Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Наваряване на полуоска

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: До: Наваряване на полуоска

    Не могат да помогнат .......опитах и в Кортех , но и там отказаха заради игления лагер , било специфично ... ще се поръчва нов вал.
    GL420, G500

    Коментар


    • #17
      От: До: Наваряване на полуоска

      Щом и в Кортех са отказали-лошо. И аз не се сещам кой може да я свърши.
      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

      Коментар


      • #18
        От: До: Наваряване на полуоска

        Първоначално публикуван от valka Преглед на мнение
        Не могат да помогнат .......опитах и в Кортех , но и там отказаха заради игления лагер , било специфично ... ще се поръчва нов вал.
        Колега, имам идея кои може да свърши работа евентуално (обади мисе в Понеделник или когато можеш - 0887859269 - Стефан)
        TLC 73 4.2-TD
        Автоматик
        Тел.0887859269

        Коментар


        • #19
          От: Наваряване на полуоска

          Мисля че фирма Ремотерм (София) биха свършили работа.И аз бих могъл ,ама нямам оборудването а те го имат.Праховото наваряване е различно, има "студено" и "горещо" ,с горещото слоя който се получава е издържлив и на удари(щом е за иглен лагер) а при студеното само на триене.Нищо не пречи да се попита при тях.
          Единственото сигурно нещо е, че нищо не е сигурно.

          Коментар


          • #20
            От: Наваряване на полуоска

            Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
            За да се получи качествено наваряване и да няма напрежения в метала ,полуоската следва да бъде отвърната след което наварена с подходящ добавъчен материал и обработена до нормалния размер. Накрая пак се довеждат до подходяща твърдост по предписание и възстановяване на кристалната решетка чрез закаляване и отпускане.
            Здравейте. Вълнува ме нещо подобно. Свързване на двата края на две различни полуоски чрез заварка за получаване на една нова. Ако се направи по описания метод очаква ли се измятане на детайла заради термообработката?

            Коментар


            • #21
              От: Наваряване на полуоска

              Виждал съм го изпълнено с метална муфа.На двете парчета от полуоската се нарязва резба и се стягат в муфата до откат,после е желателно да се фиксира със заварка против евентуално саморазвиване,но в този случай заварката не понася почти никакъв товар.

              Коментар


              • #22
                От: Наваряване на полуоска

                Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
                Виждал съм го изпълнено с метална муфа.На двете парчета от полуоската се нарязва резба и се стягат в муфата до откат,после е желателно да се фиксира със заварка против евентуално саморазвиване,но в този случай заварката не понася почти никакъв товар.
                И аз съм виждал подобно изпъкнение, обаче резбите се мажат с осигурите Локтайт, и се пробива перпендикулярно отвор през 2 те резби. Там се нарязва резба и с осигурителя пак се маже вин със скрита глава. После цялата полуос се балансира. До 150км/ч нямаше никакви проблеми, то и това МПС неможеше да вдигне повече с тези предавателни числа с които беше.
                Но класическият вариант е да се изработи нова полуос от правилния материал и после да се термообработи само на шлиците.


                Поздрави

                Коментар


                • #23
                  От: Наваряване на полуоска

                  Първоначално публикуван от Phantomaz Преглед на мнение
                  Здравейте. Вълнува ме нещо подобно. Свързване на двата края на две различни полуоски чрез заварка за получаване на една нова. Ако се направи по описания метод очаква ли се измятане на детайла заради термообработката?
                  Ако се направи по описания метод ( в пост №1) , то трябва да очакваш и описаният (пак там) резултат от начинанието.
                  Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
                  ...Но класическият вариант е да се изработи нова полуос от правилния материал и после да се термообработи само на шлиците....
                  Е то това с изработването на нова полуос е единият класически вариант.
                  Другият още по-класически вариант е : закупуване от магазина на цяла ос .
                  Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Наваряване на полуоска

                    Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
                    Виждал съм го изпълнено с метална муфа..
                    И този и други временно-постоянни методи............
                    Много пъти при липса на друга възможност,приятел стругар(матричар) от висока класа (пенкилер) ни поправяше различни скъсани оси и с пробиване, монтаж на центриращ щифт , а през перпендикулярни отвори заваръчно ги фиксираше. Жалко,че вече не е в състояние да работи-болести и години.
                    (Удължавал ми е успешно и полуос на УАЗа-намерих и купих късата ,а ми трябваше дългата)

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 7,066 в 14:57 на 11-07-20.

                    Зареждам...
                    X