Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Замяна на пружини с въздушни възглавници

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Замяна на пружини с въздушни възглавници

    Здравейте колеги отдавна чета този форум и научих много тънкости за обслужването
    и ремонта на автомобилите.
    Аз имам Мицубиши Спейс Рънър 4x4 .Преди година го повдигнах с 3-4 см с втулки
    отпред и гумени подложки на пружините отзад.
    Скоро забелязах че задницата му е увиснала.
    Оказа ,че и двете задни пружини са се счупили .
    Тъй като имам една въздушна възглавница от седалка на Шкода Мадара
    искам да попитам удачно ли ще бъде да сменя задните пружини с такива
    възглавници.
    без да правя други изменения по конструкцията.
    Смятам да им сложа по един вентил и да ги помпя с компресорче до необходимото
    налягане .
    Ще издържат ли възглавниците на теглото на автомобила.
    Какви други неочаквани проблеми могат да се появят.
    Тук бях чел преди подобни теми но сега не успях да ги открия.

  • #2
    До: Замяна на пружини с въздушни възглавници

    Отговора на всички въпроси е НЕ. Купи си пружини и си карай колата. Възглавници е оправдано да сложих допълнително ако товариш добре колата. Идеята е те да поемат част от тежеста когато е нужно, но не и те да са единственото което поема тежеста Благо 4х4 е сложил такива на джипката си, но с нея тегли често натоварена платформа и те са само допълващи. Като цяло всички искат да ги избегнат, а ти искаш да си ги слагаш
    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

    Коментар


    • #3
      До: Замяна на пружини с въздушни възглавници

      Идеята на въздушните възглавници е хубава отвсякъде. Но явно джиповете са твърде малки, за да има място за достатъчно сигурни. Освен това ходят на прекалено мръсни и бодливи места, и възглавниците не живеят хич. Пример - Туарега. Има модификации и с пружини и с възглавници. Пружинния е с по-лоша геометрична проходимост, но възглавниците са малък процент от производството заради никаквата надеждност.
      Освен това възглавницата за седалката е проектирана и произведена за използване на топло и тихо място. Няма работа под колата.
      С две думи - да я завреш там сигурно ще успееш. Сигурно в гаража и ще се движи според очакванията, или почти. Но колата няма да върви с нея. Вече се събраха купища примери на такива тунинги без всякаква теоретична база. Всички ходят зли и разочаровани.

      Коментар


      • #4
        До: Замяна на пружини с въздушни възглавници

        Май ще трябва да се откажа от въздушните възглавници въпреки ,че беше
        много привлекателна идеята да мога да променям височината

        Коментар


        • #5
          До: Замяна на пружини с въздушни възглавници

          В историята с регулируемия клиренс, проблемът с изпълнителните механизми е най-малкият. Има какви ли не напомпващи се амортисьори, освен твърдостта, може да се регулира и общата дължина, и относителните ходове нагоре и надолу.
          Обаче остава проблема с ходовете на карданите и ъглите им.

          Коментар


          • #6
            До: Замяна на пружини с въздушни възглавници

            Стефане, к'во ти пука за карданите. След възглавниците колегата ще сложи едни редукторни мостове с едни тракторни кардани и проблема с ходовете се решава.
            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

            Коментар


            • #7
              До: Замяна на пружини с въздушни възглавници

              По-лесно излиза да го започнеш от нулата

              Коментар


              • #8
                До: Замяна на пружини с въздушни възглавници

                С подложките на пружините колата беше се повдигнала точно колкото трябваше,ама много бързо се счупиха. Притеснява ме като сложа новите да не вземат и те да се
                счупят след 5-6 месеца.

                Коментар


                • #9
                  До: Замяна на пружини с въздушни възглавници

                  Тия, дето са се счупили са били стари. Умора на материала и т.н. Ако сложиш нови едва ли ще се счупят толкова бързо.
                  Всичко готино на този свят е или незаконно,или неморално или вредно за здравето.
                  -----------------------------------------------
                  Питието определя съзнанието....
                  -----------------------------------------------
                  0887770735

                  Коментар


                  • #10
                    До: Замяна на пружини с въздушни възглавници

                    Аз съм на подобен кръстопът /с тия наши дупки/. Но съм решил да добавя въздушни възглавници вътре в пружината върху амортисьора. Малко нескопосано го обясних. Не искам да се отказвам от пружините точно заради вероятност от пукане на възглавките. А отделно келепир има от тях /възглавниците/ щото ще спрат достъпа на кал прах и гадости до ствола на амортисьора. Като насмогна с монтажа и тестовете ще споделям.
                    0888932647

                    Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                    Коментар


                    • #11
                      До: Замяна на пружини с въздушни възглавници

                      Мисля ,че с такива задни амортисьори са някои модели на опел астра комби и на омегата.
                      Аз смятах да сменям моите с такива ама като видях ,че ушите им са други а и проблема ми се оказа счупени пружини се отказах .

                      Има ли отделно да се продават такива въздушни възглавници за различни амортисьори?

                      Коментар


                      • #12
                        До: Замяна на пружини с въздушни възглавници

                        Първоначално публикуван от GEORGINESHEV Преглед на мнение
                        Аз съм на подобен кръстопът /с тия наши дупки/. Но съм решил да добавя въздушни възглавници вътре в пружината върху амортисьора. Малко нескопосано го обясних. Не искам да се отказвам от пружините точно заради вероятност от пукане на възглавките. А отделно келепир има от тях /възглавниците/ щото ще спрат достъпа на кал прах и гадости до ствола на амортисьора. Като насмогна с монтажа и тестовете ще споделям.
                        ако има место , защо не сложиш пружината в възглавницата , и така и пружината няма да е открита а и амортисиора ще е скрит ,(две на колело ) само че трябва да имаш точен модел възглавници , зада не губиш место , и всичко да си остане както трябва

                        Коментар


                        • #13
                          До: Замяна на пружини с въздушни възглавници

                          Първоначално публикуван от GEORGINESHEV Преглед на мнение
                          Аз съм на подобен кръстопът /с тия наши дупки/. Но съм решил да добавя въздушни възглавници вътре в пружината върху амортисьора. Малко нескопосано го обясних. Не искам да се отказвам от пружините точно заради вероятност от пукане на възглавките. А отделно келепир има от тях /възглавниците/ щото ще спрат достъпа на кал прах и гадости до ствола на амортисьора. Като насмогна с монтажа и тестовете ще споделям.
                          На мен ми предлагат такъв вариант от гладиатора- възглавница в пружината-имало си такъв комплект готов. Нито се правят изменения по окачването нито нищо. Като искам да карам нещо тежко,пълня ги с въздух докрай и товаря,а те поемат тежестта. Само дето моите армортисьори не са в пружината. За задното окачване става дума. Отпред е макферсон.
                          Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                          Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                          Volkswagen Bora AKL

                          Коментар


                          • #14
                            До: Замяна на пружини с въздушни възглавници

                            Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
                            На мен ми предлагат такъв вариант от гладиатора- възглавница в пружината-имало си такъв комплект готов. Нито се правят изменения по окачването нито нищо. Като искам да карам нещо тежко,пълня ги с въздух докрай и товаря,а те поемат тежестта. Само дето моите армортисьори не са в пружината. За задното окачване става дума. Отпред е макферсон.
                            Не ти требе. Сложих такова на служебния бус. Не изкара и половин година. На Файрстоун мисля беше. Едната възглавница започна да изпуска от мястото на залепване на вентила а другата от самия шев. Първоначалния коментар беше, че са карани меки и оттам е проблема. След изпращането на подробни снимки се оказа че все пак ще ги сменят, но ще стане бавно.....и още ги сменят
                            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Замяна на пружини с въздушни възглавници

                              а възможно ли е да се сложат на кола,по точно бус с ресори?
                              идеята е че отвреме на време буса вози по 1.6тона,при което ресорите се обръщат поради устарялост и предницата се двига.
                              та няма да се ползват постоянно,измислил съм го с една бутилка 40литра от европа под седалките ,пълни се еднократно с компресор и вече се подава въздух на възглавниците
                              само ,че има едно въпросче.от къде да намеря подходящи възглавници и какъв да бъде начина на монтаж? управлението ще е с два сферични крана на бутилката.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 4,385 в 21:28 на 18-02-20.

                              Зареждам...
                              X