Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Заваряване на херметичен съд

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    За да си сигруен, че винаги ще стои с последния връх нагоре, слагай по някакво парченце за дебаланс вътре. Така няма да ти се пълни с вода от нагряване и охлаждане (да засмуче).

    Относно дъгата.
    Физика брат и достатъчно химия. Честотата влияе на дъгата. Около 100 - 110 херца работи най-добре. Ниската честота пали по-лесно защото процеса с пернос на йони и електрони в дъгата има време да се случи по-лесно. Иначе йоните са тежки (сравнено с бързите електрони) и тъкмо тръгнат в дъгата да летят и айде на обратно. Високата честота концентрира дъгата и прави ваничката по тясна.
    Последно редактирано от aig; 03-11-20, 07:16.
    АИГ-Заваряване ООД
    Производител на заваръчни апарати "DEL"
    http://www.aigwelding.com
    0889 522 036

    Коментар


    • #17
      Настъргваш 2-3 картофа и обвиваш изтиналото кубче с тях. Пълниш с аргон и дозаваряваш.

      Коментар


      • #18
        Потапяш го цялото във вода и оставяш само връхчето с дупката да стърчи. И гумите ги пълнят с азот, а не с аргон.
        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от aig Преглед на мнение

          Относно дъгата.....
          ...добра идея за ъпгрейд ми даде. Да тръгва на 25 мисля му е най малката стойност и да се вдига до 100-110 . след като запали Управляемостта на дъгата по принцип си я "регулирам" с доближаване на електрода към детайла.....така съм си свикнал,може би за това не ми е направило впечатление че на висока се контролира по добре.

          За топването във вода също ми се струва много добра идея и най малко подготовки за изпълнението. Гледах в тубата да видя как заваряват такъв детайл ,но не намерих клип на който да заваряват съвсем затворен такъв.


          Коментар


          • #20
            Можеш да го излъжеш не да надува, а да всмуква.

            Заваряваш, каквото заваряваш, нагрява се добре, оставяш малка дупчица само. Слагаш го в чиния с вода и ДОКАТО се охлажда цялото, капваш дупката.
            К'ви са тия джуджета бе? Ами те имат вид на пакистански търговци на употребявани хладилници.

            Коментар


            • Kirilpm
              Kirilpm коментира
              Редактиране на коментар
              Кольо, профи заварчик си, мисля че ти идва на акъла какво става с порцелана ако падне разтопена капка метал отгоре му?

            • Кольо
              Кольо коментира
              Редактиране на коментар
              Ако в чинията има вода-нищо няма да стане.
              Даже си мисля, че и при суха чиния няма да се случи нищо. Стълкото е много по-крехко от порцелана, и не му става нищо от капка разтопен метал(освен затопяване и следа после), та какво остава за порцелана.
              А ако има и вода-съвсем нищо няма да се случи.

            • Ясен
              Ясен коментира
              Редактиране на коментар
              Кольо, няма смисъл да се бориш.

          • #21
            Потвърдено,на изстинал детай пълен с аргон се затваря края безпроблемно. Радвам се че форумът не "спи"
            Благодаря на всички за инфото и за идеите!

            Коментар


            • Кольо
              Кольо коментира
              Редактиране на коментар
              Аргонаняма отношение към "издухването". То се получава от разширяването на газа който е вътре, и дали въздух, дали аргон-все тая. Би имало смисъл, ако има газ който е с мнаого малко топлинно разширение, ама то май всички са със сходни параметри.
              Аргона осигурява защита на ваната отдолу, ама по никакъв начин не предотвратява издухването.

          • #22
            предполагам че има значение за сплавяемостта,това го видях на клипче ,заваряваха друга форма но пак напълно затворена.Още не съм го тествал лично. Или топлината отделена от нагряването на метала не го загрява така ,както въздуха....тва са само предположения,аз съм много далеч от профи-заварчик. Подсказаха ми и друго че има друг тип
            алу/добавъчен материал ,който се топи на по-ниска температура,т.е. няма да се напича толкова всичко. Шантаво се заварява алуминия,"ваната" става на водичка ако я сравнявам с електрожена или телчарката която е по скоро консистенция боза,чудни сравнения ама тва ми хрумна.

            впрочем добавянето на доб.мат. ако не е директно във ваната....става едно топче , което нито се сплавява....нито се топи ако не се напече яко на голям ампераж. А като се нагрее яко,тогава пък се замърсява от самосебе си...и пак няма сплавяемост. Седи като с черни въглени в него. Та сравнено с електрожен или телоподаващо...няма много общо,при тях дори пръските понякога се заваряват стабилно.
            Последно редактирано от kalin3000; 04-11-20, 21:37.

            Коментар


            • Кольо
              Кольо коментира
              Редактиране на коментар
              За мен ваната при стоманата е по-скоро като мед(пчелен) или разтопен восък/парафин.
              Алуминия се топи при много по-ниска температура(почти наполовина), е нормално да е по-течен, температурата на дъгата е константна.
              Обаче с мощността и може да се играе, като това е може би най-вярното решение на задачата ти.

          • #23
            ами то от там идва омагьосания кръг...че първо трябва да го разтопя....и после да му долея,а докато го разтопя....то се е напекло толкова ,че почва да надува "локвата" Говориме принципно да се налее като останалата част на дебело. Иначе тъничко става безпроблемно.

            Коментар


            • Kirilpm
              Kirilpm коментира
              Редактиране на коментар
              Ако трябва да стане като останалата част аз бих подходил с друга тактика.Оставяш го да изстине добре, даже ако ти се занимава го завиваш с мокър парцал и дупчицата, която остане бързо я капваш с по-силен ток.

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 7,066 в 14:57 на 11-07-20.

          Зареждам...
          X