Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пневматичен гайковерт

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Пневматичен гайковерт

    Първоначално публикуван от ivokbg Преглед на мнение
    Написал съм, че ще си сменям гумите два пъти годишно, не съм нито монтьор, нито гумаджия. В този ред на мисли това дори не може да мине за инвестиция, камо ли за разумна.
    В този случай най разумното е електрически от Лидл .
    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

    Коментар


    • От: Пневматичен гайковерт

      Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
      В този случай най разумното е електрически от Лидл .
      Ако става дума за този на батерии.... гледах едно видео. За отвиване, отвива, ама това набиране на сила 30секунди на болт, та да го отвие, ми бърка в мозъка.

      Коментар


      • От: Пневматичен гайковерт

        тока в контакта се счита условно за неограничен токоизточник. батериите, ако не го ползваш често, ще те предават за щяло и нещяло...
        Кучетата са най-готините хора :) !!!...Оказа се, че не живеем на гъза на географията, а вътре в него...

        Коментар


        • От: Пневматичен гайковерт

          Първоначално публикуван от venkabg Преглед на мнение
          Ако става дума за този на батерии.... гледах едно видео. За отвиване, отвива, ама това набиране на сила 30секунди на болт, та да го отвие, ми бърка в мозъка.
          И друг път съм споменавал - имам батериен на Einhell на 1/2. Не знам как се представя спрямо лидълския, но откак го имам нямам отвита и завита гайка на джанта на ръка, а с със стандартен удължаващ се ключ за джанти само проверявам след завиването. Завива съвсем съизмеримо с това, която постигам с ключа. Рамото на ключа е нещо като 40 сантиметра, предполагам.

          Камъните и удължителите, които ползваш, също са от огромно значение за това какво би дал гайковерта. Един "номер" е с ръка да обереш луфтовете в посоката в зависимост от това дали отвиваш или завиваш. Разликата е драстична.

          Имам и FORCH пневматичен. На 10 бара е по-силен от батерийния, но не с кой-знае колко много.

          Последно - от цялата предница + кормилно управление на Terano 2, единствената гайка, която не отви е тая на кормилната кутия. И то това че нямам точен камък (с 2мм е нагоре спрямо гайката, мисля 42мм) предполагам доста сериозно влияе на резултата.

          При всичкото това батерията беше на 2 от 3 "чертички" като заряд.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • От: Пневматичен гайковерт

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            И друг път съм споменавал - имам батериен на Einhell на 1/2. Не знам как се представя спрямо лидълския, но откак го имам нямам отвита и завита гайка на джанта на ръка, а с със стандартен удължаващ се ключ за джанти само проверявам след завиването. Завива съвсем съизмеримо с това, която постигам с ключа. Рамото на ключа е нещо като 40 сантиметра, предполагам.

            Камъните и удължителите, които ползваш, също са от огромно значение за това какво би дал гайковерта. Един "номер" е с ръка да обереш луфтовете в посоката в зависимост от това дали отвиваш или завиваш. Разликата е драстична.

            Имам и FORCH пневматичен. На 10 бара е по-силен от батерийния, но не с кой-знае колко много.

            Последно - от цялата предница + кормилно управление на Terano 2, единствената гайка, която не отви е тая на кормилната кутия. И то това че нямам точен камък (с 2мм е нагоре спрямо гайката, мисля 42мм) предполагам доста сериозно влияе на резултата.

            При всичкото това батерията беше на 2 от 3 "чертички" като заряд.
            Доколкото помня си постига въртящ момент. Просто чука и чакаш 20-30секунди и тогава го отвива. Видеото го има на български. Това си е дразнещо, сложил си вложка и държиш 20-30секунди и чак тогава болтът пада. По моите виждания трябва да е нещо подобно-“врън-врън” и готово. Говоря за 100-150N/m, гайки на джанти. Не са стягани с дългата тръба.

            Коментар


            • От: Пневматичен гайковерт

              Първоначално публикуван от KingofROAD Преглед на мнение
              тока в контакта се счита условно за неограничен токоизточник. батериите, ако не го ползваш често, ще те предават за щяло и нещяло...
              При 2 батерии, съхранявани в заредено състояние, изкарват достатъчно много за да си сигурен че ще имаш поне една налична в кой да е момент. Оставиш ли ги разредени свършват бързо.

              Най-дъртата ми е на 3 години. Зареждат се средно на 2 месеца - имам работа инцидентно с тях, а не постоянно. Не оставям никоя на по-малко от 2 от 3 чертички заряд. Нула проблеми до сега. На разни дивайси из вкъщи пак така - за година неползване саморазряда е сигурно 10-15% и няма забележим спад в капацитета. Но се държат заредени.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • От: Пневматичен гайковерт

                Първоначално публикуван от venkabg Преглед на мнение
                Доколкото помня си постига въртящ момент. Просто чука и чакаш 20-30секунди и тогава го отвива. Видеото го има на български. Това си е дразнещо, сложил си вложка и държиш 20-30секунди и чак тогава болтът пада. По моите виждания трябва да е нещо подобно-“врън-врън” и готово. Говоря за 100-150N/m, гайки на джанти. Не са стягани с дългата тръба.
                Еми точно врън-врън е при мен. Ако се сетя утре ще направя клипче на една гайка. Чукането е максимум 3-4 секунди, и то инцидентно. Съвсем съизмеримо с пневматичния ми. Гайките са M14x1.25, ако помня добре. Не са конусни, ама не мисля че точно това би довело до драстична разлика.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • Аз се впуснах в търсене на гайковерт и почти бях "дръпнал спусъка" на Хазет 9012М като умувах дали да е от Тех Ко или от Нитех....не че има някакво значение....
                  Викам си абе чакай да видя как вървят в странство....в крайна сметка за около определената сума купих въпросния Хазет, силиконов защитен калъф и един Vigor V4800, уж и той 1200нм. Не че ми трябва втория, ама го бяха пуснали евтино...

                  Няколко човека имат 9012 и бяха коментирали въпроса с механизъма за степените и обръщане на посоката. И в магазина ми направи впечатление, че.....не че е афиф, ама да кажем, че изглежда като потенциално слабо място, особено на фона на това, че повечето други модели са с много як метален бутон или селектор. Та някой страдал ли е досега от по-активно използващите го?

                  В крайна сметка сега ги чакам да пристигнат от Дойчланд, а междувременно трябва да измисля какво да правя с маркуча. Гледам, че продават свестни спирални маркучи с вътрешно ф10, а и цената им предполага да са свестни. С такъв ли да действам или с нормален каучуков? Като че ли спираловидните малко са неудобни като почнат да се заплитат и заклещват, но някой с повече опит да каже.

                  Също така не знам какви бързи връзки да взема, гледам че напред в темата се коментираше, че реално те намаляват най-много дебита. Също така през фабричния редуцир на компресора ли да го вържа или на излаза директно от бутилката да сложа от хубавите връзки (които евентуално ще взема) и на тях да бодна редуцир с влагоуловител, какъвто имам хубав Фесто с уж 900 л/мин дебит...? Мисълта ми е наистина ли въпросните препятствия (редуцири и бързи връзки) имат чак такова отражение върху представянето на приличен гайковерт или с подходящ маркуч нещата ще са добре?
                  Последно редактирано от ivokbg; 30-10-19, 13:48.

                  Коментар


                  • Вържи го директно, без редуцир и мневмогрупа. И му капвай по някоя и друга капчица масълце от време на време.

                    От механизма е "страдал" Дядо Владо, веднъж. От тогава няма грижи, а ако видиш от ползване колко е очукан вече, сам ще разбереш че ако не си сервиз няма какво да го мислиш.

                    Аз проблем не съм имал.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • Първоначално публикуван от ivokbg Преглед на мнение
                      Аз се впуснах в търсене на гайковерт и почти бях "дръпнал спусъка" на Хазет 9012М като умувах дали да е от Тех Ко или от Нитех....не че има някакво значение....
                      Викам си абе чакай да видя как вървят в странство....в крайна сметка за около определената сума купих въпросния Хазет, силиконов защитен калъф и един Vigor V4800, уж и той 1200нм. Не че ми трябва втория, ама го бяха пуснали за 60 евро (при цена 220лв тук)...

                      Няколко човека имат 9012 и бяха коментирали въпроса с механизъма за степените и обръщане на посоката. И в магазина ми направи впечатление, че.....не че е афиф, ама да кажем, че изглежда като потенциално слабо място, особено на фона на това, че повечето други модели са с много як метален бутон или селектор. Та някой страдал ли е досега от по-активно използващите го?

                      В крайна сметка сега ги чакам да пристигнат от Дойчланд, а междувременно трябва да измисля какво да правя с маркуча. Гледам, че продават свестни спирални маркучи с вътрешно ф10, а и цената им предполага да са свестни. С такъв ли да действам или с нормален каучуков? Като че ли спираловидните малко са неудобни като почнат да се заплитат и заклещват, но някой с повече опит да каже.

                      Също така не знам какви бързи връзки да взема, гледам че напред в темата се коментираше, че реално те намаляват най-много дебита. Също така през фабричния редуцир на компресора ли да го вържа или на излаза директно от бутилката да сложа от хубавите връзки (които евентуално ще взема) и на тях да бодна редуцир с влагоуловител, какъвто имам хубав Фесто с уж 900 л/мин дебит...? Мисълта ми е наистина ли въпросните препятствия (редуцири и бързи връзки) имат чак такова отражение върху представянето на приличен гайковерт или с подходящ маркуч нещата ще са добре?
                      Колега дай сайта от където си ги поръчал
                      "Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев

                      Коментар


                      • Е без редуцир да бичи постоянно на 10 бара? Впрочем как е разпределението по степени, в смисъл плавно ли е? На коя степен примерно завивам гайки на джанти? От Amazon.de

                        Коментар


                        • Нищо му няма от 10бара.При мен гръмна над 38.Ама то си е от ползвателите.Справка нейде из темата.
                          Няма страшно в умирачката...
                          Страшното е да си жив!...

                          Коментар


                          • Първоначално публикуван от venkabg Преглед на мнение
                            От: Пневматичен гайковерт


                            Ако става дума за този на батерии.... гледах едно видео. За отвиване, отвива, ама това набиране на сила 30секунди на болт, та да го отвие, ми бърка в мозъка.
                            Един колега има електрически Макита . С лекота къса яко ръждясали 12 мм болтове .

                            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                            Коментар

                            Четат темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 4,057 в 14:19 на 14-06-16.

                            Зареждам...
                            X