Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ръждопреобразувател на "вюрт"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Ръждопреобразувател на "вюрт"

    Първоначално публикуван от Vladislav Kostevski Преглед на мнение
    Днес приключих с процедурата по шасито на Тойотата. След дълго умуване, четене и консултиране се спрях на следното и го изпълних по следния начин:

    1- Пароструйка, колкото повече, толково повече....в комбинация с Меглио
    2- телени четки- N на брой....ъглови, прави, малки големи....докато ми писне. После коресилин навсякъде, където достигам
    3- хубаво продухване със сгъстен въздух
    4- Вюрт, в шишенце с пулвелизатор. Задължително след напръскването се размазва и с четка. След 15-тина мин повторих някои места. Оставих близо 3 часа да съхне
    5- Скочбрайт. Понеже Вюрта прави много гладък филм, понадрах късето мога, естествено без да свалям покритието
    6- Епоксиден груд Новол Spectral 1:1 , номер 385. Това по препоръка от представителството на Новол. Нанесох го с пистолет и като поизсъхна, повторих. Следва около 2 часа съхнене
    7-
    [ATTACH=CONFIG]870791[/ATTACH]
    Иии това последното ее ??

    Коментар


    • От: Ръждопреобразувател на "вюрт"

      Епоксидния грунд на световрачанските бои е много читав и държи яко. Лошото е, че бавно дърпа на по хладно време.

      Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
      EXC TPI 2019

      Коментар


      • От: Ръждопреобразувател на "вюрт"

        То хубаво, ама шаситео гние отвътре навън. Кво правим по въпроса?
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • От: Ръждопреобразувател на "вюрт"

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          То хубаво, ама шаситео гние отвътре навън. Кво правим по въпроса?
          Извода е... к'вото и да струваш накрая пак ще свърши заради ръжда... Аман от пазарна икономика.....

          Коментар


          • От: Ръждопреобразувател на "вюрт"

            Можеш да го поцинковаш горещо, например. Разправия е, но си струва. Ако имах условията (достатъчно широк гараж и техника) - като нищо го правех. Или като мен - всичко отдолу, купе и шаси, и във всички кухини - парафин за кухини. Пръскано е преди зимата, а още държи водата на топчета. Наесен около колелата ще го подновя.

            и.... естествено че свършва заради ръжда. То няма заради какво друго да свърши преди да навърти поне половин милион, а дори и тогава поне при терано, по моргите железа колкото щеш.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • От: Ръждопреобразувател на "вюрт"

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Можеш да го поцинковаш горещо, например. Разправия е, но си струва. Ако имах условията (достатъчно широк гараж и техника) - като нищо го правех. Или като мен - всичко отдолу, купе и шаси, и във всички кухини - парафин за кухини. Пръскано е преди зимата, а още държи водата на топчета. Наесен около колелата ще го подновя.

              и.... естествено че свършва заради ръжда. То няма заради какво друго да свърши преди да навърти поне половин милион, а дори и тогава поне при терано, по моргите железа колкото щеш.
              Иии, ко остава. Ръждопреобразувател някакъв, грунд, черна боя от гумиран тип, отвътре парафин и каквото стане ??

              Коментар


              • От: Ръждопреобразувател на "вюрт"

                Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
                Иии, ко остава.
                Остава да намерите начин да си изкарате повече кинти, та да си купите нещо без ръжди. Дай Боже всекиму.
                Спортидж 2.0 ТДИ 2000г. Ceed 1,6 CRDI 2010г.Каравана Антарес 390 2015г.
                Карайте ПРЕДВИЖДАЙКИ!!!! Така и спирачки ще сменяте по- рядко.

                Коментар


                • От: Ръждопреобразувател на "вюрт"

                  Нищо гумирано няма да си сложа по шасито, ама баш никога.

                  Гумираното е много хубаво нещо, ама при перфектна основа с епоксиден грунд отгоре. А ти такава основа не можеш да осигуриш, с каквито и химии да я мацотиш. Разултата - отвън може да изглежда перфектно, докато в един момент установиш че шасито вмето от метал, станало само от гумирана боя, държаща се на люспи ръжда.

                  Няма лошо в преобразувателя. Ама след като е сложен и свършил каквото има да свършва, го махам, до колкото е възможно. После епоксиден грунд и боя, тънко. После въпросния парафин. Така преобразувателя си свършва работата там, където не можеш да бръкнеш или да почистиш, грунда хваща здраво към метала, боята към грунда, и защитават, до колкото е възможно. Като го наквасиш и с парафин, включително и отвътре, все ще го забавиш достатъчно, за да свърши купето преди шасито.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • От: Ръждопреобразувател на "вюрт"

                    Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                    Остава да намерите начин да си изкарате повече кинти, та да си купите нещо без ръжди. Дай Боже всекиму.
                    Аз едни кинти лесно ще хвърля, ама без въпросното омазняване на втората зима ще е по-зле от моето в момента. Сега ако знаех тия неща да съм ги направил още при купуването, ама аз първо направих всички възможни грешки - и с 3в1 и с кви ли не други неща.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • От: Ръждопреобразувател на "вюрт"

                      Нямам идея. Препоръчан и тестван оригинален продукт, купен от познат.... именно затова го снимах
                      2015 KTM EXC 450 six days Argentina
                      Toyota Land Cruiser KDJ 125

                      Коментар


                      • От: Ръждопреобразувател на "вюрт"

                        Мнение на Vladislav Kostevski
                        Днес приключих с процедурата по шасито на Тойотата. След дълго умуване, четене и консултиране се спрях на следното и го изпълних по следния начин:

                        1- Пароструйка, колкото повече, толково повече....в комбинация с Меглио
                        2- телени четки- N на брой....ъглови, прави, малки големи....докато ми писне. После коресилин навсякъде, където достигам
                        3- хубаво продухване със сгъстен въздух
                        4- Вюрт, в шишенце с пулвелизатор. Задължително след напръскването се размазва и с четка. След 15-тина мин повторих някои места. Оставих близо 3 часа да съхне
                        5- Скочбрайт. Понеже Вюрта прави много гладък филм, понадрах късето мога, естествено без да свалям покритието
                        6- Епоксиден груд Новол Spectral 1:1 , номер 385. Това по препоръка от представителството на Новол. Нанесох го с пистолет и като поизсъхна, повторих. Следва около 2 часа съхнене
                        7-
                        Прикачен 870791



                        Иии това последното ее ??





                        Нямам идея. Препоръчан и тестван оригинален продукт, купен от познат.... именно затова го снимах
                        2015 KTM EXC 450 six days Argentina
                        Toyota Land Cruiser KDJ 125

                        Коментар


                        • От: Ръждопреобразувател на "вюрт"

                          Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                          Остава да намерите начин да си изкарате повече кинти, та да си купите нещо без ръжди. Дай Боже всекиму.
                          Сори, ама мойто си беше баш чиста южноиталЯнка. Нямаше точица ръжда. Е сега вече има повърностни петна, затова и питам. Като го взех всеки различно казваше и всеки твърдеше, че каквото и да направя файда няма да има. Е и аз като Спарки ако знаех какво точно щеше да го сторя, ама....
                          Не се заяждам просто си обсъждаме

                          Коментар


                          • От: Ръждопреобразувател на "вюрт"

                            Преди 20 г.на първата ми кола с огромен мерак я " обработих" с нещо гумирано като боди, след 1 година стана зле,след 2 г.флинстоун беше за завиждане,проблема беше че влагата особенно отпред в краката нямаше къде да ходи и си работеше отгоре над гумата.
                            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                            Kawasaki Versys 650 2008 г.
                            Анатолий Пейчинов o8875о9815
                            https://dvrbg.com/

                            Коментар


                            • От: Ръждопреобразувател на "вюрт"

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Аз едни кинти лесно ще хвърля, ама без въпросното омазняване на втората зима ще е по-зле от моето в момента...
                              Купи си DeLorean бре...
                              Компютрите са създадени, за решаване на проблеми, които не са съществували преди появата на компютрите...

                              Коментар


                              • От: Ръждопреобразувател на "вюрт"

                                Наскоро си купих Маздата от подписа. Колата е в доста добро състояние и като кола и като ръжди още повече, че оказа внос от Австрия. Твърдо съм решил да и направя антикорозионна защита преди зимата.
                                Като чета тук за 2 зими и ръждясване се чудя какво да правя, ако не взема никакви мерки ще са и кафяви праговете и веждите някъде след 3 зими(от опит с Мазда), ако взема мерки пишете за 2 зими. Оставам с впечатление, че повече вреди.
                                Suzuki Samurai SJ80 (Заводски на пружини)
                                Nissan Х-Trail 2.5 ГИ автоматик, 2004г.
                                Телефон - в профила!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 7,066 в 14:57 на 11-07-20.

                                Зареждам...
                                X