Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Края на ДВГ в Европа - всеки ден по една две статии

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
    Тези автобуси не са с батерии, а с кондензатори. Затова се зареждат бързо.
    И се разреждат бързо Кога ще четем за фш-ш-ш-ш-ш-ъ-ъ-ъс-с-с-сст, бум-тряс! И обгорени димящи тела на клети пътници?
    Гватемала не съществува ! Знам го – бях там.

    Коментар


    • Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
      Не знам колко е напрежението на тролейните жици, ама надали съвпада с това на батериите на буса. Което означава, че всеки бус трябва да има трансформатор, изправител и зарядно. Което не е нищо сложно за изпълнение, нито толкова скъпо, но надали фирмата която ги произвежда предлага такава опция.
      Напрежението в контактната мрежа на трамваи и тролеи е 660 Волта. Прав ток.
      Влаковете са на 20-25киловолта крив ток.
      Спортидж 2.0 ТДИ 2000г. Ceed 1,6 CRDI 2010г.Каравана Антарес 390 2015г.
      Карайте ПРЕДВИЖДАЙКИ!!!! Така и спирачки ще сменяте по- рядко.

      Коментар


      • Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение


        Влаковете са на 20-25киловолта крив ток.
        А ? Сигурен ли си?
        Не ми се вярва да е така! 20 киловолта са сериозно напрежение - и да го окачат толкоз ниско на жици?
        Не вярвам!



        Коментар


        • cecoa1
          cecoa1 коментира
          Редактиране на коментар
          25. Така си е. В локомотива има транформатор и токоизправител. Е, у нас де. Иначе има разновидности по света, както различни контактни мрежи, така и различни локомотиви.
          По-съвременните, абе, от доста време вече, даже връщат ток в мрежата при спускане и спиране...

      • Първоначално публикуван от mishomishev Преглед на мнение

        А ? Сигурен ли си?
        Не ми се вярва да е така! 20 киловолта са сериозно напрежение - и да го окачат толкоз ниско на жици?
        Не вярвам!


        Ако щеш вярвай.
        Ниско, ниско, колко да е ниско? 4 метра ниско ли е?

        п.с. в старите тАлАвизори кинескопа се захранва с 17-20 киливолта.
        Спортидж 2.0 ТДИ 2000г. Ceed 1,6 CRDI 2010г.Каравана Антарес 390 2015г.
        Карайте ПРЕДВИЖДАЙКИ!!!! Така и спирачки ще сменяте по- рядко.

        Коментар


        • cecoa1
          cecoa1 коментира
          Редактиране на коментар
          Всъщност е даже над четири метра.

        • DBRS
          DBRS коментира
          Редактиране на коментар
          На прелезите е 6м. Най-ниско е в някои стари тунели 4,9м.

      • Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение

        И се разреждат бързо Кога ще четем за фш-ш-ш-ш-ш-ъ-ъ-ъс-с-с-сст, бум-тряс! И обгорени димящи тела на клети пътници?
        Вероятността да ги порази ЧСИ е многократно по-голяма!

        Коментар


        • За да се проследи проследяването на хитруването с пропагандата ето едно вписване в темата на поредната платена пропаганден материал - идва от групичката "3Е" уреждачи, написан е от Маринела Арабаджиева, която поне изглежда да има образование в областта на журналистика, филология или друго подходящо и може да пише - https://business.dir.bg/pazari/zhivo...energostantsii
          Тази група 3E редовно пуска в обръщение такива материали.
          Последно редактирано от Stbd; 05-03-21, 10:07.

          Коментар


          • Шефът на Волво се е изказал, че не вярва 2030-та някой да иска кола с ДВГ (До 2025 щели да произвеждат 50% чисто електрички, останалите хибриди, а от 2030-та само електрички)
            https://www.reuters.com/article/us-a...-idUSKBN2AU0AU

            Коментар


            • Краят идва...

              Маркус Дюсман, изпълнителен директор на Audi - Audi спира развитието на ДВГ.
              Според Дюсман, Audi ще продължи да развива съществуващите си двигатели в опит да отговарят на стандартите за вредни емисии възможно най-дълго. Но компанията няма да проектира нови двигатели с вътрешно горене. Стандарта Евро 7, който трябва да бъде финализиран до края на тази година, представлява „огромно техническо предизвикателство, като в същото време носи малко ползи за околната среда”, казва Дюсман през FAZ. “Това поставя екстремни рестрикции върху двигателя с вътрешно горене.”
              Това не означава, че Audi ще захвърли ДВГ с лека ръка, защото светът е голям и далеч не всички негови райони имат силно развита мрежа от зарядни станции, каквато има в Европа. Затова Audi вероятно ще продължи да продава своите модели с конвенционално задвижване в тези региони, след като спре да ги продава на родна земя.

              Съвсем скоро изпълнителният директор на Mercedes заяви пред Handelsblatt, че компанията му ще спре развитието на нови двигатели с вътрешно горене. “Това означава, че тези инвестиции ще могат да бъдат насочени към електрическата мобилност”, обобщи Маркус Шафер.

              Цялата статия:

              https://www.vesti.bg/tehnologii/avto...na-dvg-6122956

              Коментар


              • Докато вниманието е естествено заето с може би първите интересни избори от демокрацията насам, едно камъче се изтърколи тихичко в събота надвечер. И вероятно скоро ще се затули някъде на втора и трета страница, след като бъде отчетено като разпространено https://business.dir.bg/energien-paz...o2-v-balgariya Това е едната причина някой да плаща статии.
                Този въпрос се развива (в новините) от над десет години, което означава, че преди това някой е заделил милиарди за нещо, за което никой не е чувал и трябва да е имало причина тези милиарди да се хвърлят на вятъра, т.е. на пушека от теца. Относно милардите, нашите тецове направо се отрупват с нови листенца и плодни пъпки. Тецовете са с газови и въглищни терминали, в средата на бъдещата промишлена зона на Европа в задния двор, слаба официална държава и контрол - но инак доста силна, при пряк достъп до жп и море с готови жп магистрали, газопроводи и корабни терминали.
                п.п.: ако някой има за продаване втора употреба бутилка и изпарител за водород, да пише...

                Коментар


                • Доста интересно и обстойно обяснение за батериите и тяхното бъдеще - 12 причини да зарежем литиево-йонната батерия

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 7,747 в 09:48 на 20-03-21.

                  Зареждам...
                  X