Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Акумулаторен гайковерт

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Акумулаторен гайковерт

    Литиевите батерии не се саморазреждат или поне е много бавно.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • От: Акумулаторен гайковерт

      Единственото изискване ако литиева батерия ще се съхранява дълго без ползване, е да е в заредено състояние, желателно и отделена от машината ако машината има някаква консумация в покой (макар че повечето нямат).

      3 неща скапват литиевите - презареждане, преразреждане и жега. Заредена батерия, съхранявана в средностатистически гараж, ще може да се ползва и след година без дозареждане. Ако дивайса се ползва по-рядко от това, просто не ти трябва.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • От: Акумулаторен гайковерт

        Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
        И защо? Акумулаторните инструменти са много хубаво нещо. Но когато ги ползваш често. Като ги оставиш 2-3-5 месеца без употреба, батерията ще е паднала или тотално умряла. Баш когато ти потрябват, няма да можеш да ги ползваш.
        Вярно за никел кадмиеви и производни батерии.

        Литиевойонни след година ще са изгубили нищожен капацитет.Най-работещия винтоверт при мен,в моята кола (работи всеки ден,често и събота и неделя)...му зареждам батериите веднъж на сезон,5-6 батерии по 5 амперчаса
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 г.
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • От: Акумулаторен гайковерт

          ...

          3 неща скапват литиевите - презареждане, преразреждане и жега...
          И сега да се уточни прогнозно колко горе-долу ще продължи да бъде баретия, оставена за зор-заман в багажник на сравнително редовно напичаща се на лятното слънце кола...

          Аз мисля, че при такава "екплоатация" рано или късно ще се скапе тотално... и много вероятно това ще е още преди да се наложи да се ползва, в ситуация по предвиденото и предназначение евентуално някога в бъдещето...
          SUZUKI V-STROM 1000
          TOYOTA PREVIA 2.4 'youngtimer
          о889 525 о74 - Владо

          Коментар


          • От: Акумулаторен гайковерт

            E, и ти си прав. Друго си е да метнеш някаква пневматика в багажника на редовно напичаща се кола. Когато ти потрябва, все отнякъде ще се намери подходящ компресор.

            Коментар


            • От: Акумулаторен гайковерт

              Първоначално публикуван от bokomo Преглед на мнение
              . Когато ти потрябва, все отнякъде ще се намери подходящ компресор.
              За това от опит сме стигнали до извода ,че трябва ключ,тръбичка и чук!!!

              Коментар


              • От: Акумулаторен гайковерт

                Първоначално публикуван от Shider Преглед на мнение
                И сега да се уточни прогнозно колко горе-долу ще продължи да бъде баретия, оставена за зор-заман в багажник на сравнително редовно напичаща се на лятното слънце кола...
                В багажник не знам. В жабка под черно табло (лятото нещата в жабката трудно се държат с ръка в първия момент), на автомобил цял ден седящ на жегата, на третата година китайска безименна батерия е на нещо като 60-70% капацитет.

                На жената, бидейки дори 45 кила, и трябва по-дълъг ключ и хубав камък просто. Гайковерт, седящ само в багажника на жената, ми се чини малко прекалено. Хубав телескопичен ключ с хубав камък на него, и жената става еквивалент на колкото си искаш кила, в зависимост от дължжината на ключа в разпънато състояние.

                Електрически на 12 волта, ако такова се прдава, ми се чини по-адекватно решение.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • От: Акумулаторен гайковерт

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Електрически на 12 волта, ако такова се прдава, ми се чини по-адекватно решение.
                  Няколко "срещи" с 12волтови гайковерта, със захранване от запалката ме отчаяха.Това изделие и за украса няма да го взема. Само какви нютони им праскат,а то поне половината да имаха.........
                  Да допълня ,че по скоро бих носил механичен усилвател https://tonex1.com/%D0%B0%D0%BA%D1%8...B5-%D0%B8-suv#!

                  Коментар


                  • От: Акумулаторен гайковерт

                    Стана дума за по-голяма компактност на пневматичните спрямо батерийните. Попаднах на това:
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:fbfbd75b724e0b31b514176244a5f7b5.jpg
Прегледи:1
Размер:27.8 КБ
ID:5822471

                    340 нютона му дават. Това е по-мъничко от компактния ми пневматичен, баси. Или поне сравнимо. И безчетково. Предвид марката, не вярвам да лъжат. Поне не с много.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • От: Акумулаторен гайковерт

                      Спарки преди дни си купих такъв от ибей. Много лек и мошен. Работи и с малка 2А батерия. Препоръчвам го.

                      https://www.ebay.com/itm/Milwaukee-M...72.m2749.l2649

                      С него си купих и този:

                      https://www.ebay.com/itm/Milwaukee-A...72.m2749.l2649
                      Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                      Коментар


                      • От: Акумулаторен гайковерт

                        Загледах и аз тресчотките току-що, от чисто любопитство. Ама имам пневматична и откак я имам съм я ползвал сигурно 2 пъти за около 2 години, та засега ще се въздържа от такъв дивайс.

                        Мераклия съм от много време за такова:
                        https://www.milwaukeetool.com/Produc...cators/2641-20

                        Но евтини няма, поне засега. Батерийни такаламити също заглеждам. Дано ме огрее някой ден.
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • От: Акумулаторен гайковерт

                          И аз като теб само ги заглеждам точно тези дивайси, но ми свидят толкова кинти...
                          Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                          Коментар


                          • От: Акумулаторен гайковерт

                            Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
                            Няколко "срещи" с 12волтови гайковерта, със захранване от запалката ме отчаяха.Това изделие и за украса няма да го взема. Само какви нютони им праскат,а то поне половината да имаха.........
                            Да допълня ,че по скоро бих носил механичен усилвател https://tonex1.com/%D0%B0%D0%BA%D1%8...B5-%D0%B8-suv#!
                            M 01725, манесман
                            Това навремето си беше пара, но работи и днес, гуми, по 2 пъти годишно на няколко буса и коли.
                            Днес със сигурност би било механичното при такава цена. Но най- вече добри вложки, ключ и тръбичка.
                            А тези простотии се правят от името на всички ни.
                            Даника

                            Коментар

                            Четат темата

                            Свий

                            Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                            Най-много потребители онлайн 4,057 в 14:19 на 14-06-16.

                            Зареждам...
                            X