Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Покачване на мощността с обикновен РЕЗИСТОР???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Покачване на мощността с обикновен РЕЗИСТОР???

    Чета из нета, че слагат резистори на мястото на датчика за температурата на входящия въздух. Той лъжел ЕКУ-то, че температурата е примерно -50F и това се отразявало като +15HP. Твърдят, че нямало никакъв проблем за колата. Какво мислите по въпроса?

  • #2
    Ами да, тогава работи през цялото време на "смукач" сиреч на обогатител...Ама не питай за разхода
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #3
      Бъркаш много! Говорим за ВХОДЯЩ ВЪЗДУХ! Не за течност!

      Коментар


      • #4
        Изобщо не бъркам. При ниска температура на обкръжаващия въздух компютъра дава команда да се обогати сместа за да работи устойчиво. Провери и ще видиш. И ъгъла на изпреварване се бъзика при някои също.
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #5
          Абре Дима, абе обогатителя е вързан с датчика за температурата на водата БРЕ! Водата загрява а температурата на входящия въздух си остава същата откато го запалиш та докато го угасиш БРЕ!

          Коментар


          • #6
            Нъц! Не само с водата но и с въздуха. И така пише и по дебелите книги.
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #7
              Абе я да се махаш от темата ми Хората се кълнат, че разхода пада, а ти се опъваш! МАРШ!

              Коментар


              • #8
                Абе пробвай бе човек, това сме го експериментирали още преди години, разхода си се качва, а на стенда се вижда че преобогатява еднозначно.
                Сложи резистор, вържи го през един ключ да можеш да го сменяш в движение и пробвай. Но да не кажеш че не съм те предупредил за разхода после
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #9
                  Да бе, майтапя се! Може и да си прав, въпреки че в такъв случай разликата в зимния и летния разход трябва да е значителна, а това не е така! Разхода през зимата се увеличава поради влошените пътни условия.

                  Коментар


                  • #10
                    Абе не бих казал че е двоен, ама едно 15-20% може и да има средно повишаване. Може да го пробваш, нищо не губиш, ама ти така или иначе на другия пикап си на газ, така че ще е само заради чистотата на експеримента.
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #11
                      Мисля си че такава "лъжа" ще я хване ламбда сондата и няма да позволи да влезе повече гориво

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от Паджеровод
                        Мисля си че такава "лъжа" ще я хване ламбда сондата и няма да позволи да влезе повече гориво
                        Нали знаеш че сондата отговаря за стехиометричното съотношение гориво-въздух и работи истински само при установени режими на работа, а при ускоряване например се шунтира за да може да преобогати двигателя и да има повече мощност. Така че всичко е правилно, пък и сондата е вързана към същия този компютър към който и датчика, така че я залъгваш че за тази температура трябва да е така.
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #13
                          Логично. Ами да върже един потенциометър тогава и при постоянно подадена газ да го върти и ще усети има ли "прилив" на мощност или не. Само идейка

                          Коментар


                          • #14
                            Мислили сме го, ама най-просто става през ключе да вържеш резистора и в движение да го щракнеш и да видиш дали има разлика. Някои твърдяха че има, ама дали е субективно защото си внушават така и не се разбра. Уж мерихме динамика и засичахме със хронометър, ама май всичко беше в процента на грешките.
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #15
                              Няма причина да не е така. Студеният въздух е по-плътен, значи през дадено сечение за единица време минава повече въздух. Значи и по-голямо количество кислород. Което предполага и пускане на повече гориво. А колко и дали ще се вдигне мощността май е по-сложен въпрос. Но аналогията със смукача май е най-близка.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 7,066 в 14:57 на 11-07-20.

                              Зареждам...
                              X