Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на лебедка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Ремонт на лебедка

    Мерси много за отговора! Най вероятно ще им го пратя по куриер заедно със соленоида че и на него едната намотка даде фира...

    Коментар


    • #47
      От: Ремонт на лебедка

      Не забравяй, че нова лебедка (китайче)3500либ. струва 200-230лв. Ако е превъртял частично пакета на ротора искай гаранция за ремонта.
      Като се добави и соленоида ... май е по-добре да видиш за някоя отстъпка при Явор. Може и ротори да има.
      Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
      Вальо. О888 557Ч7Ч
      Silverado 1.3 i

      Коментар


      • #48
        От: Ремонт на лебедка

        Днеска звънях и ходих на доста места и под 100-120 лв. за пренавиване на ротора оферта няма + да купя нов соленоид още 40 лв. = Директен вариатн - НОВА ЛЕБЕДКА
        Чакам Явор да отвори кепенцата на 7 и да си заръчам Tmax 2500lb

        Коментар


        • #49
          От: Ремонт на лебедка

          Първоначално публикуван от Morskia Преглед на мнение
          Днеска звънях и ходих на доста места и под 100-120 лв. за пренавиване на ротора оферта няма + да купя нов соленоид още 40 лв. = Директен вариатн - НОВА ЛЕБЕДКА
          Чакам Явор да отвори кепенцата на 7 и да си заръчам Tmax 2500lb
          Загледай и в Бау, мау хаус.Или Прак. Имаше прилични китайски на прилични цени.

          Коментар


          • #50
            От: Ремонт на лебедка

            Взех си 2500 lb - Champion - 215лв.

            Коментар


            • #51
              От: Ремонт на лебедка

              Днес я смених само за тоците не остана време...утре ще я довърша.То не бяха планки,шайби ама стана...старата се оказа с по-малки размери.
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0090.jpg
Прегледи:1
Размер:166.2 КБ
ID:5440757

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0091.jpg
Прегледи:1
Размер:109.0 КБ
ID:5440758

              Коментар


              • #52
                От: Ремонт на лебедка

                Да не отварям нова тема.
                Купих една лебедка втора употреба и се главоболя с нея.
                Безименно китайче, 12000либри, бързия редуктор 187,2:1.
                Както на повечето, в барабана има набита втулка, в която зацепва спирачката.
                На моята тази втулка, точно в работната област на спирачката има три канала, в които има остатъци от о-рингове.
                Някой има ли идея за какво служат те и трябва ли да ги слагам.

                Коментар


                • #53
                  От: Ремонт на лебедка

                  Хубаво е да ги има, но не е болка за умиране. Идеята им е да задържат масло там и да не допускат мизерия.
                  Моята е със същото предавателно число и също 12 либри. Взех я нова и я тунинговах доста. Това, което трябва да направиш задължително е да смениш четкодържателя и четките, като спазваш неутралната линия. Аз ползвах от някакъв стартер Бош. Другото е всички алуминиеви шини да станат медни. Радиомодулът да влезе вътре, както и куплунгът за другото управление. Навън остават само контакорите, обилно напръскани с кавитант (Боди 900)
                  Пластмасовите втулки се правят от полиамид, Втулките на ролковите водачи също, като там ги пускаш през цялата метална тръба. Абе, като я разглобиш, ще се сетиш какво да правиш. Аз съм пробил 2 отвора, отдолу в корпуса на електромотора и съм направил щуцери за маркучи, единят от които отива във всмукателния колектор, другият - във въздушния филтър. Идеята е да има течение, за да няма конденз.
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • #54
                    От: Ремонт на лебедка

                    Като стана дума за масла - спирачката трябва ли да има смазка или трябва да е "суха" и обезмаслена за да работи както трябва?
                    Става дума за същия тип лебедка - китайче, 12к, 187,2:1.
                    Аз не вярвам в чудеса!
                    Разчитам на тях!

                    Коментар


                    • #55
                      От: Ремонт на лебедка

                      Трябва да има смазка, но не грес.
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • #56
                        От: Ремонт на лебедка

                        Значи ще се разглобява пак
                        Гресирах обилно преди да я събера.
                        Аз не вярвам в чудеса!
                        Разчитам на тях!

                        Коментар


                        • #57
                          От: Ремонт на лебедка

                          Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                          Загледай и в Бау, мау хаус.Или Прак. Имаше прилични китайски на прилични цени.
                          Правиш ли разлика между автомобилна лебедка и телфер за около 200кг?
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • #58
                            От: Ремонт на лебедка

                            Първоначално публикуван от Morskia Преглед на мнение
                            Днеска звънях и ходих на доста места и под 100-120 лв. за пренавиване на ротора оферта няма + да купя нов соленоид още 40 лв. = Директен вариатн - НОВА ЛЕБЕДКА
                            Оправиха ми старата - пренавиха ми ротора/без пари/ сега един соленоид за 40лв. и ще си я имам в резерва...

                            Коментар


                            • #59
                              От: Ремонт на лебедка

                              Я да питам тук, не се знае откъде може да изскочи заека.
                              Проблема с моята лебедка е строшен сателит на най-бързата степен.
                              Някой ако има строшена лебедка за части, бих купил въпросната степен на редуктора.

                              Четките са сменяни, имат си достатъчно луфт в четкодържателя.
                              Алуминий в двигателя няма, всичко е мед.
                              Радиоуправлението не работи и го изхвърлих, предпочитам кабела.
                              Релетата бяха в кутия върху лебедката, но ми пречат. Махнах кутията, сложих втулки с шпилки, а блока с релетата, без външната кутия е зад маската, като се погрижих да няма директно пръскане на вода и кал върху и.
                              Пластмасови са само втулките на барабана, но нямат никакво износване - остават. Други пластмасови втулки няма. Има нещо като семеринги на барабана и учудващо, при мотора и редуктора няма вода и ла*на.
                              Планетарното зъбно колело, в което влиза шестограна и лагерува в игленото лагерче в дъното на редуктора, има износване и следи от иглите по повърхността си, но ако не намеря ново, ще кара надявам се.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Ремонт на лебедка

                                Имах предвид келявите оригинални четкодържатели от ламарина за олуци и алуминиевите шини на контакторите. Греят зверски при натоварване.
                                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X