Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ВСЕСЕЗОННИ ГУМИ - ИЗНЕНАДАТА

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Това замерване ми се струва малко , като да засичаш разход по стрелката на нивомера на горивото.
    Съмнявам се да изкарат такъв малък пробег...
    Който търси , намира !
    Човекът е човек, когато е на път !

    Коментар


    • https://autobild.bg/%d1%82%d0%b5%d1%...%d0%b8-%d0%b2/











      ________________________________________________
      Chevrolet k1500 5,7
      Subaru OUTBACK 2,5
      Hyundai TUCSON 2.0

      Коментар


      • Континентала къде е,че така ясно кой бие Клебер,Уни и Файърстоун
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S500 '99
        W140 S420 '99

        Коментар


        • Класацията е много стара.
          ​​​​​​
          Освен това немците от АДАК, а и не само от там са дърти измамници.Хващаха ги няколко пъти в измама...

          Хиттът тази година са Бриджстоун:

          http://www.tyrereviews.co.uk/Article...e-Overview.htm

          Коментар


          • След 2200 км. грайфера е вече 8.6 мм! Демек към смяната на маслото ще трябва да добавя и поредните нови гуми! Почвам да си мисля, че съм попаднал на някакво менте регенерат - доколкото си спомням се износваха бързо. Гумите ги взех уж от Германия, по интернет през Gumi7, чаках 2 седмици доставка - производство Май месец?!
            Honda XL600LM, 1987
            Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
            Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

            Коментар


            • ТУШ,ти все едно меки за задни караш на прежалената ми кола.

              Гаранция някаква имат ли тия гуми?
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S500 '99
              W140 S420 '99

              Коментар


              • Гаранцията е 2 години, но докато грайфера стигне 4 мм! Друг въпрос е за колко километра е нормално да се износи, в моят случай мисля Април-Май ще съм на финала! Писах им писмо за мнение, да видим какво ще излезе...
                Honda XL600LM, 1987
                Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

                Коментар


                • ...принципно, по новите еко стандарти гумите се износват много по-бързо, вече... тва, да минаваш по 50.000 км. го забравете... 20-30.000 км. и са за смяна... класификациите A,B...CF са като при електроуредите за гориво, на дъжд, за шум, за износване и т.н. без значение - дали, летни, зимни, всесезонни... не е само до смеските и оплетките - като например: разликата стига до там, че от 100 км. до 0 - спирачния път м/у различните марки/модели за един размер може да варира до 15 м.!!!
                  Вече има тестове не само на нови гуми - а и на 5-10-15.000 км... което си е по-показателно.
                  Последно редактирано от ivied; 13-12-19, 19:03.
                  По света има все по-малко мотики, върху които не е стъпвал човешки крак.
                  Само наш човек, настъпвайки втори път мотиката, се радва, че никой не я е откраднал.

                  Коментар


                  • Кое ли е по-екологичното - да търкаляш едни гуми 5 г. и да изминеш 50+ хиляди км. с тях или за същото време да хвърлиш три комплекта еко-меко-верде-Мерде гуми, с които в Клета Майка знаем какво ще се случи (ще ги изподишаме), а тука в съседна тема ми разправят, че и в Гейропата ги горели под формата на "индустриални пелети"?
                    https://www.youtube.com/watch?v=mpK3m2YXloM

                    Коментар


                    • Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                      Кое ли е по-екологичното
                      да, аргумент... но 15 м. разлика при спиране...??? Нали знаеш понякога и 50 см. са...
                      Иначе си абсолютно прав за това безумие с "рециклирането"... някъде ти удържат и по 2-3-4 Е за старата гума , другаде ги горят... дори в развите страни е проблем рециклирането...
                      По света има все по-малко мотики, върху които не е стъпвал човешки крак.
                      Само наш човек, настъпвайки втори път мотиката, се радва, че никой не я е откраднал.

                      Коментар


                      • Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
                        да, аргумент... но 15 м. разлика при спиране...??? Нали знаеш понякога и 50 см. са...
                        Иначе си абсолютно прав за това безумие с "рециклирането"... някъде ти удържат и по 2-3-4 Е за старата гума , другаде ги горят... дори в развите страни е проблем рециклирането...
                        Тази разлика едва ли би била в полза на верде-мерде гумите, ако ги сравняваха с НОВИ "неекологични" такива. Ма май вече не правят - освен китайците. Прочее купих си едни "Unigrip" уж летни кЕтайски гумета по 100 лв. с доставката (за сравнение - няма читава гума под 300 лв. / бр. за "Хемито" ми) уж колкото да скърпя летния сезон... но останах очарован и понеже имат и ламели + канали, изобщо отговарят на всички "реквизити" на всесезонна гума, реших да изкарам и зимата с тях... Пък ако се представят добре, ще ги карам "по тодорживковски" 50-60 000 км. Предишните ми "Toyo АТ" по 373 лв. общо взето се износиха бързо-бързо, че и се нарязаха по камъни и дори парчета от борда загубиха (показа се бял слой), напукаха се, е за 5 години де , ама сега ще тествам китайките - на сух камъняк геройски се представиха без никакви белези ("Тойо"-тата щяха сигурно да гръмнат), само за кал няма да станат (те па Toyo като ставаха... ).
                        https://www.youtube.com/watch?v=mpK3m2YXloM

                        Коментар


                        • Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение

                          няма читава гума под 300 лв.
                          ...ще се хвана за думите ти - има!
                          Но зависи за къде и за какъв пазар говорим.
                          И то говоря не за 205/55/15 - най-стандартните, а за 18 цолови - за SUV...
                          от порядъка - от 80 Е до 120 Е
                          Последно редактирано от ivied; 13-12-19, 20:03.
                          По света има все по-малко мотики, върху които не е стъпвал човешки крак.
                          Само наш човек, настъпвайки втори път мотиката, се радва, че никой не я е откраднал.

                          Коментар


                          • Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение

                            ...ще се хвана за думите ти - има!
                            Но зависи за къде и за какъв пазар говорим.
                            И то говоря не за 205/55/15 - най-стандартните, а за 18 цолови - за SUV...
                            от порядъка - от 80 Е до 120 Е
                            Виж, то в момента няма и кола под 40 000 лева в Клета Майка, па всички са с 0,9Тсе - 1,1 dCi мотори и все по-зле ще стават, но цените само нагоре. Цената определено не е критерий в такива случаи. Предпочитам 6,3 AMG , прочее срещат се по 20-30 000 лв. амнайста употреба и много трудно се поддържали в това им състояние. Но нови няма, няма и да има. Кое е по-доброто? Айде примерът ми сигурно е неудачен, ето нещо по-така за "здрави сили" - Тойота 70 на 40 години или чистак-бърсак нов "Дъстър" 1,5 dCi ?
                            https://www.youtube.com/watch?v=mpK3m2YXloM

                            Коментар


                            • За теглене на малка лодка от крив двор Дьстьра.....с китайски гуми за 100 леФа с доставката
                              TOYOTA SEQUOIA ‘11
                              W140 S500 '99
                              W140 S420 '99

                              Коментар


                              • Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                                За теглене на малка лодка от крив двор Дьстьра.....с китайски гуми за 100 леФа с доставката
                                абе и тва е вариант, ама, ако за 5 г. имаш 2 комплекта - зимни/летни примерно, или за 3 г., всесезонни - защото след 2-3 зима стават само за летни, и с всеки от комплектите минаваш по 7-10.000 км. на сезон - сметката не е чак толкова "такована" : щото си запазват всички качествата на 30-40.000... Но не и 50 х.
                                Другото, за което се сещам, има значение с китайчета, средна класа или премиум марки къде и как караш, щото с китайчета, не ми се ще да бия спирачки на немски аутобан на дъжд, или сняг - ако си със 150... и на сухо им нЕмам доверие със 180 км... не че се състезавам, тя е и не вдига повече от 180...
                                Или по снежните "курвен"/завои в Алпите... До Волуяк или Чешнигирово могат и да стават с 80-100, да-да-ама не и за тук...щото и летните пак да вземем, едно е китайче да го опънеш по 5-6 часа всеки ден на 30-40 градуса, със 130-160 и да забиваш спирачки на 2-та тона - много десетки пъти всеки ден... друго е с някои от топ 5-те... + опичането на слънце лятото по паркинги +50/60 `C - а зимата -5/-10`C
                                (много важно, че ще ги сменям на/до 40.000 км. на 5-та година)
                                ...та така...
                                Последно редактирано от ivied; 14-12-19, 23:25. Причина: зима/лято
                                По света има все по-малко мотики, върху които не е стъпвал човешки крак.
                                Само наш човек, настъпвайки втори път мотиката, се радва, че никой не я е откраднал.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 4,057 в 14:19 на 14-06-16.

                                Зареждам...
                                X