Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор и сравнения на МТ гуми.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    С кобрите съм ходил на ход до Родопите, ама лятото-не видях никакъв проблем освен шума.
    С кайманите съм карал с 98 км/ч по ГПС към 20 километра по асфалт-пак никакъв проблем.
    Шума си е едно на ръка, не го коментирам изобщо.
    Обаче аз съм извратен, и малко блъскане, подскачане и дискомфорт не ме бъркат изобщо. При теб може да е друго.
    Но ако търсиш добро представяне в кал-кайман. Ако е сухо или каменисто-няма значение, и двете гуми ще работят. Но имай предвид, че по асфалт никоя от двете няма да има добро поведение, те просто са си предназначени за офроуд, без да има някакъв компромис с представянето им по черно за да имат и някакво поведение по асфалт.

    Да, геоландера е оригиналната шарка от която копират другите производители.
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • #47
      За асвалт ясно - писах, че съм карал Кобри доста време 50/50 асвалт/кал. На асвалт с внимателно каране и едно наум не съм имал проблеми даже и на мокро. Ясно е, че в калта Кайманите превъзхождат. Шума и комфорта нямат значение. Въпроса е дали са сравними Каймани и Кобри на сух/мокър асвалт като пътно поведение, в завой, спирачен път?

      А износоустоичеви ли са Кайманите? Че то тия гуми колкото половината джипка, мамка му...

      Пък като стана въпрос за неприятната част:
      31х10,5х15
      Кобри 200 лв бройката
      Каймани 230 лв бройката
      Silverstone MT-117 XTREME 110L - 245 лв бройката

      Нещо много малка ми се вижда разликата между каймана и екстриима...
      Последно редактирано от vitar; 29-12-19, 21:49.

      Коментар


      • #48
        От моя опит-да, еднакви са като поведение.
        И двете се пързалят много ако блокираш спирачките, и блокират лесно на хлъзгаво.
        Но с внимателно и умно каране, ако не очакваш да се държат като гуми за лека кола-представят се нормално, без някакви осезаеми разлики.
        Кобрата им с 5%(примерно) повече гума която контактува с асфалта, и би трябвало да е една идея по-добре, ама надали някой може да го усети.

        Та ако се колебаеш между двете шарки, и искаш добро представяне в кал-скачай на кайманите. За асфалта са еднакви.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • #49
          Благодаря!

          Коментар


          • #50
            Разглеждах гуми тези дни.
            Silverstone MT-117 XTREME май ще са, въпреки цената.
            Още един въпрос - едни и същи гуми на 15" и 16" на съответно еднотипни джанти на 15" и 16". Коя комбинация ще е по лека? Какви са предимствата и недостатъците на двата варианта? Примерно 31х10,5х15 и 31х10,5х16 с еднотипни джанти.

            Коментар


            • #51
              Разликата ще е малка, съответно пренебрежима.
              Иначе по логиката-16 цоловата комбинация би трябвало да е по-лека. заради по-ниския борд на гумата. А каучука тежи да се еве майката. Да-джантата е малко по-голяма, но каучука е по-дебел от стоманата на джантата, а си тежи.
              Но пак-разликата ще е малка, и не си заслужава да се заиграваш с нея.
              То да не е корса с 1000 кубика двигател, та да трепериш за всеки грам на колелата.
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • #52
                По-голямата гума тежи повече на същия модел джанта
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #53
                  Привет, колеги! Някой, използвал ли е Кumho mt51? Доста се рових и нищо не открих.
                  Suzuki Samurai SJ80

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 4,385 в 20:28 на 18-02-20.

                  Зареждам...
                  X