Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Хъбове

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Хъбове

    Здравейте! Интересува ме ползата от използването на хъбовете. В кои случаи са полезни и има ли смисъл от тях, щом производителят си ги е спестил? Трябва ли да са автоматични или и ръчните вършат същата работа? Нека ,който има някакъв опит и създадено мнение да го сподели тук. От значение ли е колко е стара или нова машината?
    диф сеуянин със самоует - www.rif4x4.bg

  • #2
    Важното е хъбовете да имат капачки отгоре, та да не влизат кал, вода и други гнясове.

    Другото е без значение.
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • #3
      А за каква машина иде реч? Не е много ясно какво питаш...
      Животът е харизан кон според мен...

      Теди

      Коментар


      • #4
        Ползата е да се изключват колелата от главините, когато караш само на задно предаване. Подразбиира се, че става въпрос за 4х4 тип Парттайм. Така се въртят няколко железа по-малко. Съответно не се износват и розходът спада с около 1/100.

        Ръчните и автоматичните вършат една и съща работа. Автоматичните са по-удобни, защото не трябва да слизаш да ги включваш, но пък практиката показва, че автоматичните отказват баш когато най-много ти трябват. Особено вакуумните.

        Някои джипки не са с хъбове, а с ваакуумна муфа/дисконектор в предния диференциал, който изключва едната полуоска. Визирам Фронтера Б и Гранд Витара 2.

        Няма значение, колко нова е машината. Важното е да е парттайм. Въпросът е, че в наши дни почти не се срещат нови машини с такава система на задвижване.
        Nissan Terrano 2,7 TDI

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
          Ползата е да се изключват колелата от главините, когато караш само на задно предаване. Подразбиира се, че става въпрос за 4х4 тип Парттайм. Така се въртят няколко железа по-малко. Съответно не се износват и розходът спада с около 1/100.

          Ръчните и автоматичните вършат една и съща работа. Автоматичните са по-удобни, защото не трябва да слизаш да ги включваш, но пък практиката показва, че автоматичните отказват баш когато най-много ти трябват. Особено вакуумните.

          Някои джипки не са с хъбове, а с ваакуумна муфа/дисконектор в предния диференциал, който изключва едната полуоска. Визирам Фронтера Б и Гранд Витара 2.

          Няма значение, колко нова е машината. Важното е да е парттайм. Въпросът е, че в наши дни почти не се срещат нови машини с такава система на задвижване.

          Така де....неслучайно попитах, имаше тема за Фиат Панда 4х4 с къстъм мейд хъбове на задния мост, Лада Нива с поръчкова раздатка парт-тайм, за Субару как да се направи само на предно за икономия и т. н...
          Животът е харизан кон според мен...

          Теди

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 7,066 в 14:57 на 11-07-20.

          Зареждам...
          X