Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ФУ 251 проблем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ФУ 251 проблем

    Здравейте,какво трябва да разглобя за да се докопам до двата съединителя? Съединителя за бързия ход не работи.

  • #2
    От: ФУ 251 проблем

    Процедурата не е сложна но е много писане .
    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

    Коментар


    • #3
      От: ФУ 251 проблем

      Снимка?Съкратено обяснение?

      Коментар


      • #4
        От: ФУ 251 проблем

        Вдигаш масата максимално горе източваш маслото и сваляш маслената помпа . След това развиваш дългите болтове на кутията мисля че бяха през един . Смъкваш надолу и подлагаш един стол . С чук и мамата разлепваш кутията от фиксаторите и я дърпаш навън . Подпираш я на стола и почваш да търсиш причината защо не работи съединителя . Може да е кабел може да е графитния контакт може и реглажа да е . После зацепването обратно на гуменото каре на мотора е голям секс . Не е толкова сложно трудно е само първия път ако няма до теб няма някой който го е правил. Провери първо електро инсталацията . Съединителите са правотокови .
        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

        Коментар


        • #5
          От: ФУ 251 проблем

          Май само с обяснение няма да стане.Някой да има сервизна (ремонтна) книга за ФУ 251? Имам ръководство по обслужване и експлоатация,ама няма схеми на механизмите.

          Коментар


          • #6
            От: ФУ 251 проблем

            Абе махай болтовете и дърпай кутията. После всичко ще ти се изясни.

            Все пак, ослушвай се кой контактор цъка като натискаш копчето за бърз ход. Ако нищо не цъка, тръгни от тоците. Ако цъка, мери какво има на входа и изхода. Ако всичко до тук е наред (цъка и на изхода има напрежение), чак тогава се разправяй с подавателна кутия.

            ПП: Поне при мен, за да има въобще ходове, шпиндела трябва да върти. Иначе не става. Няма ни работни, ни бързи ходове.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • #7
              От: ФУ 251 проблем

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Абе махай болтовете и дърпай кутията. После всичко ще ти се изясни.

              Все пак, ослушвай се кой контактор цъка като натискаш копчето за бърз ход. Ако нищо не цъка, тръгни от тоците. Ако цъка, мери какво има на входа и изхода. Ако всичко до тук е наред (цъка и на изхода има напрежение), чак тогава се разправяй с подавателна кутия.

              ПП: Поне при мен, за да има въобще ходове, шпиндела трябва да върти. Иначе не става. Няма ни работни, ни бързи ходове.
              Кото сложиш втория ключ на средата трябва да имаш всички ходове на масата без шпиндела да се върти . Това е положението за центровка на инструмента и детайла .
              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

              Коментар


              • #8
                От: ФУ 251 проблем

                Провери първо кабелите,те дават фира първо .

                Коментар


                • #9
                  От: ФУ 251 проблем

                  Послушай Sparkybg ! Първо провери инсталацията за проблеми. Най-вероятно проблема е в нея. Можеш също и да мернеш съединителя през кабела, който отива до него. С мултицета го премери или пробна лампа. Ако има проводимост проблема не е в бобината му и графитната четката. Не вярвам да е механичен проблем... Също така може да се е скапал греца... Провери и бутона за бърз ход! Ако проблема е от него и свалиш скоростната кутия нема да ти е весело хахахха
                  ЗА ДА МОЖЕШ, ТРЯБВА ДА ЗНАЕШ!!!

                  Коментар


                  • #10
                    От: ФУ 251 проблем

                    Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                    Кото сложиш втория ключ на средата трябва да имаш всички ходове на масата без шпиндела да се върти . Това е положението за центровка на инструмента и детайла .
                    Уф, вярно че имаше такова. Ама нямам врътката на тоя ключ (стърчи само квадратно желязо) и съответно даже съм му забравил функцията. Имам врътки само на посоката и общото включване на машината.

                    Вероянто така е направено за да не стане беля ако някой случайно бутне някой лост за подаването и направи беля докато на машината не се работи.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • #11
                      От: ФУ 251 проблем

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Уф, вярно че имаше такова. Ама нямам врътката на тоя ключ (стърчи само квадратно желязо) и съответно даже съм му забравил функцията. Имам врътки само на посоката и общото включване на машината.

                      Вероянто така е направено за да не стане беля ако някой случайно бутне някой лост за подаването и направи беля докато на машината не се работи.
                      Точно ключа за посоките поставяш във средно положение,пускаш машината от старт бутона и имаш всички ходове на масата без да се върти шпиндела.
                      Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                      Коментар


                      • #12
                        От: ФУ 251 проблем

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

                        Вероянто така е направено за да не стане беля ако някой случайно бутне някой лост за подаването и направи беля докато на машината не се работи.
                        По-скоро целта е да спират ходовете на масата, когато се спира шпиндела.
                        Когато е наляво или надясно шпиндела работи, а подаването на масата се включва само, когато работи и шпиндела. Когато натиснеш стопа всичко спира.
                        Когато е в неутрално положение можеш да местиш само масато, а шпиндела не може да се включва.
                        Аз като връзвах моята фреза го прескочих това и сегИ винаги трябва да не забравям първо да изключа самохода и след това шпиндела.... малко е гадно ама се свиква. Нещо като да отхлабиш стягите на направляващите преди да почнеш да местиш масата...
                        ЗА ДА МОЖЕШ, ТРЯБВА ДА ЗНАЕШ!!!

                        Коментар


                        • #13
                          Да докладвам каква я свърших.Послушах Sparkybg,махнах болтовете и свалих кутията.Оказа се кабел,прекъснат направо от съединителя.Карето,вярно е голям секс,що го псувах.....
                          Бързия ход е оправен,ама счупих телефона.Пълно щастие няма.
                          Какво масло да и сипя?

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от nick74 Преглед на мнение
                            Какво масло да и сипя?
                            Двигателно М 10 Д .

                            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                            Коментар


                            • #15
                              75w80 гъсто ли ще и дойде?

                              Коментар


                              • ВГЗ
                                ВГЗ коментира
                                Редактиране на коментар
                                двоен пост
                                Последно редактирано от ВГЗ; 09-11-19, 18:44.

                            Четат темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 4,057 в 14:19 на 14-06-16.

                            Зареждам...
                            X