Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Заваряване на херметичен съд

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Заваряване на херметичен съд

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20201101_132625.jpg
Прегледи:397
Размер:420.7 КБ
ID:6664469
    Прикачени файлове

  • #2
    Всичко добре докато не стигнах последния милиметър...и ми се такова бойната слава. Баси зора. В крайна сметка го проковах и на малък ампераж повърхностно го разлях....не се пълни с вода,херметично е. Та как се прави тая операция грамотно?

    Коментар


    • #3
      Сложи го у фризера за малко и после го завари. Много е малко заради това се магарясва.

      Коментар


      • #4
        Да разбирам че тоя" ефект "при голям съд отсъства или няма да е толкова проблемен? малкото е просто репетиция.

        Коментар


        • Никола
          Никола коментира
          Редактиране на коментар
          Преди да изкараш последните десет сантиметра го изчакай да изстине напълно цялото или го полей с водица и тогава заварявай. Няма ка да не се разширява въздуха като се стопли. А и като цяло ще установиш че правите ъгли не работят под налягане, всички трябва да са със закръгления.
          За какво ще се ползва, ако не е тайна?

      • #5
        При голям съд ефектът ще е по-малък ама пак го има.
        К'ви са тия джуджета бе? Ами те имат вид на пакистански търговци на употребявани хладилници.

        Коментар


        • #6
          Благодаря за фризера, ще тествам иначе ясно какво се случва, изчаквах регулярно да изстива... завари се безпроблемно но като останаха 2-3мм от последния шев и направо си прави балони като мини-гейзерче на финалните 2-3 мм. Днес ми хрумна че като останат 3-4 мм от края на шева...може със сламка да му пусна газ вътре да изкара въздуха......и после бързи-смели-сръчни. Сефте ми се случва да заварявам нещо съвсем затворено...Нямам представа каква е идеята...разбрах че ще "плуват" тия кубчета. Искаха мостра....без тапи пробки и т.н. и да е здраво ... надявам се теста в тенджера да ги задоволи Сега обръщам внимание че във водата седи като пирамида.
          ​​​​​​
          Последно редактирано от kalin3000; 01-11-20, 23:29.

          Коментар


          • #7
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20201101_220104.jpg
Прегледи:263
Размер:278.3 КБ
ID:6664671о

            Коментар


            • #8
              Няма шанс въздуха да не се разшири - физика. Без значение въздух или газ.
              Накрая - проковаваш и разливаш лекичо.
              АИГ-Заваряване ООД
              Производител на заваръчни апарати "DEL"
              http://www.aigwelding.com
              0889 522 036

              Коментар


              • #9
                тва дебело...има "месо" ама ако е тънко лошо....да не вземе баш там да стане пробойна и да потъне... уиде ми репутацията у реката.. Тва точно кубче едва ли...ма принципно ...а и ако се снима там ще седи шупла мисля. Иначе както Ясен каза си мисля че и на голям съд ще има проблем ,може би по слабо изразен ,че ще е повече обемът въздух и метала за охлаждане пропорционално на разтопената част при заварката.....алуминият си отдава бързо т.е. бързо ще се нагрява въздухът. По химия даже на поправителен съм бил на времето...та в тая връзка мислех ,че аргонът ще си променя по слабо обемът при нагряване.....като азотът в гумите който уж не си променя обема при нагряване....или по слабо....нещо такова беше.

                Още едно питане....на ниска честота пали веднага и започва да си се топи алуминият...звучи като трактор но се заварява ок. На висока честота бъзди ....писука....виждам как чисти/отлюпва окиса върху алумия,но пали в пъти по трудно. Зя мен логично е да е обратното...но факт,на ниска пали веднага и не се нуждае от почистване/търкане с телената четка предварително. Та въпросът е що?
                Последно редактирано от kalin3000; 02-11-20, 08:57.

                Коментар


                • #10
                  А малка тапа на резба и лепило за накрая? Може да се наложи да се източва ...
                  Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

                  Коментар


                  • #11
                    така си искаха ...без щуцери болтове куки за закачване и т.н. Не би трябвало да има да се източва,нали уж е херметически затворено...е сигурно ще кондензира влагата която е затворена вътре евентуално...ма при тия температури от заварката едва ли е много. Сещам се за пясъчните часовници дет са затворени в два съклени балона....и те не кондензират.

                    Коментар


                    • raico
                      raico коментира
                      Редактиране на коментар
                      Няма как да кондензира когато е заварено херметично.

                  • #12
                    Първоначално публикуван от kalin3000 Преглед на мнение
                    Благодаря за фризера, ще тествам иначе ясно какво се случва, изчаквах регулярно да изстива...​
                    А според мен целия детайл трябва да се подгрява. Колкото по-топъл е, толкова по-малко би се разширявал въздуха в него от загряването при заваряване.
                    Това с фризера е най-лошия възможеш случай. Конденза по тенекето който ще се образува при изваждане от фризера също едва ли би спомогнал за по-лесно заваряване.
                    Компютрите са създадени, за решаване на проблеми, които не са съществували преди появата на компютрите...

                    Коментар


                    • Кольо
                      Кольо коментира
                      Редактиране на коментар
                      Колкото и да се стопля детайла-ако не достигне температурата на дъгата( а то няма как)-все ще се затопля като се заварява.

                  • #13
                    нъц....по едно време ме ядоса тва отворче и така се беше напекло целия куб от повтарянията,определено от якото напичане започва да се държи по-зле . Мисля, че точно това е правилната посока....пълнене с газ за да я няма тая граница където защитния газ не може да изтласка въздуха и изстудяване....в случая водата не пречи изобщо нито за заваряването нито ако направи конденз да остане вътре.

                    Коментар


                    • #14
                      Колега, заваряваш колкото може повече, като последната "дупка" през която да излиза въздуха я оставяш колкото може по-малка. Това за да може с едно капване на капка метал да се запуши отворчето, и метала да изстине колкото може по-бързо.
                      По този начин съм заварявал напълно херметични съдове, при които го има този ефект. Вярно-по-големи, от стомана и с телчарка, но принципът е същия.
                      Единствено с телчарката може да се завари по-бързо, което си е значителна част от успеха, но и с аргона би трябвало да стане, като гледам доста си сръчен...
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • #15
                        ми там работата с тая дупчица е като да остане парченце краставица в чинията и да искаш да го изядеш .....ма ни е да го гребнеш ни да го боднеш само го гониш с вилицата.

                        днес ми хрумна друго ако трябва да е навсякъде еднакво "налято" Заварявам три страни на куба и на върха на пирамидата отвътре го наливам малко. Бия му една 2-3 мм бургия.,..и като заваря цялото го оставям на стайна да си изстине....едно "пънче" в отвора набивам и после ще може да се налее истински.

                        Коментар


                        • Кольо
                          Кольо коментира
                          Редактиране на коментар
                          И така става. Само да не пробиеш около пънчето.
                          То с приковаването е същото, само дето там трябва да запушиш отвора с разплескания метал, а с пънчето само трябва да залееш около него.

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 7,066 в 14:57 на 11-07-20.

                      Зареждам...
                      X