Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Чип тунинг

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Re: Чип тунинг

    Мда. Не казвай друг път бляди на приятелите ми, ще ти излезе скъпо. А ще се погрижа лично.
    Възстановяването на двигателите се прави със щатният за руските автомобили и единствано работещ след случката октанкоректор Силыч. И вариантите му не от магазина. Именно от ящиците. Нищо друго вече не може да помогне след въпросният западен тунинг. Не озападнен.
    За да надуеш и с 5% моторът, хич да не е трябва да му пуснеш повече въздух. За тая работа няма какво друго да направиш, освен да надупчиш с карфица въздушният филтър. След няма 10 000 с почуда забелязваш че буталата вече малко хлопат в цилиндрите. Ама нищо, това нали ще е после. Приемаме че ремъкът на ГРМ понася това нормално. Проверяваме маслото, с досада забелязваме че е станало черно на 5 000 и решаваме че са ни пробутали менте. Това вече не е вярно. Понеже като го сменим с по-скъпо се случва същото. Още не подозираме чипът, само четем в още по-умните сайтове за тунинга на маслените помпи. Полека стигаме до идеята за маслен радиатор. Слагаме го за още няколко зелени кинта, спокойно наемаме от светофара, и на следващият забелязваме стрелката на чисто новият тунинков термометър. Която нервно се тресе. В един виетнамски сайт написан на кирилица намираме причината. Антифризът кипи додето стрелката кибичи на 80, пък никой буклук не е казал че трябва да се смени и капачката на резервоарчето.
    После научаваме още много нещо за ценоразписите. На лагерите, съединителите, каретата, карданите, други лагери и други спирачки. Че АБС-те също имат чипове и тунинг за тях. Че гумите имат норми на слойност освен скоростен индекс. Че във всеки сервиз искат пари и за работа. Че да си автомобилен инженер и читател на сайтове в крайна сметка са различни неща.
    Уважавам стремежът ти към съвършенство. Но не мога да уважам гледната точка "всички са глупаци, само аз знам и светът започва от мене". Даже съм учуден, че ти отговориха толкова хора, които са побелели от истински тунинг, не рекламен. А някои изобщо са направили свръхджипове. Започвайки от десет метра винкел хвърлен на пода на гаража. И сами са измислили много повече, от това което ти си прочел. И което ще разбереш. Ако не спреш и не се замислиш.

    Коментар


    • Re: Чип тунинг

      Извинявайте за офф-топика,ама на Обера му вярвам напълно за Маздата.И не защото съм и фен,а защото наистина почти всички японски и корейски коли са така проектирани.От нова,без консумативите,вървят безпроблемно средно 300-500хил.км. или 5 години.След това се почва...всичко.Има и рекорди,разбира се.Ето един прост пример за кола от средно-нисък клас.Хюндай Лантра:
      Лагер главина- 30 хил км.
      Накладки предни-62,100,130,170... хил км.средно на 30-40 хил км.
      Ангренажен ремък-100,200,300,400,500,600,720 хил км...
      Ляв накрайник-155 хил км.
      свещи и кабели-155 хил км.
      десен накрайник-165 хил км.
      Лагер на съединител-202 хил км.
      Лагер главина-202 хил км.
      Амортисьори задни-202 хил км.
      Накладки предни-202 хил км.
      Накладки задни-202 хил км.
      Амортесьори предни-300 хил км.
      Лагер главина-300 хил км.
      Съединител комплект-460 хил км.
      Гумички на клапани-460 хил км.
      Лагер главина 2 бр-500 хил км.
      Лагери на скоростна кутия 720 хил км.
      През това време(5 години),консумативите:
      масло и филтър,въздушен филт.-на 10 хил км
      масло на скорости и диф-50 хил км(грешка не трябваше).От 150 до 720 хил км не е сменяно.
      За невярващите има досие на колата в сервиз "ВилиКар"
      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

      Коментар


      • Re: Чип тунинг

        ninja, че това са си само консумативи (изключвайки лагера на главина на 30 хил.!)
        Стефане за блядите си прав - някой не разбират какво говорят!!!
        И въобще си прав!!
        יעבור
        «И това ще мине»

        Коментар


        • Re: Чип тунинг

          Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
          От нова,без консумативите,вървят безпроблемно средно 300-500хил.км. или 5 години.След това се почва...всичко.
          Соти тя като изкара 500 000 км ако ще всичко да е за смяна няма значение,свършила си е работата за което е купена.
          В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

          Коментар


          • Re: Чип тунинг

            Защо тези дето разбират сменят още няколко нещица

            www.bankspower.com/products.cfm

            За тези дето им трябва още мощност обаче е раздела Туин Турбо продукти наи долу в ляво И о чудо на чудесата какво е останало от заводския мотор Глеи снимката в голем размер След тоя мотор обаче се плаша кви железа трябват нататък
            Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 01-03-07, 23:39.

            Коментар


            • Re: Чип тунинг

              Първоначално публикуван от 4x4 Преглед на мнение
              ...Прав си..знам за смяната на всички опасни места в мотора натоварващи се от новия нютон натиск..знам го отлично, но ти бъркаш само в едно...не ти говоря да вдигам от 200 на 400 или 600 коня мотора..щото и това може а само с 38 коня в повече...сега стопли ли ???
              Ето какви са разликите в някои възли при фабрична промяна на мощността от 105 и 131 коня. Двигателите са 1.9TDI, помпа-дюза, информацията е от тяхна документация:

              The 1.9-litre 96 kW TDI engine differs from 1.9-litre 74kW TDI engine with pump injection system in the following respects:
              *The software used in the engine control unit was adapted to the higher engine power.
              * The injectors have larger nozzle holes.
              * The TURBOCHARGER is larger.
              * The crankcase is made of stronger material.
              * The crank pin diameter of the crankshaft has been enlarged.
              * The conrods are made of stronger material.

              Изводите си ги прави сам, като изхождаш от това че в тези фирми не обичат излишните разходи, ама хич.
              Относно чупенето след "чипосваме", чупят се. Пукат се глави, чупят се бутала, а също така маховици, на двигатели с DMF (dual mass flywheel).

              Първоначално публикуван от 4x4 Преглед на мнение
              ...PSPower Box и понеже може да не го прочетеш : ТБлагодарение на “PS Power Box” вече е възможно да увеличим производителността на новите турбо дизелови агрегати с до 25%. “PS Power Box” се свързва между електронния управляващ блок на двигателя (CPU) и инжекционната система както е показано на схемата. “PS Power Box” позволява модифициране на работата на двигателя без да се налага промяна на програмата на CPU-то, за разлика от чип-тунинга. Този принцип позволява да бъдат приети и оптимизирани всички данни от CPU-то и след модифицирането им да бъдат изпратени към инжекционната система. Само времето и количеството на впръскванията се променят. “PS Power Box не променя налягането на турбо компресора. Той е проектиран така, че да променя само параметрите на инжекциона. Всички останали системи са напълно непроменени (ABS, on-board computer и др.). Тези показатели правят PS Power Box” революционно устройство, благодарение на което мощността и ускорението на турбо дизеловя двигател могат да бъдат увеличени с до 25%...
              Това по-добре не го показвай и не го хвали на никой. При тези кутийки обикновено става въпрос за един резистор, резистор с тример или в някой модели резистор с тример, таймер и реле, та да може да мине диагностиката при подаване на контакт. В някои скъпи модели има и два диода за да не може да се премери резистора със стандартен мултицет. Функцията на резистора е да изкъже EKU-то че температурата е по-ниска и да подаде повече гориво. Това не е никакъв тунинг, да не говорим за чип-тунинг.

              Въпреки това повечето автомобили потръгват доста добре след тунинга. Успех с начинанието.
              Компютрите са създадени, за решаване на проблеми, които не са съществували преди появата на компютрите...

              Коментар


              • Re: Чип тунинг

                колега 4x4 вече няколоко пати пиоша в темата и това ше е последния така при мен имаше голямо съмнение дали мотора има мошност под 2000обо затова реших да сложа чипа и кво стана
                почна да ми тресе и вибрира много повече та стана пределно ясно че 65 кс не са малко за мойата машина...
                незнам дали четеш мои теми но имам закупени къси пиньон и корона в най скоро време ше бъдат
                монтирани от сега знам че ще има ефект но ше говоря когато го пробвам..не си струва да се хвърлят пари в един чип и то на бензинова кола дето ше се усети само на високи обороти а това не е за една джипка тя не преминава препядствиа на 5000обо...
                така като четА споменаваш за мерецедес добре имаме едно вито от новите като го купи бащами викам си аз тва 90кс ше е дърво ама не свалям си шапката пред инжинерите на мерцедес добре ичислено аз такава машина не съм карал има 6 скорсти и никога нима да кажа че 90кс са и малко
                а сащия мотор го има и 110кс и 150кс така че има мегдан много а ма защо невяравам да има
                в БГ пътишата за чак такива мошни коли.........
                поздрави

                Коментар


                • Re: Чип тунинг

                  )))))))))) Обаче много коварно се гепва със стрелкови омметър ако е от скъпите)
                  Що бе, и тунинх си е, и чип даже ако се сетиш да го туриш в кутийка и да го накапеш с восък ... Беше време, имаше технологии и за ремонт на интегрални схеми. Колко руски и нашенски телевизори съм оправял така ... Чаркове нямаше, пък хлябът още тогава беше с пари. И някой беше измислил как да се ремонтират отвътре изгорелите чипове
                  Имаше няква песен - Едно е вярата а друго Богът ... Остави ги, додето не се опарят сами всички имат Вяра. А на Господ пикаят от високо. После подсмърчат.
                  Нека, демокрация е ...

                  Коментар


                  • Re: Чип тунинг

                    Прав си Стефане, много си прав даже но само в раздела когато става въпрос за дълголетие на мотора след изцеждането му от тунинг ! Но когато иде реч за малко завишение на мощност /в рамките на разумното/ тогава хич не си прав!

                    така и не пожела да коментираш оная ...другата джуджавка !!! при нея пипане в компютъра няма...и съответно мотора би следвало да се чувства отлично...сега как ще ме опровергаеш

                    казват революционно откритие била...защо мълчиш за нея ??? предъвка го колкото да не е без хич...като през зъби

                    Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                    Това по-добре не го показвай и не го хвали на никой. При тези кутийки обикновено става въпрос за един резистор, резистор с тример или в някой модели резистор с тример, таймер и реле, та да може да мине диагностиката при подаване на контакт. В някои скъпи модели има и два диода за да не може да се премери резистора със стандартен мултицет. Функцията на резистора е да изкъже EKU-то че температурата е по-ниска и да подаде повече гориво. Това не е никакъв тунинг, да не говорим за чип-тунинг.

                    Въпреки това повечето автомобили потръгват доста добре след тунинга. Успех с начинанието.
                    е що така бе миме нали не е тунинг, а някакъв ши..ан резистор и всичко е менте ??? Ами то си пише много ясно че не е чип-тунинг...но пише че е друго...революционна технология в тунинговането що ли дали лъжат с лека ръка тия колеги инжинери измислили тая кутийка с един резистор и два диода а ? лъжа в световен аспект викаш...и как не се е сетил да ги опровергае публично някой и да докаже лъжата им все въпроси чакащи отговора си... мани па и схема сложили за лов на балъци и обяснение дали кво прави...луди хора...резистор викаш а па не са се сетили че и Стефан ще иска да ровне в него със стрелковия омметър и да му види карантията, та взели го заляли не с восък, а направо със смола да нема чупене а или да не рови некой Стефан вътре
                    Първоначално публикуван от 4x4 Преглед на мнение
                    PS Power Box не променя налягането на турбо компресора. Той е проектиран така, че да променя само параметрите на инжекциона. Всички останали системи са напълно непроменени (ABS, on-board computer и др.). Тези показатели правят PS Power Box” революционно устройство, благодарение на което мощността и ускорението на турбо дизеловя двигател могат да бъдат увеличени с до 25%
                    Думата е : проектиран което значи че някъде някои се е мъчил дооооста време за да създаде това нещо което както каза колегата Ицо е съпротивление с два диода ...нищо не правещо НО...усещащо се в работния режим на мотора чувствително ех тия 2 диода кво ли не правят а....нима най простата конструкция не е гениалната ? нима падналата ябълчица въху дядо ви Нютон не ни кара до ден днешен да го споменаваме ??? все интересни въпроси викам аз....
                    Ако питате мене Стефан какво ли не би дал да разбере как работи тая джуджавчица ама май и осцилоскоп ще му трябва не само стрелкови омметър ми се чини...+ гениалното техническо обяснение на конструктора

                    Българин създаде уникална автоматична скоростна кутия...тук го пооплюха...човека обаче хоп с нея та при ония мислещите...световен бум и сега е дооооста богат, а ние може още да си плюеме...кво друго ни остава стар балкански нрав...
                    Последно редактирано от 4x4; 02-03-07, 09:51.
                    S klase Mercedes V6, 3200cc, 204 к.с., 500 Нм.
                    или както е казал чипа: 240 к.с., 650 Нм.
                    пауър та пауър...пистолетен изстрел :lol:

                    Коментар


                    • Re: Чип тунинг

                      ебати тегавата тема стана това, аз отпадам.
                      VW Touareg V10, 5000cc

                      Коментар


                      • Re: Чип тунинг

                        Първоначално публикуван от 4x4 Преглед на мнение
                        ...е що така бе миме...
                        Стрино Гиргино, нямам никакво намерение да те убеждавам в каквото и да било, както и да споря. Не е лошо когато се изказавш толкова категорично, все пак да си запознат с материята и да си прочел и видял туй-онуй. Малко материал за ограморяване по темата "резистор тунинг" можеш да намериш тук и тук. За сведение, колегата който е направил сайта от втория линк не е единствения разглобявал такъв "тунинг" аксесоар. Моята информация за съдържанието на PowerTurboнезнамсиквоси BOX също е от първа ръка.
                        Относно, разработването, проектирането и т.н. за които говориш... Че ти какво очакваш да ти кажат, че ще ти продадат един резистор за няколкостотин евро ли бре? Един риторичен въпрос. Ти като видиш по телевизията че кацат извънземни, вярваш ли че наистина са кацнали?
                        За да не ти преча на рекламната кампания, спирам да пиша в темата.
                        Компютрите са създадени, за решаване на проблеми, които не са съществували преди появата на компютрите...

                        Коментар


                        • Чип тунинг 2

                          Бе кой серсемин заключи темата?((( Две страници написах нахалос. Всичко се затри.
                          Не е смешна тая работа с резисторния тунинг, ми си е съвсем сериозна. Оставяме настрани пазарната политика на производителите на тия неща, въпрос на съвест. Това обаче си е съвсем нормална електроника, и трябваше да се обясни за какво става дума. Като например как, защо, кога и дали разните датчици могат да се сменят с постоянни опорни сигнали. Щото иначе тръгва невежество и легенди. Изобщо не винаги тия неща са глупост. Цената и отношението към тях са гадост разбира се, но техническата им страна - не. Сега от де вдъхновение пак да пиша за опорни и референтни сигнали и за компаратори ...

                          Коментар


                          • Re: Чип тунинг 2

                            Стефане по темата се каза всичко смислено. Всеки който желае може внимателно да прочете казаното и да си направи извод. Оттук насетне дискусията става безсмислена. Заключих я аз точно затуй... Ако ли пък някой не си извади правилните изводи проблема си остава само негов...
                            VPetrov.photography

                            Коментар


                            • Re: чип-тунинг и т.н.

                              Я някой ,ако знае да помогне с инфо за фирма която да ми сметне и изработи интеркулер.
                              PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                              КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                              0899187766

                              Коментар


                              • Re: чип-тунинг и т.н.

                                Ники Златков/състезател и собственик на фирмата/ го може това упражнение с интерлулера. Намира се зад Мултигруп в глухата уличка до сервиз Шкода....покрай Софавто после ляво до мулти...дясно и си там
                                има всякакви кулери...препоръчително е да малко по голям от твоя в момента, за лятото е в пъти по добре...иначе Пауъра пада и се усеща падането му !!! Сложиш ли по голям и ще видиш как се въща пауъра...това за зимата не важи...говори с него...той ще те светне...това е част от тунинга за вдигане на мощноста а името на фирмата е : Prospeed тел : +359 88 831 77 44 Ники Златов или 02 / 965 32 80

                                Добро решение си взел за Интеркулера...поздравления !!!
                                Последно редактирано от 4x4; 07-03-07, 13:47.
                                S klase Mercedes V6, 3200cc, 204 к.с., 500 Нм.
                                или както е казал чипа: 240 к.с., 650 Нм.
                                пауър та пауър...пистолетен изстрел :lol:

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 4,660 в 19:02 на 07-04-20.

                                Зареждам...
                                X