Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем при старт на мотора

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем при старт на мотора

    Колата е Мицубиши Пинин. През последните месеци трябва няколко пъти да завъртя ключа за старт на мотора. С колата често обикалям в горите. Опасявам се, че скоро ще се прецака окончателно. Идеята ми е да монтирам някакъв бутон, с който да паля колата, след като дам контакт с ключа, но не знам какъв е подходящ и как се монтира правилно. Дайте съвет какво да правя.
    ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

  • #2
    Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
    Колата е Мицубиши Пинин. През последните месеци трябва няколко пъти да завъртя ключа за старт на мотора. С колата често обикалям в горите. Опасявам се, че скоро ще се прецака окончателно. Идеята ми е да монтирам някакъв бутон, с който да паля колата, след като дам контакт с ключа, но не знам какъв е подходящ и как се монтира правилно. Дайте съвет какво да правя.
    Първо се убеди, че проблема не е в стартера, а в самия ключ. Обяснявам как - слагаш единия извод на пробна лампа на кабелната обувка на шалтера, а другия извод на "-" (маса), някой върти отвътре. Ако лампата светва, но стартера на върти, то причината е в самия стартер. Ако лампата не светва, то тогава проблема е в контактния ключ или казано иначе в клемореда.

    Решенията са 2 - или сменяш клемореда и си палиш като хората, или проследяваш кой кабел отива към шалтера на стартера. Прекъсваш го и слагаш бутон който подава "+" към прекъснатия кабел откъм страната на стартера, разбира се + -са се взима от някъде след контакт. Добре е да ползваш и предпазител, ако не си сигурен откъде взимаш + след контакт.
    Това при условие, че стартера ти се управлява директно от клемореда, а не е през реле. Ако е през реле проверяваш него и после проверяваш сигнала за управление на бобината, който идва от контактния ключ дали прекъсва или не. Ако се появява и губи, слагаш бутон който да управлява бобината на релето.

    Подбираш НЕЗАДЪРЖАЩ бутон поне 10А (повечето китайски издържат на около 5А, при написани 10А).

    Ако не ти е станало ясно от описанието какво трябва да направиш - отиди при някой който е по-запознат

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
      Колата е Мицубиши Пинин. През последните месеци трябва няколко пъти да завъртя ключа за старт на мотора. С колата често обикалям в горите. Опасявам се, че скоро ще се прецака окончателно. Идеята ми е да монтирам някакъв бутон, с който да паля колата, след като дам контакт с ключа, но не знам какъв е подходящ и как се монтира правилно. Дайте съвет какво да правя.
      Трябва ти само един кабел от шалтера на стартера до акумулатора "за страх" ,аз така съм направил.Отваряш капака и си с външно палене.Ама то е за мързеливци....

      Л.Р. Дискавари 1

      Коментар


      • #4
        Хвани някой келеш от квартала който е наясно как се пали това с кабелите в 2 сутринта,да ти покаже кой кабел ти трябва вместо да се мъчиш сам.

        Виж дали връзките към батерията са добре / не казваш каква е колицата,някои при слаба връзка не въртят /.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          ВИНОВАТ.......В 7 сабахлен толко’ мога.

          Поправката важи

        • ivo-police
          ivo-police коментира
          Редактиране на коментар
          Ми кво да та права тука е ракиено време ....жив и здрав.

        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Наздраве

          Едно време дизеляк Мерцедес от дьртите го палех с копче под волана,а се гасеше с вакуумите до мотора,ключа му беше колко да си дрьнкаш с него в джоба,за ключ искаха колко беше цената на половината кола та взимаш един звънец и влизаш в 21 век,палиш с копче........това ако те мързи с кабелите,че мен ме мързя 5 месеца поне преди да му сложа копчето

      • #5
        Благодаря! Някога паркирах ладата само на стръмно, ако откаже да пали с ключа. Бях се сетил и за бутане, ама в гората - само мечки и не се знае какво ще поискат .
        Ако ми пишете какво точно копче да купя и от къде (в София) - ще е супер.
        ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

        Коментар


        • #6
          Аз само на копче не бих разчитал.Това че апашите го правят еднократно е добре. Но за постоянна употреба - не става. Освен бутон трябва и реле и предпазител. От години съм с такава система, но не препоръчвам да си я правиш сам - съдейки от въпросите които задаваш.
          Спортидж 2.0 ТДИ 2000г. Ceed 1,6 CRDI 2010г.Каравана Антарес 390 2015г.
          Карайте ПРЕДВИЖДАЙКИ!!!! Така и спирачки ще сменяте по- рядко.

          Коментар


          • trapper
            trapper коментира
            Редактиране на коментар
            Пенчо, дай схема, помогни на незнаещите. Иначе каква е ползата от мнението ти?

          • Кольо
            Кольо коментира
            Редактиране на коментар
            Трапере, и аз съм на пенчовото мнение.
            Това са толкова елементарни неща по една кола, та щом не ги знаеш, и ти трябв чак схема-наистина не е добра идея да пипаш жиците. От некомпетентна намеса по токовете са изгорели не една и две коли.
            Намери някой който е в час ста зи иначе елементарна работа да ти види кое не е наред, и да оправите проблема.
            Всяка машина работи най-добре във вида в който я е измислил конструктора. Това е вида в който излиза от завода. Та възстановете заводската схема, и си свиркай.
            Ако е нещо неразумно скъпо-чак тогава прибягвай до бутон.
            А и както Иво каза-пускаш си един кабел, да си е вързан някъде на удобно място, и ако се наложи-кабела на "плюс" и стартера започва да върти. Това за всеки случай.

        • #7
          Схема не бих дал, поради много различни причини.
          Ползата е - все пак да не правите неща дето не са ви ясни.
          То и дедо Владо трябва да папа.
          Спортидж 2.0 ТДИ 2000г. Ceed 1,6 CRDI 2010г.Каравана Антарес 390 2015г.
          Карайте ПРЕДВИЖДАЙКИ!!!! Така и спирачки ще сменяте по- рядко.

          Коментар


          • #8
            При мен електромотора на Форд Фокус умря от раз - четките бяха износени докрай. Оправи се с нов четкодържател комплект с четките. Ако се окаже че електромотора е в ред , а проблема е в контактния ключ и финансово е неизгоден моят съвет е -- Търси бутон който не стърчи, а е потъващ, т.е. в движение не може да го закачиш, натиснеш. С поздрав Борето

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 4,660 в 19:02 на 07-04-20.

            Зареждам...
            X