На студен двигател стойностите са около
1 - 1.0х0 +/- V
2 - 1.0х0 +/- V
3 - 2.10х0 +/- V
4 - 0.8х0 +/- V
като загрее стават:
1 - 1.0х0 +/- V
2 - 1.0х0 +/- V
3 - 2.10х0 +/- V
4 - 1.0х0 +/- V
тоест 4-ти цилиндър се изравнява с другите, а 3-ти си е с повече детонации.
Не е от дюзи, защото колата фабрично е с две горива и разлика в детонациите няма и при двете.
Аз предполагам клапани/повдигачи или бобина.
Някой с други идеи?
1 - 1.0х0 +/- V
2 - 1.0х0 +/- V
3 - 2.10х0 +/- V
4 - 0.8х0 +/- V
като загрее стават:
1 - 1.0х0 +/- V
2 - 1.0х0 +/- V
3 - 2.10х0 +/- V
4 - 1.0х0 +/- V
тоест 4-ти цилиндър се изравнява с другите, а 3-ти си е с повече детонации.
Не е от дюзи, защото колата фабрично е с две горива и разлика в детонациите няма и при двете.
Аз предполагам клапани/повдигачи или бобина.
Някой с други идеи?
Коментар