Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пробиване на високовъглеродни стомани

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Пробиване на високовъглеродни стомани

    С ерозиина машина?

    Коментар


    • #32
      До: Пробиване на високовъглеродни стомани

      А как ще изглежда машината ?
      Аз 11 метра не ги и мисля.Преди години в ОМЗ -то / военен завод,ако някой не знае - разбира се,бивш / трябваше да се пробие подобен отвор в полиамиден цилиндър,висок 400 мм с отклонение 2 стотни максимум.Ами не стана и трябваше да се промени цялата конструкция.Да не говорим,че отворите всъщност трябваше да са 12 на брой по окръжност.Та за 11 метра - не знам,друг да каже.
      Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
      имат право да гласуват на избори.

      Коментар


      • #33
        До: Пробиване на високовъглеродни стомани

        Ако помещението около бормашината или фрезата е достатъчно голямо, какво пречи дължината - ще се подпре на стойки, и работата е готова. Друг е въпроса каква е дебелината, и колко е допустимо да избяга свредлото от другия край.

        П.П. Не вярвам колегата да говори за някакво "фи" с дължина 11 метра, на което трябва да се пробие отвор 5 мм по дължина. Ако е така , то това е тръба , а технологиите за производство на тръби са други, свързани с пластична деформация, изтегляне, и т.н. За такива дължини май пробиването е неприложимо.
        Последно редактирано от Цанко; 01-03-10, 22:11.

        Коментар


        • #34
          До: Пробиване на високовъглеродни стомани

          Значи отговора е елементарен първо с 3 мм свредло и после с 5. И това е виц от едно изложение в което руснаците показали техника за дълбоко пробиване
          Чалга въпрос, чалга отговор.
          Не че не са се пробивали и подобни отвори в оплютото ни машиностроене, но това е тема, в която компетентните са на изчезване, и техниката е нарязана на ситно, както и други такива неща
          А по темата не са изписани кофа мастило, а тонове мастило - за кофтите дупки със специално предназначение.
          in weld we trust

          0878782224

          Коментар


          • #35
            От: Пробиване на високовъглеродни стомани

            вчера пробих отвор 5 мм. и дължина 12 м. и реших да ви се похваля, но си рекох че не е достатъчно и затова взех че и нарязах и резба.
            Honda CR-V I 2000 г.
            0 осем 96 осем три 3 сто и 10

            Коментар


            • #36
              От: Пробиване на високовъглеродни стомани

              Първоначално публикуван от spoko Преглед на мнение
              вчера пробих отвор 5 мм. и дължина 12 м. и реших да ви се похваля, но си рекох че не е достатъчно и затова взех че и нарязах и резба.
              Това и да го видя-не вярвам.
              Има един стар виц:
              Американците решили да се изфукат пред японците и им изпратили една метална нишка, с диаметър няколко микрона. В смисъл-вижте ни колко сме могъщи технологично, какви тънки нишко можем да изтегляме.
              Японците разгледали внимателно нишката, и открили, че всъщност това не е нишка, а гръба-с отвор по центъра.
              След известно време американците получили обратно нишката(или тръбата). Не открили ниши необичайно, и изпратили запитване до Япония-Защо ни връшате нишката?
              Японците отгоеорили-:Вижте тръбата отвътре".
              Нагласили американците микроскопите, и какво да видят- отвътре нарязана резба...


              Та случая е подобен.
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • #37
                От: Пробиване на високовъглеродни стомани

                Шведите са разработили едни свредла - Hard cut - за разпробиване на счупени метчици (до М12), но са с размери от Ф2 до Ф6, работят с високи обороти, без охлаждане и са много добри, пробиват стомана с висока твърдост без проблем. Фирмата е SANDVIK (не е реклама).

                Коментар


                • #38
                  От: Пробиване на високовъглеродни стомани

                  Първоначално публикуван от sparow Преглед на мнение
                  Ще си правя гилотина за рязане на разни дребни парчета стомана и от сорта.Ножовете на гилотината обаче се правят от ресьорна/65Г/ стомана,и е нужно да се пробият няколко отвора за захващане.Как става?
                  И изобщо как се пробиват високовъглеродни и якостни стомани?
                  Моята я направих с ножове от МЕХАНИЧНА НОЖОВКА. Отворите пробих с тънък електрод и електрожен.Ако дупката стане по- голяма, завари я с рутилов електрод.Прешлайфаш с флекса и си пробиваш с нормално свредло.Работи вече може би 10 години, в любителска работилница де.Успех

                  Коментар


                  • #39
                    От: Пробиване на високовъглеродни стомани

                    дупки в стомана се пробиват с дрелка Без ударна функция и с свредла от титанив нитрид TiN или Cobalt.
                    Аз лично съм пробил над 1000 дупки в 2,5 и 5 мм поцинкована стомана със средна до висока твърдост.
                    Определено най ефективно се пробива с титаниевите свредла, и най предпочитани от мен, но и най бързо се изхабяват.
                    Защо? титаниевите стомани са средно 2,5 - 3 пъти по твърди от най-масовите въглеродни стомани на пазара. Ти имат издръжливост на опън над 200,000 psi.

                    Дупки в стомана най лесно се пробиват със специален лазер.
                    Както някой беше споменал има фирми които извършват услугата,
                    но за 2-3 дупки едва ли биха се занимавали.

                    Това е от мен, ако има въпроси - питайте

                    Коментар


                    • #40
                      От: До: Пробиване на високовъглеродни стомани

                      Първоначално публикуван от i_dragg Преглед на мнение
                      Пробиването може да стане с обикновенно свредло за бетон, но заточено като за метал+бавни обороти+течност.
                      Иначе продават такива свредла на TITEX, но са доста скъпи и се чака доста за доставката.
                      Наистина най-евтиният вариант е със свредло със запоена твърдосплавна пластина-заточено наново,за да пробива стомана.Свредлата на ТИТЕКС наистина са скъпи,но това е заради по-дългият им живот.И ето тази фирма ги доставя за един ден(до София):
                      http://www.vdinternational.com/metal...ti-instrumenti

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 7,747 в 09:48 на 20-03-21.

                      Зареждам...
                      X