Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос към каращите КИЯ СПОРТИДЖ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Въпрос към каращите КИЯ СПОРТИДЖ

    Първоначално публикуван от georgipetkov64 Преглед на мнение
    Не може динамиката да е различна,а разхода един.
    Ако си на магистрала съм съгласен,но ако караш само градско ще развърташ предния мост
    на всеки светофар,или стоп.Не се заяждам,познаваме се!
    Може и още как. Като натискам педала еднакво и сменям на едни и същи обороти разхода е еднакъв, динамиката различна.
    Suzuki Samurai SJ80 (Заводски на пружини)
    Nissan Х-Trail 2.5 ГИ автоматик, 2004г.
    Телефон - в профила!

    Коментар


    • #17
      От: Въпрос към каращите КИЯ СПОРТИДЖ

      Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
      Може и още как. Като натискам педала еднакво и сменям на едни и същи обороти разхода е еднакъв, динамиката различна.
      Не може,няма логика!Нали това нещо оказва някакво съпротивление,за сметка на кое?
      Според мен на разход гориво!
      .Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
      Киа спортаж2000тди 98г
      Опел корса 1.7D исузо 98г.
      Каравана Аdria 390Q

      Коментар


      • #18
        От: Въпрос към каращите КИЯ СПОРТИДЖ

        Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
        Може и още как. Като натискам педала еднакво и сменям на едни и същи обороти разхода е еднакъв, динамиката различна.
        Няма начин. Проверено емпирично и учено по физика в 6-ти клас... по тая логика можеш да теглиш каравана 1 тон, но ако караш лежерно, разходът остава същия?
        Животът е харизан кон според мен...

        Теди

        Коментар


        • #19
          От: Въпрос към каращите КИЯ СПОРТИДЖ

          Първоначално публикуван от edoors Преглед на мнение
          Много джипове, които имат режим 4х2, нямат възможност за изключване и си въртят всичко постоянно. Карай смело и сипвай тунджа....
          Ъъъъ ...не точно така ...пример , китаеца е с постоянно зацепени полуоси и с дисконектор на лява полуос . При режим 4.2 върти кардан и дясна полуос ...но диференциала не се върти. Друг пример ...моя УАЗ - постоянно зацепена дясна полуос ...и при 4.2 върти само тя . Икономия на гориво - литър . И по леко върви ...усеща се спрямо зацепени двете полуоси.
          На нас клиренс ни трябва , не скорост

          Коментар


          • #20
            От: Въпрос към каращите КИЯ СПОРТИДЖ

            Не може да въртиш още нещо,и то да не харчи гориво!
            Това исках,да кажа!
            .Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
            Киа спортаж2000тди 98г
            Опел корса 1.7D исузо 98г.
            Каравана Аdria 390Q

            Коментар


            • #21
              От: Въпрос към каращите КИЯ СПОРТИДЖ

              Първоначално публикуван от georgipetkov64 Преглед на мнение
              Не може да въртиш още нещо,и то да не харчи гориво!
              Това исках,да кажа!
              Може , ако се спускаш надолу .
              подаръци за мъже от FACOM
              промоция на читави инструменти

              и на хоби такива

              тел. О879 Ч8Ч 2З5

              Коментар


              • #22
                От: Въпрос към каращите КИЯ СПОРТИДЖ

                Първоначално публикуван от aldr Преглед на мнение
                Ъъъъ ...не точно така ...пример , китаеца е с постоянно зацепени полуоси и с дисконектор на лява полуос . При режим 4.2 върти кардан и дясна полуос ...но диференциала не се върти. Друг пример ...моя УАЗ - постоянно зацепена дясна полуос ...и при 4.2 върти само тя . Икономия на гориво - литър . И по леко върви ...усеща се спрямо зацепени двете полуоси.
                Значи все пак изключваш нещо. А много джипки не могат да изключат нищо. Пък си ги карат гледам... При мен само на Рокито имаше хъбове..
                edoors.bg- Джаджи за врати и врати

                Коментар


                • #23
                  От: Въпрос към каращите КИЯ СПОРТИДЖ

                  Ако са прецакани иглените лагери, ше се прецакат още повече. Ако са втулки, пак се износват.
                  Your conscience is all you can take to your grave.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Въпрос към каращите КИЯ СПОРТИДЖ

                    И в друга тема го писах-икономията от изключване на хъбовете е толкова малка, че чак незабележима.
                    Два джипам с два шофьора с различен стил на каране могат да дадат различен разход, ама в обратна посока-този с включените хъбове да е по-икономичния.
                    Всичко си е до начин на каране.

                    Е, ся, не, че не изключвам хъбовете на маверика като го карам по сух асфалт, ма то мерака за икономии си е вечен и лови всички.

                    Относно включването на 4х4 в движение с автоматични хъбове-ако не са били включени преди-проблем, трябва да спреш за да включиш и предния мост. Но ако хъбовете са си включени-никакъв проблем с включването, те двете зъбчатки в раздатката се въртят с еднакви обороти, и муфата си зацепва без да се опъва.
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Въпрос към каращите КИЯ СПОРТИДЖ

                      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                      И в друга тема го писах-икономията от изключване на хъбовете е толкова малка, че чак незабележима.
                      Два джипам с два шофьора с различен стил на каране могат да дадат различен разход, ама в обратна посока-този с включените хъбове да е по-икономичния.
                      Всичко си е до начин на каране.

                      Е, ся, не, че не изключвам хъбовете на маверика като го карам по сух асфалт, ма то мерака за икономии си е вечен и лови всички.

                      Относно включването на 4х4 в движение с автоматични хъбове-ако не са били включени преди-проблем, трябва да спреш за да включиш и предния мост. Но ако хъбовете са си включени-никакъв проблем с включването, те двете зъбчатки в раздатката се въртят с еднакви обороти, и муфата си зацепва без да се опъва.
                      За 18 години със служебния УАЗ , когато горивото живо ме интересуваше , мога да ти докажа че със изключването на хъбовете се постига точно един / 1 / литър икономия . И повече не спори със старите хора .
                      На нас клиренс ни трябва , не скорост

                      Коментар


                      • #26
                        От: Въпрос към каращите КИЯ СПОРТИДЖ

                        Първоначално публикуван от DIMILIEV Преглед на мнение
                        При постоянно зацепени предни хъбове, без да е включено двойното, (включва се рядко и само при нужда) колко преразход на гориво дава? Двигател бензин, 2000 кубика двуваловия. Няма как все още да разбера, а и има ли и други последствия от така блокирани предни полуоски?
                        Карам по същия начин близо година.Кията се ползва само за лов,така че пробега не е голям.Разхода ми е 17-18 газ смесено,със светещ чек.Дали ще гори 1-2 литра повече или по-малко при цена от 70 ст.не си струва да инвестирам в скъпи ремонти.
                        kia sportage 2.0 128 h.p.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Въпрос към каращите КИЯ СПОРТИДЖ

                          Първоначално публикуван от aldr Преглед на мнение
                          И повече не спори със старите хора .
                          Добре дядка.
                          Аз пък с витарата(докато беше витара) не видях никаква съществена разлика. Как ли не засичах-разликите бяха по-малки от "статистическата грешка".

                          То, физианите закони не може да се избегнат, та всяко кило завъртяно желязо си иска енергията за това, а тя идва от горивото. Това е ясно. Въпросът е, че мри накои конструкции въртенето не отнема много енергия, и съответно не се отразява съществено на разхода.

                          А литър газ е 70 стотинки(сега), за 3-4 лева на бутилка, гориво с което се кара половин месец в града-не е особено притеснение.
                          Ама на-мания за икономия, тя и мен ме е хванала, и не пуска мамицата и...
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 4,385 в 20:28 на 18-02-20.

                          Зареждам...
                          X