След като около година ползвах лидълската настолна, и след като я тунинговах до колкото е възможно преди няколко дни ми попадна интересна обява
“Продавам стойка за бормашина”
От снимката стана ясно, че не е само стойка и я взех.
Оказа се настолна бормашина производство на “Рачо ковача” без мотор.
Разглобих я и я почнах с флекса и телената четка... съдейки по качеството на отливките може и брак да е била.


но поне важните чаркове изглеждаха читави.
Почистих я, смазах я и започнах събирането. След като я събрах показа биене около 4-5 стотни на конуса, което за мен е повече от добре [emoji1]
Теглих една черна боя и започнах да умувам мотора...

в крайна сметка сложих мотор от пералня с регулиране на оборотите (имах го наличен...)
Тествах с едно свредло 15мм в 10мм шина - ми дупчи си [emoji1]

Остава да “скова” един предпазен капак около ремъка и да намеря връщаща пружина, че в момента няма.
Универсала е временно предоставен от приятел, да го ползвам за менгеме докато си намеря оригинално на прилична цена.
А като инвестиция- бормашина 70 пари, доставка до София- 30пари, платка за управление на мотора 50 пари
Мотор, боя и труд от мен.
И удоволствието да сътвориш/реставрираш нещо и да го видиш как работи - безценно.
“Продавам стойка за бормашина”

От снимката стана ясно, че не е само стойка и я взех.
Оказа се настолна бормашина производство на “Рачо ковача” без мотор.
Разглобих я и я почнах с флекса и телената четка... съдейки по качеството на отливките може и брак да е била.



Почистих я, смазах я и започнах събирането. След като я събрах показа биене около 4-5 стотни на конуса, което за мен е повече от добре [emoji1]
Теглих една черна боя и започнах да умувам мотора...


Тествах с едно свредло 15мм в 10мм шина - ми дупчи си [emoji1]

Остава да “скова” един предпазен капак около ремъка и да намеря връщаща пружина, че в момента няма.
Универсала е временно предоставен от приятел, да го ползвам за менгеме докато си намеря оригинално на прилична цена.
А като инвестиция- бормашина 70 пари, доставка до София- 30пари, платка за управление на мотора 50 пари
Мотор, боя и труд от мен.
И удоволствието да сътвориш/реставрираш нещо и да го видиш как работи - безценно.
Коментар