Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ванти ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ванти ?

    Колко трябва да се дебли въжетата за Вантите и по интернет могат ли да се поръчат някъде + скобичките чрез които се прави "клюп" на въжето ?
    [B]Mercedes Benz w123 [/B]
    [B]Ford Escort xr3 [/B]
    [B]Aro 10 [/B]
    Плачи! Там близо край град София
    стърчи, аз видях, черно бесило,
    и твой един син, Българийо,
    виси на него със страшна сила.
    0896042536

  • #2
    До: Ванти ?

    6мм са предостатъчни, скоби има във всеки магазин за крепежни елементи. Съвет. Не слагай талрепи, а пружини от пантите на предния капак. Е това е талреп.http://www.sanymarine.com/index.php?...s=view&view=54
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

    Коментар


    • #3
      До: Ванти ?

      Подкрепям мнението на Таргата с две ръце, за бога НЕ слагайте талрепи, гънат се все едно са от локум и не рядко като са под напрежение и се "откинат" следва покупка на нов прозорец я преден я страничен...

      Аз лично съм виждал огънати на разходки над 5-6, и знам за 2 строшени предни стъкла на колеги, нямам нужда от повече "саможертви" за да осъзная, че НЕ стават за гората тези неща...

      И не се подлъгвай да сложиш от онези въжета с прозрачна мека обвивка, готини са, стоят лъскави - ама стават за на жената прането, в гората първите клони са ги нарязали, нащърбили и стават грозна гледка после...
      Бъдете живи и здрави

      Коментар


      • #4
        До: Ванти ?

        Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
        6мм са предостатъчни, скоби има във всеки магазин за крепежни елементи. Съвет. Не слагай талрепи, а пружини от пантите на предния капак.
        6 мм е вече прекалено дебело. Няма нужда да са толкова здрави вантите.
        Аз съм с 4 мм въже от неръждаема стомана и върши идеална работа. Някои колеги дори използват 3 мм.
        Не мисля, че талрепите са проблем. Вярно е, че на по-евтините им се изправят бързо куките и се кривят. Ама ако се използват по-качествени (примерно от неръждавейка) - проблеми няма никакви.

        Освен материала за вантите е важно добре да се подбере и при необходимост да се усили мястото за закрепването им отпред. При мен първоначалният вариант (показан с червената стрелка) се оказа неудачно избран и при първото завиране в наистина гъсти храсталаци калниците поддадоха (сгънаха се нагоре и назад), което наложи преместване на закрепването отстрани на калника, като мястото беше допълнително усилено.



        На тазгодишния Адвенчър имаше не малко каране през гъсто обрасли участъци (на места направо не виждаш пътя отпред). И то каране с газ, колкото можеш, не като на разходка. Клоните бяха на път да свалят "гъбката" на шнорхела, калниците отстрани се изпомачкаха от ударите на по-дебели клони, но вантите не са мръднали.

        Т.е. на база на личен практически опит - 4 мм стоманено въже + талрепи от неръждавейка стават достатъчно добре.

        Коментар


        • #5
          До: Ванти ?

          А за да няма на 100% проблеми със счупени прозорци не е ли по-добре талрепите да бъдат от неръждавейка + монтирани в горната страна на вантите?
          Only after the last tree has been cut down,
          Only after the last river has been poisoned,
          Only after the last fish has been caught,
          Only then will you find that money cannot be eaten.

          Коментар


          • #6
            До: Ванти ?

            Първоначално публикуван от blackfirefly Преглед на мнение
            А за да няма на 100% проблеми със счупени прозорци не е ли по-добре талрепите да бъдат от неръждавейка

            За 100% джипа у гаража и там да не се влиза ВЪпреки това пак е възможно да се счупи
            Луд умора нема,само се поти!!!

            Коментар


            • #7
              До: Ванти ?

              Що бе , нали като дърпаш лебедка се препоръчва да метнеш нещо върху въжето за да не лети много ако се скъса. Оттук до " истинското" приложение на вантите остава само да намериш къде да изпереш чорапите ( или гащи) , които да простреш върху тях.
              Така , ако се скъсат , прането ще убие кинетичната енергия и ще остане само кефа от майтапа като те питат " За какво служат въженцата? " .

              Коментар


              • #8
                До: Ванти ?

                А сериозно - ако слагаш пружини е трудно ( поне аз съм пробвал няколко) да ги подбереш по твърдост : ако са много стегнати е трудно да ги нахлузиш , ако са хлабави - не вършат работа . Мисля си , че комбинация от пружина плюс талрепи ( не знаех че се казва така , винаги съм му викал обтегач) ще е най-удачна.
                Макар че ако ги слагаш еднократно не е такъв проблем , но при мен пречат да се отваря капака и гледам да ми е по-лесно свалянето.

                Коментар


                • #9
                  До: Ванти ?

                  А някой пробвал ли е с 4-6 мм прусек от алпинистки магазин? Здрав и има известен(малък) коефициент на еластичност, който ще поема голяма част от силата на ударите, т.е. няма да има нужда и от пружини. Иначе че ще трябва да се сменя през известно време, защото обшивката му ще се поразкъсва, е ясно, но поне не е скъп и ми се струва, че няма опасност да се скъса лесно или да огъне калниците, а и да се скъса няма да направи толкова големи беди, като стоманеното въже.
                  Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Ванти ?

                    На моя уаз са 4mm и обтегачите са в горния краи на въжето.Досега не съм имал проблем при все че талрепите са от конфекцията в железарията.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Ванти ?

                      Първоначално публикуван от Zaarin Преглед на мнение
                      А някой пробвал ли е с 4-6 мм прусек от алпинистки магазин? Здрав и има известен(малък) коефициент на еластичност, който ще поема голяма част от силата на ударите, т.е. няма да има нужда и от пружини. Иначе че ще трябва да се сменя през известно време, защото обшивката му ще се поразкъсва, е ясно, но поне не е скъп и ми се струва, че няма опасност да се скъса лесно или да огъне калниците, а и да се скъса няма да направи толкова големи беди, като стоманеното въже.
                      А сега кажи кво е ПРУСЕК? Нали се сещаш, че не всички сме алпинисти.
                      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Ванти ?

                        Никъде в Ботевград не мога да намеря въжета кажете от къде да си взема някой може ли да ми купи и да ми ги прати плюс скобите с който се прави "клюпа" маи се казват жабки няма проблем с парите ?
                        [B]Mercedes Benz w123 [/B]
                        [B]Ford Escort xr3 [/B]
                        [B]Aro 10 [/B]
                        Плачи! Там близо край град София
                        стърчи, аз видях, черно бесило,
                        и твой един син, Българийо,
                        виси на него със страшна сила.
                        0896042536

                        Коментар


                        • #13
                          До: Ванти ?

                          Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                          А сега кажи кво е ПРУСЕК? Нали се сещаш, че не всички сме алпинисти.
                          Прусик е тънко алпийско въже, основно се използва за направата на самозатягащи се възли и примки (помощни)
                          П.П
                          Техниката е въведена от австриеца Карл Прусик
                          LZ1HRD

                          Коментар


                          • #14
                            До: Ванти ?

                            Първоначално публикуван от Bulphoto Преглед на мнение
                            Никъде в Ботевград не мога да намеря въжета кажете от къде да си взема някой може ли да ми купи и да ми ги прати плюс скобите с който се прави "клюпа" маи се казват жабки няма проблем с парите ?
                            В София - въже примерно от "Ташев" на "Кл. Охридски" (улицата, която отива към Бистрица). По принцип би трябвало да има и скоби, но не е сигурно.

                            Също така може да се види в МАКСИМУМ ЦЕНТЪР на пл. Възраждане. Там има и обтегачи (талрепи) от неръждавейка.

                            Първоначално моите ванти бяха направени със скоби, които се стягат с гайки. Обаче с тях все ми оставаха стърчащи остри телове от краищата на въжето, поради което преправих вантите с алуминиеви скоби (като на картинката). Вярно е, че така стават малко неразглобяеми, ама какво от това.
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                            • #15
                              До: Ванти ?

                              Здрасти Чавдаре,

                              А с какво се кримпват тези скоби, и аз бих си сложил такива но ми е чудно разните размери с какво се кримпват??

                              Не, че и на менгемето няма да стане ама има ли друг начин без да се дават 100 лева за клещи кримпвачки

                              Много поздрави,


                              Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
                              В София - въже примерно от "Ташев" на "Кл. Охридски" (улицата, която отива към Бистрица). По принцип би трябвало да има и скоби, но не е сигурно.

                              Също така може да се види в МАКСИМУМ ЦЕНТЪР на пл. Възраждане. Там има и обтегачи (талрепи) от неръждавейка.

                              Първоначално моите ванти бяха направени със скоби, които се стягат с гайки. Обаче с тях все ми оставаха стърчащи остри телове от краищата на въжето, поради което преправих вантите с алуминиеви скоби (като на картинката). Вярно е, че така стават малко неразглобяеми, ама какво от това.
                              Бъдете живи и здрави

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 7,066 в 14:57 на 11-07-20.

                              Зареждам...
                              X