Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сервиз/майстор за диагностика и замерване на компресия VK45DE V8

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Сервиз/майстор за диагностика и замерване на компресия VK45DE V8

    Здравейте, имам нужда от помощ относно замерване на компресия на въпросния двигател. Реших с това да започна, защото се появи нелогично висок разход на масло без особени признаци. Не пуши, не тресе, не се усеща липса на мощност, но въпреки това гони огромен разход. Живея в източната част на София, и ако някой има идея към кого мога да се обърна, ще съм благодарен.

  • #2
    Ако свещите са на достъпни места поне компресия може да ти измери всеки, дето не е съвсем гъзорък.

    Колко е огромния разход? Тоя мотор не е като да няма славата на проблемни маслени сегменти.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #3
      400-500 грама за 500км. Направо ахнах като извадих щеката, но каквото - такова. Не се бях сблъсквал с такъв проблем, а все отнякъде трябва да започна сега и това ми се струва добра отправна точка.

      Коментар


      • DBRS
        DBRS коментира
        Редактиране на коментар
        1 quart / 1200 Miles (500мл/1000км.)това му е по книжка за изправен.

    • #4
      Виж/смени PCV клапана (картерната вентилация). Също и не пълни с масло до горе, а до средата.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #5
        Да, четох по щатските форуми и за това като възможен източник на проблема и съм го поръчал и като дойде ще почвам от него. Утре ще долея масло и ще го засека отново, пък ще видим къде ще излезе.

        Коментар


        • #6
          Не доливай до над средата. Старата ми джипка набързо изгаряше всичко над средата и се закротваше там до следваща смяна. Другото, което правече, беше след примерно престой запалена 3-4 минути да направи турло от синьо-бял пушек отзад при пръвото даване на газ. Същото правеше като е пълна и изгасена гореща, например след спиране на бензиностанция след продължително каране по магистрала. При масло под средата не правеше нищо от това, а всичко по двигателя беше в перфектна форма. И така.... 12 години и 100000км.

          Отедлно, както стана дума в една друга тема днес, особено на по-форсираните двигатели, в момента, в който маслото позагуби достатъчна част от качествата си, започва да намалява със страшна сила, въпреки че до него момент двугателя изобщо или почти не го пипва.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #7
            Явно ще се дебнем, 600км. в града и няма разлика в нивото. Ще проверя след магистрално каране как е, когато имам възможност. Иначе чакам да пристигне PCV клапана, но ако няма промяна няма и да се занимавам със смяната му в момента.

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 7,747 в 09:48 на 20-03-21.

            Зареждам...
            X