригналните едно степенни?
    11. Как се подбират амове според променените пружини и повишеното товароносене? Всички лифт китове са сметнати спрямо фабрично товарене и спрямо фабричните параметри на пружини и амове, тоест лифт се постига с идентични на фабричните характеристики, нещо което НЕ ме устройва, аз искам повече товароносимост за което масов лифт кит не ми помага.
    12. Бъмп стопове и колани ограничаващи пропадане на мостовете подозирам са последна стъпка и с малко мерене и смятане не би трябвало да са проблем или се лъжа?
    13. Усилени кормилни шанги има с камиони да ги ринеш но са за Ляв Волан, аз съм с десен волан и огъвките при мен са огледални, избора ми е ограничен до 3-4 марки максимум. Т.н. хеви дюти китове изискват нови кормилни хебели за промяна към т.н. горно поставяне на шарнирния болт. Горното поставяне с новите хебели изисква минимум 17 инча джанти с поне 4 инча офсет, което значи нови джанти и/или фланци(това искам да го избегна ако може). Има ли усилени кормилни шанги без нужда от силна промяна на офсета на джантите, аз вече съм с 18 инча и нямам проблем ако нуждата е скромна?
    14. Има ли фирми и марки кормилни шанги с накрайници по-поръчка, тоест такива подлежащи на корекции по желание на клиента, за да ми паснат на десния волан?
    15. Стабилизиращи щанги и биелетки не са ми проблем, това се смята и постига лесно след като останалото е направено.

    Това е като за начало. Знам, че материята е супер сложна и за това не искам да скачам с наливане на много пари без повечето неща да са обмислени, а да дам пари на някой, който прави нещата без да ги разбира няма да мога да преглътна защото с тази кола си возя децата и семейстово.

    Къси и лаконични отговори и словоблудства ще помоля да НЕ се пишат, това е технически раздел за това търся техническо съдействие за да изясня теорията а за реално консултиране и поръчка ще си платя на можещи хора!
    Последно редактирано от BatGeorgeone; 16-09-20, 11:26.
    Бъдете живи и здрави

  • #2
    https://www.youtube.com/channel/UCqb...m_LJEDaLTd2HSA


    Тези гледал ли си ги?
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • BatGeorgeone
      BatGeorgeone коментира
      Редактиране на коментар
      Мерси, сега ги гледам.

  • #3
    Вече с няколко конкретни въпроса:

    1. Какви са параметрите на стандартните/заводски пружини на Вранглер Сахара дизел дълга база?
    2. Какви са параметрите на заводските амортесьори на същото возило?
    3. Когато се слагат по-големи и тежки гуми + джанти независимо със или без по-тежка броня с лебедка, налага ли се корекция на изисленията заради увеличената подресорна маса или леко увеличеното тегло на предницата се някак компенсира от увеличената подресорна маса?
    4. Евгени Филчев, човека с Българските амортесьори, някой може ли да сподели координатите му, случайно видях за него в темата на Елиан?
    Бъдете живи и здрави

    Коментар


    • #4
      Знаеш,че Сахарата е най-кекавото изпълнение на тия нали?
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • BatGeorgeone
        BatGeorgeone коментира
        Редактиране на коментар
        Мда, сигурно е така, моята е на 180,000 мили почти и толкова много бетонни блокове, пясък, тухли, павета, железа и тежки ремаркета е извлачила за хиляди КМ, че ако може да говори ще ме псува седмица без да спре Вътре в купето дървета, талпи до 3метра, 10 х соларни панела влезнаха веднъж , железа, строителни материали, багажи, хора, моята Сахара е работен кон, по-зле третирана от Уазка дърварка и за тия години щети само една пружина от корозия, един кормилен накрайник преди години и сега всичкото тампони и 2-3 накрайника щото са хубави пътищата в РБ но е истина, че карах претоварен нон стоп.

      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Знаеш за какво говоря тогава

      • BatGeorgeone
        BatGeorgeone коментира
        Редактиране на коментар
        Да, да, за мостовете и за раздатката говориш ама аз не съм се засилил да издевателствам, просто имам реална нужда от по-висок джип и малко повече товароносимост защото купих ремарке три тонно и мисля да почна да се занимавам с масонство, от там ми произлиза нуждата.

    • #5
      0882 289898/ 0888 261821 -Евгени Филчев Казанлък!

      Коментар


      • BatGeorgeone
        BatGeorgeone коментира
        Редактиране на коментар
        Много благодаря!

    • #6
      Относно спирачната система около 800-900 лв. Е калибрацията на километража и електронната стабилизираща система.
      За новите хебели с горно окачване за които говориш не ти вършат работа. Поради малкия лифт които си заложил тези хебели са за лифт над 4 инча всичко под това е с стандартни кормилни щанги.
      Пружини за + 200кг . Тук в България на местна почва немогат да произведат .От опит го знам .технологията на закаляване им куца ,или ще се счупят при първата дупка или на всяка дупка ще гледаш как автомобила става все по нисък и нисък. Ако ще тунинговаш АК или Макарена там за пружини нямат грешка но за автомобил те съветвам да не се пробваш.

      Колко си готов да дадеш за лифт , че в ценово отношение е доста разтегливо понятие ,за този модел цените варират от 300 евра до 13-14000 евра за по големите лифтове.
      Последно редактирано от Чавдар (V93); 09-11-20, 07:17.

      Коментар


      • #7
        Благодаря на всички за съдействието.

        За момента съм се спрял на следните неща:

        Synergy Jeep JK Steering Kit - Part #: 8025-01

        Synergy Jeep JK Front Track Bar & Sector Shaft Brace Kit RHD Part #: 8095

        Synergy Jeep JK Front Track Bar RHD Part #: 8087

        MG21103 Dana 30/44 Front Axle Tube Seal Pair Fit For Jeep

        Adjustable Hood Latch Locking Catch Buckle

        Polyurethane Control Arm Bushings - Front

        Обаче се двоумя между тези два лифт кита:

        AEV 2.5" DualSport XT Suspension System for 07-18 Jeep Wrangler JK

        и този

        Skyjacker 2-2.5 Dual Rate Long Travel Coil Suspension System with Shocks for 07-18 Jeep Wrangler JK Unlimited 4 Door

        За момента не мисля да сменям джанти, тоест ще пробвам с фабричните 18" и 32" гуми ако се наложи ще взема други джанти.

        Трябва да помисля за да видя дали не съм пропуснал нещо, преди да поръчвам от Америка.

        Ако някой е в Англия или в родината и нещо му трябва да даде знак, ще дам оферта франко Англия?
        Бъдете живи и здрави

        Коментар


        • #8
          Почти се реших на този лифт кит:

          JKS J-Venture 3.5in Suspension System Quadratec Part #: 16156.0433 JKS Manufacturing Part #: JSPEC100K

          3.5" като си мисля, че ако е натоварен джипа ще се равнява на 2.5" или някъде там, надявам се да мина без нужда от нови носачи но ще видим.
          Бъдете живи и здрави

          Коментар


          • #9
            Това което си мислиш не е точно така. Лифта е за по висок просвет не за по голям товар. За по голям товар се поръчват друг вид пружини.

            Коментар


            • BatGeorgeone
              BatGeorgeone коментира
              Редактиране на коментар
              Разбирам те напълно и го осъзнавам, тия пружини по впечатления на хората са по-твърди от фабричните, амовете са настроени според пружините, тоест на теория трябва да постигна леко подобрена товароносимост. Ако не, тръгвам по пътя на Кинекса, проба грешка докато се научим да правим нещата правилно

            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              Недей,че после пак пружини и амове

              Вземи си с 50 или 100 кила горница на пружините с амове за тях,яки дебели джанти с 10 пластове гуми или там как ги наричат вместо да я чакаш да клекне като я натовариш.

          • #10
            Не ми се пише дълго,а ти това искаш,ако ти пречи кьсото казвай и го трия.

            ОМЕ 3 инча или AEV са ти най-добрите опции,от AEV всичко живо е доволно,ОМЕ също не лъже.Имай в предвид,че тия не клякат много.

            Не се двоуми,вземи си AEV
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #11
              Здравейте, всички говорим за едно и също нещо, обаче никой не предлага точна формула или линкове където мога да видя пружини с различни параметри и амове с различни параметри

              Навсякъде в масовите магазини просто дават размерите на лифта, никой не споменава параметри на пружини или на амове, просто казват, че са настроени на фабрична возия WTF

              Ако знами примерно лифта, който си харесах какви параметри има на пружини и на амове, може би ще е по-лесно.

              Или ще опитам да звънна на някой голям производител и ще питам как да подбера лифт кит за 3.5" повдигане но със сто кила увеличена предница и с 150кг утежнена задница, тоест с 500 либри завишена товароносимост.
              Бъдете живи и здрави

              Коментар


              • #12
                Опитвам се да направя нещата като хората и както пише по книгите но реалноста диктува следното:

                1. Който разбира от тия неща обикновенно с тях си вади хляба и съответно не би се лишил лесно от потенциални клиенти, за това и си трае, разбираемо.

                2. Масовите доставчици и производители гонят ефективност и ефикасност, тоест масовки и за това не се "вглъбяват" в детайли, особено в техническите описания + ако са супер детайлни всяка девиация се наказва и струва много пари, особено при грешка, и тях ги разбирам.

                3. Какво ми остава, или както редица колеги да стана експерт с много четене(нямам сега нито време нито желание) или както други колеги, да тествам и емпирично с малко четене да опитам да намеря нещо, което ме удовлетворява.

                Ако когато джипа е натоварен нещата не са както ги искам, ами винаги имам възможността да не се товаря толкова а да си взема ремаркето или да ползвам логистични услуги
                Бъдете живи и здрави

                Коментар


                • #13

                  0885 855 32 Теодор Енев,
                  Това е човека който реши проблемите ми с лифта

                  Коментар


                  • #14
                    Повечето от нещата пристигнаха, сън не ме хвана снощи, буквално, но имам още домашна работа да завърша преди да мога да започна с Вранглера.

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20201119_08495430.jpg
Прегледи:60
Размер:457.2 КБ
ID:6672726

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20201119_08493762.jpg
Прегледи:64
Размер:618.9 КБ
ID:6672725
                    Бъдете живи и здрави

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 7,066 в 14:57 на 11-07-20.

                    Зареждам...
                    X