Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Philips Xtreme Vision +130% vs Osram Night Breaker Laser +130%

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Philips Xtreme Vision +130% vs Osram Night Breaker Laser +130%

    Здравейте, колеги.
    Когато решите да сложите хубави крушки на фаровете си, какви си взимате? Говоря за нормални крушки за къси/дълги светлини. Не за LED или Xenon.
    След кратко ровене в нета, двете в заглавието ми се струват разумен избор според критериите цена, светлина, издръжливост. Кажете мнението си, моля. Една идея по-силно осветяващите от тях: Philips Racing Vision +150% и Osram Night Breaker Laser Next Gen +150% имат (по каталог) едва на половина продължителност на живота. Всъщност има ли халогенна крушка, която да осветява по-добре от тези и да не е в пъти по-скъпа?

  • #2
    Първоначално публикуван от градско чедо Преглед на мнение
    Здравейте, колеги.
    Когато решите да сложите хубави крушки на фаровете си, какви си взимате? Говоря за нормални крушки за къси/дълги светлини. Не за LED или Xenon.
    След кратко ровене в нета, двете в заглавието ми се струват разумен избор според критериите цена, светлина, издръжливост. Кажете мнението си, моля. Една идея по-силно осветяващите от тях: Philips Racing Vision +150% и Osram Night Breaker Laser Next Gen +150% имат (по каталог) едва на половина продължителност на живота. Всъщност има ли халогенна крушка, която да осветява по-добре от тези и да не е в пъти по-скъпа?
    Ако рефлекторите не са ти изгорели и фаровете не са опушени от вътре и крушка от 3лв върши същата работа като турбо, мурбо, екстра, гига, мега, прехвалените премиОм модели. Казвам го от личен опит. Ако имаш (а то е неизбежно почти) прегорели/опушени рефлектори помисли в посока реновиране или вграждане на лупи. Аз лично съм против всякакви не фабрични решения по темата, но за вградени китайски ЛЕД лупи мога да кажа само хубави неща. Тези с ксенон също не са лоши, но са по-чувствителни откъм вибрации.

    На волвото което взех наскоро съм с фабричен БИ ксенон на кристален рефлекторен фар. С 2бр. нови крушки D2R AC RayTech на 4300К светят повече от всичко което можеш да си представиш от халогенната ера . Така, че ако искаш да "светнеш" или търсиш оригинални фарове с ксенон за модела, при нужда реновираш рефлекторите и им се кефиш, или правиш твоЙте и пак се кефиш

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
      Ако рефлекторите не са ти изгорели и фаровете не са опушени от вътре и крушка от 3лв върши същата работа като турбо, мурбо, екстра, гига, мега, прехвалените премиОм модели.
      Не си прав. На тераното съм с OSRAM-и, прясно възстановени рефлектори, и мога да твърдя че светят осезаемо повече от обикновена чисто нова NARVA. Специално сравнявах. Допълнителен бонус е че са и по-бели.

      Че не са +130% е съвсем сигурно. Не са повече от +30% спрямо стандартна крушка, а даже и това е под въпрос. Но светят по-добре от "нормална" крушка - факт.

      За живота им нищо не мога да кажа, засега нямам изгоряла, но и не карам нощно твърде много, а дневните са ми LED крушки във фаровете за мъгла, тъй че "натоварването" на нормалните фарове е може би 5-10 часа седмично.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • I.Stoyanov
        I.Stoyanov коментира
        Редактиране на коментар
        Добре де сам кажи разликата колко е "функционална" ?! Вероятно всеки вижда различно колко % в повече дават OSRAM или Philips сравнено с "обикновена" крушка. Със сигурност скъпите са някой лумен отгоре, поне в началото, но както колегите се изказаха - докато "свикне" окото или просто не отслабнат самите крушки. Определено формата на рефлектора също е от значение, както и самата конструкция на фара.

        Моите опити са САМО и единствено на фарове с гладък рефлектор и френелова леща!

        Предполагам, че автора на темата страда от сериозната липса на осветеност по време на шофиране в тъмно, особено съчетано с дъжд. А най-често в този случай смяна на крушките не помага.

      • sparkybg
        sparkybg коментира
        Редактиране на коментар
        Еми един и същ фар в едно и също състояние. Едната крушка чисто нова обикновена NARVA, другата чисто нова OSRAM Night Vision/Breaker или там квото. За по-пряко сравнение от това не знам.

        За мен раликата си е функционална, за друг може и да не е. Факт е че има видима разлика в силата на светене и цвета. На кой колко, дали и кога ще му свикнат очите е субективизъм. Както ще да му свикнат, по-силното светене си е по-силно светене, което при добър фокус (в което няма разлика с NARVA-та) на фара значи по-далечно светене.

        В много случаи на ксеноните това им е главния проблем - светят силно наблизо, заради което не виждаш надалече.

      • I.Stoyanov
        I.Stoyanov коментира
        Редактиране на коментар
        Спарки, това което се опитвам да кажа, е че ако нямаш добра видимост при шофиране нощем с обикновени крушки, то и с Филипс или Осрам - пак няма да я имаш!
        Съгласен съм, че светят повече, но това повече не е толкова, че да се заклеймят всички останали крушки. Просто светят една идея повече и при фарове в добро здраве разликата е приятна, при вече остарели е само набутвация за скъпи крушки.
        Идеята ми е колегата да се подготви предварително за това, че само с крушки е възможно пак да си се кьорави в тъмното.

    • #4
      Моите впечатления са до преди 2 години.
      А те са, че този филипс свети по-добре, май във всяка ситуация.
      Разликата не е голяма но я има.
      Обаче животът му е по-кратък от този на съпоставимият модел осрам.
      Мнението ми не е формирано само от 1 комплект.
      Поне докато ползвах такъв тип крушки xtreme беше по-скъп.
      I'm not totally useless. I can be used as a bad example.

      Коментар


      • #5
        Пробвал съм и филипса и найт брейкъра (последния преди "лазера"), Забелязваш малка разлика само в началото докато окото привикне. Иначе за съкратения живот - така е, и няма как да е иначе защото крушките работят на границата на издръжливостта за да докарат малко-по светло.
        В момента съм пак с крушки на осрам водяте "all season" или нещо подобно, жълтеят но есента ги качих нарочно защото "синия" найтбрейкър не ме кефи на мокър асфалт. Може би е субективно усещане.

        Коментар


        • #6
          По силно светят и Филипса и Осрама, не е лъжа. Филипса определено свети по добре от осрама, особено на мокър асфалт има огромна разлика. За съжаление и аз мога да потвърдя че Филипса изгаря доста по бързо от Осрам-а. Затова карам с Осрам аз лично като някакво средно положение.

          Коментар


          • #7
            Ползвах някакъв такъв супер дупер Филипс , 50-60 лв струваха тогава . Автомобила е стар , та кой знае каква разлика не открих . Явно самите фарове са дали фира вече .
            Като живот свършиха много бързо , от порядъка на по-малко от година и двете....
            От тогава съм с някакви обикновенни Осрам , вече 3 години си светят.
            Който търси , намира !
            Човекът е човек, когато е на път !

            Коментар


            • #8
              Night breaker-а при мен изкара около година и доста им падна светенето. Дават им 300-500 часа живот по спомен. Много по-малко от на обикновен халоген.
              После подмених рефлектора и халогена с лупа и ксенон и отиде на едни истински +130% спрямо night breaker-a.

              Коментар


              • #9
                Досега,и в момента карам с Осрам-а+130%-свети доста по-добре от обикновена крушка.Живот,около 16-24000 км.Като "дневните" са ми дълги на 40%.Сега ги чакам да изгорят,защото вече си купих Филипс-по начало,го дават да изкарва повече от Осрама,ама ще се види...Определено си струва да си ги постави човек,ама чудеса не могат да се очакват...

                Коментар


                • #10
                  Китайски Осрам с 10 вата над оригинала,една ми е изгоряла за 7-8 години,колата се кара на фарове,свети по-добре от на брат си оригиналния ксенон
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #11
                    Китайските ватове са малко по-различни от нашите-понякога,ако реши китаеца,се различават в пътиТрябва да тества човек 10 пъти стоката,за да им повярва малко.По едно време,касетофоните "бяха" по-мощни от готварска печка

                    Коментар


                    • BENZBOSS
                      BENZBOSS коментира
                      Редактиране на коментар
                      Да ти изровя тема от преди 7-8 години и да ти снимам колата ако искаш как свети ?

                      За китайците като цяло си прав,за кришките които препоръчвам мммммм приеми,че не съм толкова кьорав и след 6-7 опита с какви ли не изброени крушки в темата знам какво ми виждат очите.

                  • #12
                    Марковите усилени (осрам, филипс) светят осезаемо по-добре от обикновенна такава лампа. Пробвано лично и на прожекторен фар с леща и на такъв без леща с френелово стъкло. И давата със здрави рефлектори, разбира се. Има и тестове в нета за който не вярва. Виж ютуб канала Test-Lab...
                    Сега, на тойотата съм с ЛЕД ДРЛ дневни и крушките горят рядко, но ако съм честен, на предишната ми кола Осрам Найтбрейкър Н1 гореше като по часовник на 10 месеца, при каране на къси нон стоп. Но светеха отлично! 10 месеца при мен, тогава бяха около 20-25 хил.км.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 7,747 в 09:48 на 20-03-21.

                    Зареждам...
                    X