Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пясъкоструене -къде???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • м20_маниак
    отговори
    До: Песъкоструй-къде???

    Благодаря.Наистина грапавините по калая ще изчезнат след китосването.Иначе няма откъсната композиция никъде,само е награпена.И точно така-калаят не е антикорозиен способ,а шпакловъчен.

    Остави коментар:


  • davc
    отговори
    До: Песъкоструй-къде???

    Е, хайде честито! Първи декември - първи декември, важното е, че работата върви и то добре!
    Междувпрочем, калаената композиция, за която говорите, в случая е по-скоро "кит", а не антикорозионно покритие. Това е била стандартна технология в определени времена.

    Остави коментар:


  • DINI
    отговори
    До: Песъкоструй-къде???

    това с боята ще се оправи дето е като пила, но трябваше да ненамерим по-фин начин с който да несе наруши калаеното покритие. Нищо, вече е късно и само мога да ти пожелая успех. Мисля, че след една две ръце грундове и шприцове грапавината ще исчезне и ще ти хареса резултата.
    Лек ден и късмет

    Остави коментар:


  • м20_маниак
    отговори
    До: Песъкоструй-къде???

    Първоначално публикуван от DINI Преглед на мнение
    Малко извън темата - тази победа не е ли калайдисвана в завода?
    Точно,колега.Покрай капака на багажника има около 2-3 кг калаено-оловна композиция,с която са покривали заварките и вдлъбнатините от щанците.Луфтовете на вратите изравнени пак с калай,целите рамки.Много композиция има по арките на задните колела почти напълно покрити с дебел слой,говори се че по една Победа или Варшава има средно 60-70 кг.По праговете обикновено е най-много,но е рядкост такава по която не е вървял оксижена.Чак като минават няколко години от лицензираното производство в Полша,поляците икономисват близо 20 кг от въпросния пълнеж,114 кг ламарина,31 кг стоманен профил и др.,с което автомобилът олеква с 200кг.

    По темата:драскотинките по ламарината не ме притесняват,ще има поредица мазила и шприц-ове.Но иначе калая доста го нащърби песъкоструя,прилича на по-ситна дърводелска пила.

    Остави коментар:


  • DINI
    отговори
    До: Песъкоструй-къде???

    Taка е трудно да го обяснявам, но ако ви интересува за малки детайли, защото коментирате някъкъв мотор, то пистолета е с малък дебит и става за дребни неща, но работи само с кварцов пясък. Износват се дюзите, но не бързо. В живота на този който ние ползваме несме я сменяли (той е втора ръка), но вече мисля, че е поизносена. На пловдивския панаир имаше щанд за въздушни инстроменти и там имаше пистолет готов за 18 или 28 лева ако несе лъжа и с няколко дюзи резерв. Той всъщност няма нищо по него много е просто. Като бояджииски пистолет, но с огромни дюзи и без игли и пружинки. Лошото при него е, че кварцовия пясък неможе да се прекара повече от 2-3 пъти защото се начупва, но този начупения става за по финни работи чудесно.
    Односно въздуха несме имали проблеми, понеже там където го използваме компресора е винтов с 2 по 1000 литри ботилки, а той може да работи и без тях. Винтовия компреоср знаете за какъв дебит и ресурс става въпрос. Въпреки това с обикновен компресор с този малкия ще става страхотно. То и за домашни нужди може да се прави на етапи.
    Тия дни ще пробвам за по големи неща с по голям пистолет и с един друг винт. Дано ми остане време, но така или иначе системата кварцовия пясък е скъп и с него няма далавера. Затова и работят със шлаки и какви ли не боклуци и се получава ефекта с грапавините. Всичко разбира се е подаването на въздух ако биеш с 10-15 атм. ламарината може и да се пробие. Някога аз съм песъкостроил рамките на моторите си на съчмоструйка. Изглеждаха по подобен начин даже малко по добре от това което е сега колата гледано през снимките. Но след схприц и боя това се скривааше и става чудесно.
    За боядисването след пясъка най-добре е прахово. Ако имах пари вече да съм ги съчетал иначе е безсмислено. Сигурен съм, че човек тръгнал да си песъкоструи даден детайл няма да му е проблем и да го боядиса прахово, защото за да правиш нещо такова като хората ти имаш специялно отношение към него. Прахвото боядисване също въобще не е зложно, но машините са скъпи и за съжаление са ми далеч от джоба.
    Малко извън темата - тази победа не е ли калайдисвана в завода?
    Лек ден и късмет

    Остави коментар:


  • BatGeorgeone
    отговори
    До: Песъкоструй-къде???

    Тук във форума имаше някой, който работи в Вторични суровини някъде към Равно поле мисля, май е един от големите складове за вторични в региона...

    Имам му телефона мисля ако се не лъжа...

    Там често имат големи и читави двигатели...

    Кажете, ако искате да му звъня...

    Много поздрави,

    Остави коментар:


  • Стефан
    отговори
    До: Песъкоструй-къде???

    Чакай Дини да каже кво трябва, и ще търся друг.

    Остави коментар:


  • Yordan Kolev
    отговори
    До: Песъкоструй-къде???

    Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
    Ти участваш с гараж. Само мисли трифазен ток, щото ако превключим мотора на една фаза ептен няма да върши нищо.
    Това е сложно от къде да го взема. По добре да сменим мотора.

    Остави коментар:


  • Стефан
    отговори
    До: Песъкоструй-къде???

    Ти участваш с гараж. Само мисли трифазен ток, щото ако превключим мотора на една фаза ептен няма да върши нищо.

    Остави коментар:


  • Yordan Kolev
    отговори
    До: Песъкоструй-къде???

    Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение

    За Дини: Какъв пистолет и какъв компресор? От къде и какъв пясък вземаш?
    Да, проблемът в София е огромен. Имам компресор, но е малък. Казвай какво и как правим.
    Ако ще се прави нещо искам и аз да участвам.

    Остави коментар:


  • м20_маниак
    отговори
    До: Песъкоструй-къде???

    Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
    Е, най накрая. Голяма победа.
    Грунтирахте я вече? Че май от понеделник ще вали.

    За Дини: Какъв пистолет и какъв компресор? От къде и какъв пясък вземаш?
    Да, проблемът в София е огромен. Имам компресор, но е малък. Казвай какво и как правим.
    Боря се от лятото,никой не е предполагал че на 1 декември ще песъкоструя!Колата веднага след действието я закарахме на един познат майстор за да я пръсне с двукомпонентният грунд,че песъкоструйчиците не работят с такъв.Трябваше да се стиковат днес 4ма души-шофьор пътна помощ №1,песъкоструйчик,шофьор пътна помощ №2 и бояджия.+сухо и безоблачно време.Егати късмета!

    Остави коментар:


  • м20_маниак
    отговори
    До: Песъкоструй-къде???

    По начало за реставрацията предпочитат медната шлака.Кварцовият пясък при съприкосновение с ламарината се разпада,освен това е по-ситен и естествено не толкова абразивен.И цялостната процедура става по-бавно,поради тази причина.Не трябва да се забравя че колкото повече време минава преди запечатването на ламарината с някакъв грунд,толкова повече водни молекули си "дърпа" от въздуха и в даден момент тя пак си е лисица.Купето стана за 2(два) часа и още 1 час мина за да подредим и издухаме дреболийките.А това с мокрият пясък съм го чувал но комбинацията от гол ултра-активен метал и вода не ми се струва удачна.

    Остави коментар:


  • Стефан
    отговори
    До: Песъкоструй-къде???

    Е, най накрая. Голяма победа.
    Грунтирахте я вече? Че май от понеделник ще вали.

    За Дини: Какъв пистолет и какъв компресор? От къде и какъв пясък вземаш?
    Да, проблемът в София е огромен. Имам компресор, но е малък. Казвай какво и как правим.

    Остави коментар:


  • DINI
    отговори
    До: Песъкоструй-къде???

    Има ли много кандидати за песъкоструй и толкова ли са кът песъкоструите?
    Ако ще има работа да права един?
    А иначе пистолети продават за малки детайли.С такъв пистолет дребни неща от 10 години и повече обработвам и няма никъкви проблеми. За големи пак не е сложно...
    Но за купета несе прави така, там си има друг начин с по-фин пясък и вода, за да несе получават грапавините.
    Лек ден

    Остави коментар:


  • м20_маниак
    отговори
    До: Песъкоструй-къде???

    Колеги,работата с песъкоструя приключи!Днес улучих хубаво време и закарах колата.Доволен съм от резултата-никъде не се изкриви проби или сряза повече от това кето беше направила корозията.Това при положение че цялата кола заедно с дреболиите стана за 3 часа!Хората бяха сигурни че на някои места ще има деформации защото дебита е огромена,а шлаката-груба.Но нищо подобно,ламарината се оказа много качествена.Единственият недостатък е,че ламарината стана грапава като шкурка.На някои места остана червеникаво покритие,което не е ръжда,а здраво прилепнал заводски грунд,върху който майстора реши да не набляга за да не изтъни обшивката.Прилагам и снимки:











    Благодаря на всички,включили се в темата.
    Последно редактирано от Yordan Kolev; 02-12-07, 00:18.

    Остави коментар:

Активност за темата

Свий

Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

Най-много потребители онлайн 7,066 в 14:57 на 11-07-20.

Зареждам...
X