Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как се работи с пневматична масларка, някои би ли ми обяснил моля ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Как се работи с пневматична масларка, някои би ли ми обяснил моля ?

    Здравейте колеги ,някои би ли обяснил как се работи с пневматична машина за масло?
    Подобна като на тази снимката .
    И тази стъкленица за каква цел е ?
    Снимката е примерна от нета.

    Благодаря предварително.
    Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
    Място и хора към които да принадлежи ...

  • #2
    Ами най вероятно има функция засмукване и стъкленицата е да виждаш колко си източил.
    А иначе се работи лесно,затваряш горния край на тавата и включваш въздух от компресора, пъхаш накрайника в тръбата на масломерната пръчка и гледаш в стъкленицата колко си източил.

    Коментар


    • #3
      Имаш стандартен щуцер за сгъстен въздух. С някакво "кранче" първо пускаш въздуха към вакуум помпа. Тази помпа създава вакуум в бутилката. Вакуума го следиш по манометъра. Като стигне работни стойности, спираш помпата и отваряш кранчето за изсмукване. Поради вакуума в балона, "маркуча" за засмукване издърпва маслото, където е потопена сондата.
      През нивомерна тръбичка следиш колко е напълнен резервоара. Като достигне позиция "пълно" с друго кранче пълниш балона със сгъстен въздух и той изтласква събраното масло от масларката във външен контейнер.

      За модела, който те интересува, си изтегли ръководството за подробности .

      Коментар


      • #4
        А стъкленицата за източване или за наливане се ползва?
        Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
        Място и хора към които да принадлежи ...

        Коментар


        • #5
          На тази от снимката - изсмукваното първо влиза в стъкления "буркан".
          Това не се ползва за наливане на масло!

          За наливане има друг тип - изглежда като бензиноколонка и вътре е варела.
          Друг модел е помпа с пистолет и боряч. Смукатела на помпата се спуска във варела с масло...

          Коментар


          • #6
            Ако не си го купил това нещо, не пръскай грешни пари.

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
              Ако не си го купил това нещо, не пръскай грешни пари.
              Не съм още , ама умувам по темата че ми омръзна от фунийки , кутийки рязани тубички за подложки и пода да е окапан с масло като детски лигавник с пюре от моркови.
              Аз си мислех че, тази стъкленица е да сипеш новото масло и после да го вкараш там където ти трябва но явно не е така.

              Каква масларка в крайна сметка да взема?
              Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
              Място и хора към които да принадлежи ...

              Коментар


              • petkov_bb
                petkov_bb коментира
                Редактиране на коментар
                Каквато и да си закупите , няма да сте във възторг. Отделете половин час за "гледане" в някой сервиз за смяна на масла и всичко ще ВИ се изясни.Най евтино и лесно е с пластмасово корито.
                Пс. А след като си купих такава уредба се оказа ,че не ми е удобна за смяна на масло (5-6 на месец),но на т.н. от Вас "стъкленица" намерих друго приложение - за обезвъздушаване на калпаво проектирани охладителни системи.

              • Kirilpm
                Kirilpm коментира
                Редактиране на коментар
                Изсмукването на масло не е най-добрият вариант за двигателя.Особено ако картера е с повече релеф.Подлагаш някакви негодни парцали отдолу, режеш страната на една 30 литрова туба и източваш.Площта на тубата е по-голяма от тази на повечето картери, трябва да се постараеш, че да олееш.
                За разни извращения с пластмасови картери, стъклени пробки и кашкавалени резби върши работа, но за нормална кола правилният начин е маслото да си излезе топличко по естествен път.

            • #8
              Нямам си идея как са другите коли, но на края на тръбичката за щеката, на моята има едно чопче по диаметъра. Реално от там може да се изтегли само около половината масло. За автомонтьора смяната на маслото е бързо, лесно и чисто. Ама на двигатела доста ще му се скъси живота от такава смяна.
              Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

              Коментар


              • #9
                Точно тази има "леген" с телескопична стойка, за "естествено" източване на маслото. В дъното на "легена" има скара за да се оцеди филтъра. Маслото се събира в балона. Като се напълни балона, със сгъстен въздух старото масло се прелива във варела за отработено масло.
                За да се ползва, колата трябва да е вдигната на подемник!

                Коментар


                • #10
                  На някои автомобили тръбичката за щеката за масло е приплескана в долния си край и не можеш да вкараш маркуча. Овен това става доста бавнов сравнение с нормалния метод и е силно пожелателно маслото да е топло. Спокойно можеш да живееш и без тази хуйня.
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • #11
                    Аз си мислех че, в този прозрачен съд се сипва новото масло и със системата от кранчета се налива в двигателя но явно съм грешил.
                    А масларка като ви чета май ще взема от тези най обикновените само балон и телескопична фуния с цедка дето маслото гравитачно влиза в балона на самотек.
                    Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
                    Място и хора към които да принадлежи ...

                    Коментар


                    • #12
                      Има 60л. варели. Вземаш един такъв от любимото ти масло, слагаш му една ръчна помпа за варел и си готов!

                      Коментар


                      • #13
                        Първоначално публикуван от stefsab Преглед на мнение
                        Има 60л. варели. Вземаш един такъв от любимото ти масло, слагаш му една ръчна помпа за варел и си готов!
                        Минах през този метод но, първо не ползвам еднакво масло на всички човъркани от мен
                        машини, и после много лесно се разхищава маслото като е наливно и безотчетно.
                        Кой, кога, за какво и за къде налива никой не знае.

                        Затова търся решение да мога лесно на трудно достъпни места да сменям и да наливам маслата.
                        Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
                        Място и хора към които да принадлежи ...

                        Коментар


                        • Никола
                          Никола коментира
                          Редактиране на коментар
                          Така като гледам ти трябва по-скоро пневматичен шприц за масло, а не масларка.
                          Да можеш да наливаш на криви места. Наливаш каквото искаш вътре надуваш го с пистолета и после отваряш кранчето и за секунди е отишло където искаш.

                      • #14
                        Ся разгледах май никой не продава на смислени пари такова нещо. Все по 200 и ии...лв. Вземаш един пожарогасител. Там колкото литра прецениш.
                        Дупка за бърза връзка с кранче, дупка за тръбичка до дъното с кранче на нея маркуч с човка от тръбичка на 90°, отгоре на заводкаста гърловинка подходяща капачка. Надуваш го 0.8-1 атмосфера. Отваряш кранчето и маслото влиза където искаш.
                        Теб точно мисля изработката няма да те озори.
                        : )))

                        Коментар


                        • #15
                          Първоначално публикуван от Никола Преглед на мнение
                          Ся разгледах май никой не продава на смислени пари такова нещо. Все по 200 и ии...лв. Вземаш един пожарогасител. Там колкото литра прецениш.
                          Дупка за бърза връзка с кранче, дупка за тръбичка до дъното с кранче на нея маркуч с човка от тръбичка на 90°, отгоре на заводкаста гърловинка подходяща капачка. Надуваш го 0.8-1 атмосфера. Отваряш кранчето и маслото влиза където искаш.
                          Теб точно мисля изработката няма да те озори.
                          : )))
                          Все ми се искаше нещо готово да си купя.
                          Взе да ми омръзва да вися в работилницата с рабошките да лапам пепела.

                          Иначе идеята ти е интересна, благодаря.
                          Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
                          Място и хора към които да принадлежи ...

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 7,747 в 09:48 на 20-03-21.

                          Зареждам...
                          X