Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Чип тунинг

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Чип тунинг

    в някоя от темите /сега не успях да я открия/ стана въпров дали може да се направи чип-тунинг на бензинова тойота с EFI /electronic fuel injection/...
    трябва колегата да провери дали мотора се оправлява само от процесор - ако е така, не може да се прави чип тунинг... всичката информация /таблици и т.н/ е записана в самия процесор и не може да се "бара"...

    За дизелите тойота "Д4-Д", Ленд ровър ТД4, ТД5 и т.н. Г-клас, Jeep Чероки/Гранд Чероки 2.5, 2.8 и 3.1 /изброяването не е изчерпателно/ няма никакъв проблем, цената е 500-600лв... /зависи от модела/...
    другото интересно е за камионджиите - може с чип-тунинг да им се намали разхода с няколко литра/100км!

    а за нас със старите бабички единственото подобрение е слагане на интеркулер...

    в тая връзка искам да питам, някой от колегите слагал ли е интеркулер на мотор 2L-T /Тойота Лендкрузър/?
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

  • #2
    Май не съм чувал да им трябва ...
    Теоретически с кулера можеш да вдигнеш мощността 5-10%, и разправията не си струва. Той се слага за предпазител от топлинно претоварване на главата.

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от Стефан
      Май не съм чувал да им трябва ...
      Теоретически с кулера можеш да вдигнеш мощността 5-10%, и разправията не си струва. Той се слага за предпазител от топлинно претоварване на главата.
      Стефане, защо смяташ, че не си струва? Чел съм на доста места, че поне при дизелите (200tdi и 300tdi) на Ленд Ровър е разпространено и им слагат разни модифицирани интеркулери и хората са много доволни.. Пък и кит-овете (поне на запад де) не са ужасно скъпи.. Ще потърся инфо и ще постна тука..

      Първоначално публикуван от LJ73
      ...За дизелите тойота "Д4-Д", Ленд ровър ТД4, ТД5 и т.н. Г-клас, Jeep Чероки/Гранд Чероки 2.5, 2.8 и 3.1 /изброяването не е изчерпателно/ няма никакъв проблем, цената е 500-600лв... /зависи от модела/...
      Хм, поне за Td5 (на LR) ме съмнява да е само 500-600лв.. Сигурен ли си ?..

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от Стефан
        Май не съм чувал да им трябва ...
        Теоретически с кулера можеш да вдигнеш мощността 5-10%, и разправията не си струва. Той се слага за предпазител от топлинно претоварване на главата.
        Междинният охладител се монтира за подобряване пълненето на цилиндрите и мощността се повишава с 15-20% и си мисля,че си заслужава да се монтира.

        Коментар


        • #5
          Ммм ... Сигурно работата и парите са много. Мотора няма да стане по-звяр.
          Конструкторите слагат интеркулер, когато не са сигурни че ще оправят термичното натоварване на главата. Хубав е за шосейните коли, щото трябва да се чудиш и как да му опазваш радиатора чист. Като се изцапа просто не работи, ама по какво да познаеш? А мощност си яде.

          Коментар


          • #6
            доколкото знам, работата въобще не е много... един колега с тойота, като моята си беше сложил, но съм му загубил телефона...
            трябват два маркуча за високо налягане, радиатор /инт.кул./ и евентуално една дупка на предния капак с въздухозаборник...
            за по-пълен ефект може да се донастрои и подаването на гориво от ГНП...

            10% хич не е малко... при тая немотия откъм коне...

            за чип-тунинга на ТД5 съм сигурен... освен всички благини, макс. въртящ момент отива в по ниските обороти... Трябва да се има предвид, че ако постоянно го караш на мръсна газ, турбото свършва сравнително бързо... ако го караш нормално и настъпваш само като се налага, няма да ти се промени нито разхода, нито дълговечността на мотора... Същото се отнася и за автом. скорости...
            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • #7
              маркучи?

              Някой има ли идея къде се продават маркучи за високо налягане /с метална оплетка/ диаметър около 55 до 60мм
              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

              Коментар


              • #8
                намерих маркови силиконови маркучи... 1м е около 160лв... предлагат и всякакви колена и преходници... все на "народни" цени...

                дадоха ми друга идея... въздуховодите да са от метални тръби /може да се огънат в произволна форма във всеки сервиз за ауспуси/ и само меките връзки към турбото, интеркулера и колектора да са "силиконови"... тоя вариант би трябвало да даво и допълнително охлаждане...

                другата седмица /дано се затопли/ ще се заема по-сериозно...
                помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                Коментар


                • #9
                  Yaro написа:
                  "Стефане, защо смяташ, че не си струва? Чел съм на доста места, че поне при дизелите (200tdi и 300tdi) на Ленд Ровър е разпространено и им слагат разни модифицирани интеркулери и хората са много доволни.. Пък и кит-овете (поне на запад де) не са ужасно скъпи.. Ще потърся инфо и ще постна тука.."

                  Къде си ги чел тези неща - постни ги или поне дай някой линк. Интересува ме по специално мотора 200tdi.
                  "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

                  Коментар


                  • #10
                    а какво мислите за това:
                    http://digitaltuning.bg/products.php

                    на мен за LR Discovery 300TDi всички майстори като им кажа за чип тунинг ми се смеят и твърдят че за този модел е невъзможно, а от тази фирма твърдят че става и съм щял да остана много доволен.

                    някой да има впечатления, мнение, опит?

                    на мен за сега не ми стиска да пробвам, въпреки че ми се ще.

                    по дяволите, докато пишех реших да погледна пак в каталога им какви бяха параметрите и цената и какво да видя - няма го този модел , обадих им се - не го потдържали вече

                    както и да е - и без това имах някои притеснения
                    Land Rover Discovery 2,5 TDI 1996

                    Коментар


                    • #11
                      Eто ви една фирма, която прави кулери по поръчка:
                      http://avtoradiatori.hit.bg/
                      Интересното е, че прави и медни, което им вдига ефективноста

                      Коментар


                      • #12
                        специално за чип-тунингът не съм чул още за човек който да е доволен и да има осезаема разлика преди и след тунинговането.в голямата си част хората не искат да кажат че са се минали и разправят какви ли не истории.аз ходих за тдс-а.казаха ми, че трият програмата на процесора и слагат тяхна и струва 900 лева.всяка промяна на настройките на двигателя е за сметка на нещо друго.или по-къс живот на турбото или неравномерна крива на мощността.във форума на бмв(знаете там е пълно с идиоти на тема тунинг) не се препоръчва български майстори да ти пипат по софтуера.не мога да приема,че човек стоейки с гръб към мен в стая метър на метър да ми казва че тука нали разбираш 900 лева и джипа полетява.
                        В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от братчеда
                          специално за чип-тунингът не съм чул още за човек който да е доволен и да има осезаема разлика преди и след тунинговането.в голямата си част хората не искат да кажат че са се минали и разправят какви ли не истории.аз ходих за тдс-а.казаха ми, че трият програмата на процесора и слагат тяхна и струва 900 лева.всяка промяна на настройките на двигателя е за сметка на нещо друго.или по-къс живот на турбото или неравномерна крива на мощността.във форума на бмв(знаете там е пълно с идиоти на тема тунинг) не се препоръчва български майстори да ти пипат по софтуера.не мога да приема,че човек стоейки с гръб към мен в стая метър на метър да ми казва че тука нали разбираш 900 лева и джипа полетява.
                          явно си навътре в нещата и имаш опит с доста чип-тунинговани коли
                          искам да ти кажа, че дори звукът на мотора се променя... за вървенето да не говориме...
                          живота на всичко се скъсява от повече "ръчка"
                          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                          Коментар


                          • #14
                            нямам опит с тунинговани коли.имах желание да напомпам моя.но се отказах.според мен най добрия начин да се види смисълът е тест с два модела (със и без чип-тунинг) или на стенд за мерене на мощността.май се казваше дино.а иначе за промяната на звука към по-добро съм абсолютно съгласен.
                            В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                            Коментар


                            • #15
                              Първоначално публикуван от братчеда
                              нямам опит с тунинговани коли.имах желание да напомпам моя.но се отказах.според мен най добрия начин да се види смисълът е тест с два модела (със и без чип-тунинг) или на стенд за мерене на мощността.май се казваше дино.а иначе за промяната на звука към по-добро съм абсолютно съгласен.

                              То звука може да си промениш и с най-малка промяна по гърнетата!Но за какво?Да гърми и да не върви?Или да е тиха а да е много бърза!
                              https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 7,066 в 14:57 на 11-07-20.

                              Зареждам...
                              X