Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Хибриди

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Хибриди

    Хибридите - марки и модели, технологията днес, разработки, бъдеще и реалности
    По света има все по-малко мотики, върху които не е стъпвал човешки крак.
    Само наш човек, настъпвайки втори път мотиката, се радва, че никой не я е откраднал.

  • #2
    От: Хибриди

    Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
    за градско няма по-добра кола от хибрида, подкокоросах се тия дни покрай Toyota-та на една позната, "икономична, надеждна и сравнително евтина", както и да го гледаш... но се оказа сравнително възможно, та пробвах и новите хибриди Yaris и Auris Sport Combi - 40 и 60 км предимно градско - 3,5 и 4,2 л на 100... не се чуват и си имат мощност ви казвам... ама това е за друга тема
    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Купи си чиста електричка. Гледам и Speedy вече имат такива. Това за градско де. За извън не става.
    Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
    малък им е пробега, и все трябва да си до контакт (макс.150 км-реално 100)... Хибрида се оказва много по-сполучлив вариант, съчетава динамиката на бензина на дълъг път, с икономичноста на електроагрегата в града (5-20-до 50 км), въвеждат се вече и системи за акумулиране на спирачната енергия - един вид KERS от Формулата - които са особено практични за града и задръстванията...

    Първоначално публикуван от mstef Преглед на мнение
    Отдавна при спиране хибрида зарежда батериите... Хибрида е хубаво нещо в 2 случая:
    1: Караш в града и/или на малки разстояния извън него. Можеш и да ползваш батериите за движение си на далавера.
    2: Ползваш данъчни облекчения- това някъде другаде, не и в БГ.

    Тея хибриди на Тойота са идеални за града- малки, икономични и т.н. И в момента в който се наложи да минеш 300км. извънградско става грозно- това единствените модели дето горят повече по магистралата
    Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
    Грозно-грозно, на магистралата харчат малко повече от обикновена бензинова/дизелова кола, обаче повечето коли в големите градове се карат 80% градско... Лошото е, че са прекалено скъпи за да си избиеш инвестицията от икономия на гориво...
    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Именно де. Значи за дневен пробег до към 70-80км са пърфект. Вечер в гаража ги включваш в контекта и на сутринта си готов. Моя среден дневен пробег е примерно 20км. Електричка щеше да ми е перфектна.
    Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
    60-80 000лв са Пежото и Мицу-то с размери на "калинка"... Не знам Рено Туизи кви пари е... За 80 000лв при 20км на ден ще вземеш 4-ма да те носят с носилка като китайския император...
    това са мнения от предишна тема, повод за настоящата...
    По света има все по-малко мотики, върху които не е стъпвал човешки крак.
    Само наш човек, настъпвайки втори път мотиката, се радва, че никой не я е откраднал.

    Коментар


    • #3
      От: Хибриди

      Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
      60-80 000лв са Пежото и Мицу-то с размери на "калинка"... Не знам Рено Туизи кви пари е... За 80 000лв при 20км на ден ще вземеш 4-ма да те носят с носилка като китайския император...
      Кви са тия цени..?
      Yaris Hybrid 1.5 VVT-i Basis - 15.059,- €
      Yaris Hybrid 1.5 VVT-i Life - 15.352,- €
      Auris 1.8 VVT-i Hybrid Automatik Life - 19.093,- €
      Auris 1.8 VVT-i Hybrid Automatik Tourier Sport Life - 20.111,- €
      Honda Jazz 1.3 DSi i-VTEC IMA CVT Comfort - 16.452,- €
      ...
      Ако имате предвид Infiniti или Lexus
      Infiniti Q50 Hybrid - 46.377,- €
      Infiniti M 35 hybrid GT - 48.419,- €

      Renault Twizy Urban -8.280,- €
      (оказа се, че има варианти с 1,2,3 врати)
      http://www.autohaus24.de/neuwagen-ka...en/modelle#!s1
      Последно редактирано от ivied; 13-12-13, 16:34.
      По света има все по-малко мотики, върху които не е стъпвал човешки крак.
      Само наш човек, настъпвайки втори път мотиката, се радва, че никой не я е откраднал.

      Коментар


      • #4
        От: Хибриди

        Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
        Кви са тия цени..?
        [/url]
        тия цени са за 100% електрички, не за хибриди...
        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

        Коментар


        • #5
          От: Хибриди

          Някой купувал ли е приМус или лексус хибрид втора употреба? Гледам, че цените вече не са така страшни... Лошото е, че са първа генерация - доколкото знам, не могат само на ток...
          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

          Коментар


          • #6
            От: Хибриди

            след тест-драйв на Auris 1.8 VVT-i Hybrid Automatik Tourier Sport Life - отлични впечатления - среден разход 4,1 л/100 км
            Прикачени файлове
            Последно редактирано от ivied; 13-12-13, 19:49. Причина: 4,1
            По света има все по-малко мотики, върху които не е стъпвал човешки крак.
            Само наш човек, настъпвайки втори път мотиката, се радва, че никой не я е откраднал.

            Коментар


            • #7
              От: Хибриди

              Ама колко е грозна.... Прилича ми на варел за нафта, паднал от камион. И е обла даже.
              Когато помагаш на другите, помагаш на себе си.
              Стефан Арзатов

              Коментар


              • #8
                От: Хибриди

                Другото, което трябва да се има в предвид при електричките е колко цикъла /заряд-разряд/ на батериите им е живота и колко струва след това самата батерия.
                Да не излезе накрая по-евтино да си караш само на бензин.
                На сърбела майката му е чесането.
                Борислав Борисов Русе О885 О37815

                Коментар


                • #9
                  От: Хибриди

                  Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
                  след тест-драйв на Auris 1.8 VVT-i Hybrid Automatik Tourier Sport Life - отлични впечатления - среден разход 4,2 л/100 км
                  Къде и колко км. го тества ?

                  Първоначално публикуван от borko_ruse Преглед на мнение
                  Другото, което трябва да се има в предвид при електричките е колко цикъла /заряд-разряд/ на батериите им е живота и колко струва след това самата батерия.
                  Да не излезе накрая по-евтино да си караш само на бензин.
                  Вероятно държат доста- знам Приус на 8-9г. и 300 000+км. и още с оригиналните си батерии... Щом дотук е издържал не са проблем явно. Пък и технологиите напреднаха за 10г. откакто има хибриди- едва ли там ще е проблема. Виж, при електричките като Туизи, Лийф и подобни е сериозен проблем колко ще издържат батериите преди да умрат и да е нужна смяна...

                  Коментар


                  • #10
                    От: Хибриди

                    За Аурис Хибрид чисто нова батерия в ТМ Ауто е 6000лв. Предполагам, че кара колкото......гаранцията и месец отгоре.
                    На хибридите проблема им скоростта/извънградското(а точно там се прави и пробег, в градът не се прави и пестенеето на пари за гориво не е кой знае какво като абсолютна стойност). Та на магистрла разхода е колкото на кола с конвенционален двигател. А ако се юрка и бая повече.
                    WG 2.7 CRD

                    Коментар


                    • #11
                      От: Хибриди

                      Германците например - вдигнаха толкова и такЪв шум за премиерата на новото BMW i3 - което се оказа, леле, ама смешно само със 150 км. пробег и то... със зор, докато японците от поне 15 години си произвеждат тихо и си развиват технологията...

                      Та... на въпроса с малко снимки и накратко (като моля запомнете предвиждането ми, че след 5 г и Порше ще прави хибриди) няма да се впускам в много и излишни технически характеристики и обяснения (данните ги има и в нета), а по-скоро ще наблегна на личните ми впечатления и усещане за автомобила (като с това, е ясно, че са без претенции и чисто индивидуални).

                      Само като обща информация да спомена, че Auris Touring Sports, е първото комби в С- сегмента с пълно хибридно задвижване, междуосието е 2,600 mm с 285 mm повече от хечбека и т.н.
                      Задвижва се независимо или в комбинаци, водят я HSD system от 1.8 litre VVT-i бензинов мотор и 60 kW електрически, генерират заедно 136 HP. Доколкото разбрах, щото гледах да карам, използват същата проверена и доказала се система на Toyota Prius.

                      1. Отвън колата (също бяла) не изглежда нито тромаво, нито спортно - далече е от размерите на най-големите комбита 5 метра+, които са като кораби и не можеш да паркираш нормално в града без всичките системи, датчици, екрани с начертани траектории, писукания и т.н. оказа се, че и този модел ги има при ниво на оборудване
                      Изглежда по-скоро да го кажем така: ненатрапчиво футуристично
                      2. Отвътре - на пръв поглед стегнато и прибрано, без разточителност, но и без липси, по-скоро технологично и семпло... Разбира се веднага дръпнах седалката по-назад, механизма е стабилен.
                      Таблото и седалките, разбира се без кожа, дърво, лак и т.н. за съжаление, ама това е клас С, все пак- си казвах, прегледност и функционалност на уредите, алуминиеви апликации, достатъчно семпли и добре съчетани с пласмасата - която изглеждаше, като на автомобил от високия клас, въобще всичко решено в сиво-черно, с акценти в осветлението, на таблото и на скоростния лост в синьо и жълто...

                      За мен бе напълно ново усещането при тръгване - абсолютно безшумно. Нищо, абсолютно нищо не се чува. Нарочно бях спрял навигация, радио, климатик... Цветовете на светлините на таблото са приятни, фаровете се включиха автоматично, очаквах включването на старт-стоп системата... На първи светофар нищо, втори, трети... нищо... Нарочно минах през центъра на града... нищо. Гледам 15-16 км. Дисплея показва някакви опции и режими, които не ми бяха много ясни в началото...
                      Спрях на един паркинг и взех да базикам... Дисплея е тъч скрйин - 7-8 инча Оказа се, че могат да се избират 3 режима, ауто, бензин и електро... А можело и директно от скоростния лост. Оставих го на ауто и продължих към магистралата... Безстепенния автоматик (квото и да е това) работеше перфектно - нямаше никакви удари или придърпване. Набираше повече от добре. Даваха му от 0-100 км за 10 сек. Двигателя 1,8-Liter-VVT-i, се включи според мен, чак след като стрелката мина 80 км - усети се като фон, не като шум или придърпване...
                      160 ги вдигна и поддържаше без никакъв проблем, а можеше и още.
                      Показваше разхода - 3,7 л., както и нивото на зареждане на батериите...
                      След аутобана, по междуселските пътища, колата с 17-ки джанти се държи пефректно, за разлика от други тойоти, които съм карал, не клатеше.
                      На светофара беше отново напълно тиха и при спиране и при потегляне... Оказа се, че има и някаква система за регенериране на спирачната енергия, подобна на КЕРС от формулата...
                      След 40 мин. тест при връщането ми при хендлера, показваше разход 4,1 л.

                      Кво да ви кажа, колата ми хареса с тази система. 136 коня се държаха, повече от доволно, а и при потегляне, доста по мощни коли изоставаха сериозно по светофарите... Явно и благодарение на електромотора. Екстрите са доста, ама кво да ги изброявам, за мен карането и усещането при шофиране беше важно. Иначе и като комби, които напоследък някак си предпочитам, дали е от годините - си е повече от добре. Няма загуба на пространство, от батериите, изглежда не по-малко от средния и уж еталон за тоя клас Голф Вариант, или Октавия Комби.

                      За 24 000 Euro хибрид модела е със 150 Euro по-евтин от модела със 124-PS-Diesel при същото ниво на оборудване Executive.
                      Имаше и доста интересни неща при финансирането и гаранцията, ама с тях няма да ви занимавам.

                      P.S. Тук http://www.autohaus24.de/neuwagen-ka...3;vid=10500135
                      без някои екстри е 22.274,- €
                      Прикачени файлове
                      Последно редактирано от ivied; 13-12-13, 21:42. Причина: 160 км по магистралата
                      По света има все по-малко мотики, върху които не е стъпвал човешки крак.
                      Само наш човек, настъпвайки втори път мотиката, се радва, че никой не я е откраднал.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Хибриди

                        Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
                        За Аурис Хибрид чисто нова батерия в ТМ Ауто е 6000лв. Предполагам, че кара колкото......гаранцията и месец отгоре.
                        На хибридите проблема им скоростта/извънградското(а точно там се прави и пробег, в градът не се прави и пестенеето на пари за гориво не е кой знае какво като абсолютна стойност). Та на магистрла разхода е колкото на кола с конвенционален двигател. А ако се юрка и бая повече.
                        Между другото - както искате го приемайте - ама няма нито една рекламация за батериите на Prius-a от 2007-а...
                        ех сега да ме чуят от Toyota - айде бе, къде сте?

                        а като се вземе предвид и това:
                        Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
                        По повод един нов доклад публикуван и в специален брой на "TUV Report 2014"
                        Общо в прегледа са включени 217 марки и модела
                        2 и 3 годишни
                        Най-добре представили се:
                        1. Opel Meriva
                        2. Mazda 2
                        3. Toyota iQ
                        ...
                        4 и 5 годишни
                        Най-добре представили се:
                        1. Toyota Prius
                        2. Ford Kuga
                        3. Porsche Cayenne

                        6 и 7 годишни

                        Най-добре представили се:
                        1. Toyota Prius
                        2. Porsche 911
                        3. Mazda 2

                        8 и 9 годишни

                        Най-добре представили се:
                        1. Porsche 911
                        2. Toyota Corolla
                        3. Toyota RAV4
                        4. VW Golf Plus
                        5. Toyota Avensis

                        10 и 11 годишни

                        Най-добре представили се:
                        1. Porsche 911
                        2. Toyota RAV 4
                        3. Toyota Corolla
                        4. Toyota Yaris
                        5. Honda Jazz


                        Или ясния победител е Toyota.
                        С 15 модела са в топ 10 във всички класове по години.
                        http://www.offroad-bulgaria.com/show...=171801&page=4
                        Последно редактирано от ivied; 13-12-13, 20:06. Причина: TUV 2014
                        По света има все по-малко мотики, върху които не е стъпвал човешки крак.
                        Само наш човек, настъпвайки втори път мотиката, се радва, че никой не я е откраднал.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Хибриди

                          Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
                          моля запомнете предвиждането ми, че след 5 г и Порше ще прави хибриди
                          Порше вече правят хибриди: http://www.porsche.com/usa/models/pa...ra-s-e-hybrid/

                          Коментар


                          • #14
                            От: Хибриди

                            Първоначално публикуван от nigell Преглед на мнение
                            Порше вече правят хибриди: http://www.porsche.com/usa/models/pa...ra-s-e-hybrid/
                            Затова се засмях... то вече кой ли не се пробва...
                            Гледам немците кво правят, че са ми по-близо... опитите им досега са по-скоро комични, за престиж или на такава цена, че...
                            (дори сравняваха 2 хибрида с Голф на метан - познайте кой спечели
                            има и Мерцедеси и Ауди модели... Опел с Амперата и т.н.
                            ...франсетата пък се мъчат с дизела да направят хибрид, но не знам дали и колко успешно се справят...
                            успешните примери с различна продължителност, засега не са от и в полза на Европа...
                            не знам и кога корейците ще се включат в тази надпревара... но ще се включат
                            По света има все по-малко мотики, върху които не е стъпвал човешки крак.
                            Само наш човек, настъпвайки втори път мотиката, се радва, че никой не я е откраднал.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Хибриди

                              Ясно- "тестът" е гавра... Това НЕ Е тест както и да го гледаме- това е запознаване с колата. Вземаш колата за уикенда, отиваш до вилата/на ски/на риба (важното е да си на майната си- поне 300км. в посока да минаваш) и тогава чакам резултат... Гарантирано ще има коментар: "Да ти е@а хибрида- един дизел е по-икономичен + е по-евтин- за к'во ми е тая смешка ? "

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 4,385 в 21:28 на 18-02-20.

                              Зареждам...
                              X