Здравейте. Пиша темата тук,защото тук в този форум имам шанс за най-точен отговор...останалите форуми и групи са лаици основно. Дано съм нацелил и раздела. Идеята ми е следната:
Имам Mercedes S202 C200Kompressor. Колата отскоро е с леко виещ диференциал и реших да си поиграя с него преди да сложа здрав. Колата трябва да остане с нейният си диф ,заради разни датчици по него и няма как да сложа някой друг освен от 190тка ЕВО ,но там шанса да го намеря е малък. Заварката не е вариант. Целта е зимата и в града да си карам с "блокаж" като нямам намерение за никви дрифтове
Забелязох ,че се продава следното:
http://www.ebay.com/itm/LSD-Limitted...pXuwUF&vxp=mtr
Това което виждам ,е доста лесно за изпълнение. Мога да си го фрезовам .. Въпроса е пружините....какви да сложа ? Отделно при този вид "шпер" колата би трябвало да се държи като нормална в завойте когато си отнел газта доколкото виждам. Монтажа гледам е лесен. Идеята ми основната е дали някой е карал с такова нещо на лека кола и какво да очаквам...
Имам Mercedes S202 C200Kompressor. Колата отскоро е с леко виещ диференциал и реших да си поиграя с него преди да сложа здрав. Колата трябва да остане с нейният си диф ,заради разни датчици по него и няма как да сложа някой друг освен от 190тка ЕВО ,но там шанса да го намеря е малък. Заварката не е вариант. Целта е зимата и в града да си карам с "блокаж" като нямам намерение за никви дрифтове

http://www.ebay.com/itm/LSD-Limitted...pXuwUF&vxp=mtr
Това което виждам ,е доста лесно за изпълнение. Мога да си го фрезовам .. Въпроса е пружините....какви да сложа ? Отделно при този вид "шпер" колата би трябвало да се държи като нормална в завойте когато си отнел газта доколкото виждам. Монтажа гледам е лесен. Идеята ми основната е дали някой е карал с такова нещо на лека кола и какво да очаквам...