Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Евентуален проблем с акумулатор или утечка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Евентуален проблем с акумулатор или утечка

    Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
    Ако ще взимаш медна грес на спрей само заради клемите, няма смисъл. Предполагам, че имаш обикновен дерматичен вазелин у вас, който върши същата работа, освен че и не цапа.
    Ей така за експеримента преди години бях пръснал с WD40 едни яко окислени/побелели от окиса клеми на един автомобил... Без да ги откачам - само с парцалче поизбърсах отвън 'мъха' и пръснах... Просто нямах друго под ръка...
    След месец гледам - чисти клеми, и не ми е трупал окис в продължение на следващите години...
    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

    Коментар


    • #92
      От: Евентуален проблем с акумулатор или утечка

      Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
      Сигурен съм, че старият акумулатор, който със сигурност е за скрап, е прихванат от цената на новия от акумулаторджията, а и през 2018 няма нужда от цигании, особено от човек който не разбира.

      Точно така и стана
      Ако младите знаеха , а старите можеха...

      Коментар


      • #93
        От: Евентуален проблем с акумулатор или утечка

        Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
        Ей така за експеримента преди години бях пръснал с WD40 едни яко окислени/побелели от окиса клеми на един автомобил... Без да ги откачам - само с парцалче поизбърсах отвън 'мъха' и пръснах... Просто нямах друго под ръка...
        След месец гледам - чисти клеми, и не ми е трупал окис в продължение на следващите години...
        И с WD или подобните става, но само за почистване от лайнаците, и то ако нямаш вода под ръка с която "синият камък" се отмива най-лесно и добре.

        В твоят случай "мъха" се е накиснал и е станал проводим, щото няма как да се самопремахне под стегнатата клема.
        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

        Коментар


        • #94
          От: Евентуален проблем с акумулатор или утечка

          Да Джоу - не споря, че е станало така... Но 'накиснатият' окис практически бе изчезнал - при демонтажа на акумулатора след години всичко бе чисто...
          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

          Коментар


          • #95
            От: Евентуален проблем с акумулатор или утечка

            Възможно е, важното е, че си спасил положението.

            Аз всяка късна есен махам клемите и пак ги намазвам съвсем леко със същото с което съм ги мазал предишната година, което преди беше вазелин, от който имам на спрей, технически и дерматичен в инструментите.
            Последният акумулатор го намазах с медна грес от която имам в джипа.
            Тази есен пак ще го направя.

            P.S. И още нещо, което е важно: Акумулатора трябва да е стегнат със скобата !
            ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

            Коментар


            • #96
              Утре смятам да замеря Ситроена дали има някаква утечка. Едно не ми е ясно и ще съм благодарен ако някой ми го разясни. Защо трябва да вържа мултицета за кабела и клемата преди да ги разкача?Преди време мерих Нивата (пак по указания от вас) и първо разкачих клемата и после сложих мултицета. https://offroad-bulgaria.com/forum/о...=217741&page=2
              Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

              Коментар


              • #97
                Така не се прекъсва захранването на някои неща-радиото си помни станциите, не се рестартират всички неща които са с компютър, такива неща.
                На древни коли няма нужда от такива пинизи.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • #98
                  Тая грес за клемите не е ли 5 лева тубичката?Тук е 3 долара,в морето държи години,на сушата ммммм 11 само
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S500 '99
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #99
                    Благодаря, значи да не се кося.
                    Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                    Коментар


                    • Показанието спада на няколко стъпки преди да стигне до това. 1.52/0.88/0.23 и 0.01. Това за има няма 1-2 минути.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20191203_124719.jpg
Прегледи:64
Размер:399.6 КБ
ID:6532519Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20191203_124825.jpg
Прегледи:64
Размер:304.7 КБ
ID:6532520
                      ​​​
                      Последно редактирано от kameno karp; 03-12-19, 13:34.
                      Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                      Коментар


                      • Май имаше нещо, че като "дойде тока" се активират разните електронни системи, и като не последва никакво действие-една по една минават в изчакване. Но докато това стане-си дърпат ток. Та с "угасването" на системите една по една-пада и консумацията.
                        Интересува те каква е тя, след като спре да спада.
                        Има ли желание-има и начин!

                        Коментар


                        • Първоначално публикуван от kameno karp Преглед на мнение
                          Показанието спада на няколко стъпки преди да стигне до това. 1.52/0.88/0.23 и 0.01. Това за има няма 1-2 минути.

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20191203_124719.jpg
Прегледи:64
Размер:399.6 КБ
ID:6532519Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20191203_124825.jpg
Прегледи:64
Размер:304.7 КБ
ID:6532520
                          ​​​
                          Така нагласен мултицета - не е ясно какво показва.
                          Сондата е в 10 Амперовото гнездо, превключвателя е на 20 мАмпера.
                          Спортидж 2.0 ТДИ 2000г. Ceed 1,6 CRDI 2010г.Каравана Антарес 390 2015г.
                          Карайте ПРЕДВИЖДАЙКИ!!!! Така и спирачки ще сменяте по- рядко.

                          Коментар


                          • Как трябва да е нагласен за да е ясно какво показва? И още нещо. Може ли вместо на минуса замерването да стане през плюса?
                            Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                            Коментар


                            • Първоначално публикуван от kameno karp Преглед на мнение
                              Как трябва да е нагласен за да е ясно какво показва? И още нещо. Може ли вместо на минуса замерването да стане през плюса?
                              И превключвателя на 10 АМПЕРА
                              Спортидж 2.0 ТДИ 2000г. Ceed 1,6 CRDI 2010г.Каравана Антарес 390 2015г.
                              Карайте ПРЕДВИЖДАЙКИ!!!! Така и спирачки ще сменяте по- рядко.

                              Коментар


                              • Ясно. А през плюса може ли?
                                Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 4,057 в 14:19 на 14-06-16.

                                Зареждам...
                                X