Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Diesel vs Hybrid

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Diesel vs Hybrid

    Аз ли нещо пропускам, но не съм съгласен с автопроизводителите, че Хибрида замества на 100% Дизела. Давам пример с новия Рав4 например. В гамата липсва дизел и производителя твърди, че хибрида го земеня напълно на 100%.
    Е да ама не. Дизела има огромно предимство, като мотор за дълги извънградски дистанции. Дизела не е подходящ за кратки градски дистанции.
    Хибрида има огромно предимство за градски дистанции с често спиране и потегляне. Хибрида извънграда има един голям минус - мъкне товара на батерийте, които много рядко влизат в употреба, но за сметка на това разхода от този товар се покачва в сравнение на бензинов аналог.
    Е тогава как дизела и хибрида се припокриват на 100%. Какво точно пропускам. Хибрида еВ и по-скъп от дизелов аналог.

  • #2
    За мен хибрида е затапен клон в автоеволюцията.
    Спортидж 2.0 ТДИ 2000г. Ceed 1,6 CRDI 2010г.Каравана Антарес 390 2015г.
    Карайте ПРЕДВИЖДАЙКИ!!!! Така и спирачки ще сменяте по- рядко.

    Коментар


    • Asteri
      Asteri коментира
      Редактиране на коментар
      Не е проблем. Все пак колите са доста по-нетрайни от неща като египетските пирамиди, и имат живот десетина години - тамън колкото да изкарат преходния период към следващото ниво на автомобилната еволюция.

  • #3
    Въобще не става дума за заместване по технически показатели. Става дума че производственият капацитет ще се замени. Дизелът излиза от употреба, няма да се разработват такива двигатели, вместо нещо ще се хвърлят усилия и производствени мощности в други видове двигател, включително хибрид.

    Коментар


    • #4
      С тея регулации какво остава да ти кажат освен : "Хибрида замества на 100% Дизела" ...

      Коментар


      • #5
        Първоначално публикуван от stako Преглед на мнение
        Аз ли нещо пропускам, но не съм съгласен с автопроизводителите, че Хибрида замества на 100% Дизела. Давам пример с новия Рав4 например. В гамата липсва дизел и производителя твърди, че хибрида го земеня напълно на 100%.
        Е да ама не. Дизела има огромно предимство, като мотор за дълги извънградски дистанции. Дизела не е подходящ за кратки градски дистанции.
        Хибрида има огромно предимство за градски дистанции с често спиране и потегляне. Хибрида извънграда има един голям минус - мъкне товара на батерийте, които много рядко влизат в употреба, но за сметка на това разхода от този товар се покачва в сравнение на бензинов аналог.
        Е тогава как дизела и хибрида се припокриват на 100%. Какво точно пропускам. Хибрида еВ и по-скъп от дизелов аналог.
        Бях писъл и някъде другаде за този рав4 специално, само дето е в кожата на лексус. Извънградско е потресаващо зле, слаб е мотора 2.0 асматик 150 коня, батерията явно е малка, щото издържа две изпреварвания с педала до долу. Автомата е някъкво зле и постоянно буксува, резервоара е 40 литра и като се кара магистрално със 130-140 се зарежда през 150 км. Разхода беше нещо от сорнта на 11-12 осреднено. В града иначе е приятен.
        Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted
        Ford Fiesta 1.4 Tdci

        Коментар


        • #6
          За масовият потребител е точно както са ти казали.Пътувам по 15к годишно, като 10к са в града.Хибрида ще ми бъде в пъти по-полезен от дизеловият автомобил.А за теглото на батериите не се тревожи - надали са и 40-50 кг.
          За дълги магистрални преходи със скоростно каране трябва да се преосмисли концепцията (модела автомобил), а не задвижването му.Lexus GS и LS като са хибриди не стават за магистрала ли?
          Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
          0887/осемпет 66 4осем

          Коментар


          • krassitch
            krassitch коментира
            Редактиране на коментар
            И аз изминавам около 15000 км годишно,ама от тях 14000 са извънградско.За мен хибридът не става,много малък пробег.По скоро трябва електрическа кола с голяма батерия,поне за 300 км + малко генераторче,удължител на пробега-за да не останеш насред път.Пежо бяха тръгнали да правят дизелов хибрид,но точно еврорегулациите ги отказаха.А да имаш 3 автомобила за различни ситуации,мисля че ще излезе прекалено скъпо

        • #7
          Първоначално публикуван от tabu_bg Преглед на мнение
          С тея регулации какво остава да ти кажат освен : "Хибрида замества на 100% Дизела" ...
          Това е обяснението. За да вкарат емисиите в налудните предписания на ЕС, трябва ДВГ да е от сенокосачка и по възможност бензинов. Който производител не може или по-скоро "сърце не му дава" да се изложи пред клиентите си хака там нещо с "цикъла на Аткинсън", колкото да не те оставят на пътя батериите и тръби, че е измислил заместител...
          - Не подскажете ли в который концлагерь нас везут?
          - Не знаю, не интересуюсь политикой.

          Коментар


          • #8
            Не знам защо се лъжете по рекламните супер ниски разходи на новите автомобили. Баща ми караше до смъртта си Волво ХЦ 90 -200 к.с. и средния му разход /ненулиран от нов/ беше 10,9/100, скоро ходихме с приятели до Света гора и ходихме с нов форд куга 150 к.с. Добре вървеше колицата, автоматика е адекватен, но разхода беше около 9/100 макар, че спазвахме ограниченията поне в Гърция.
            Дизела при високи обороти на двг. си е апетитен.
            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

            Коментар


            • #9
              Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
              Не знам защо се лъжете по рекламните супер ниски разходи на новите автомобили. Баща ми караше до смъртта си Волво ХЦ 90 -200 к.с. и средния му разход /ненулиран от нов/ беше 10,9/100, скоро ходихме с приятели до Света гора и ходихме с нов форд куга 150 к.с. Добре вървеше колицата, автоматика е адекватен, но разхода беше около 9/100 макар, че спазвахме ограниченията поне в Гърция.
              Дизела при високи обороти на двг. си е апетитен.
              E, щото не гледат разхода на 3,0 - 2,5 л. двигател, а на 1,5 dCi примерно. Там е 4,5 л./100 км. БЕЗ спазване на (юридическите) ограничения. Иначе има физически... или технически ли трябва да ги наречем, ограничения - двигателят гърми (експлодира) по някое време
              - Не подскажете ли в который концлагерь нас везут?
              - Не знаю, не интересуюсь политикой.

              Коментар


              • #10
                Първоначално публикуван от Маркони Преглед на мнение
                За масовият потребител е точно както са ти казали.Пътувам по 15к годишно, като 10к са в града.Хибрида ще ми бъде в пъти по-полезен от дизеловият автомобил.А за теглото на батериите не се тревожи - надали са и 40-50 кг.
                За дълги магистрални преходи със скоростно каране трябва да се преосмисли концепцията (модела автомобил), а не задвижването му.Lexus GS и LS като са хибриди не стават за магистрала ли?
                Бих се обзаложил, че батерийте плюс втория силов тракт увеличават теглото с много над 50 кг.
                По листовката от тойота за Рав 4 1500 кг срещу 1700 кг

                Коментар


                • #11
                  Естествено, че ще е по-тежък като цяло.Освен батериите има два мотор-генератора, конвертор, допълнително охлаждане за него, и какво ли още не.Но батериите като такива определено не са 200 кг.
                  Според сайта на Toyota RAV4 FWD e 1450 кг, а RAV4 Hybrid FWD е 1590, тоест 140 кг разлика.
                  Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
                  0887/осемпет 66 4осем

                  Коментар


                  • #12
                    Първоначално публикуван от Маркони Преглед на мнение
                    За масовият потребител е точно както са ти казали.Пътувам по 15к годишно, като 10к са в града.Хибрида ще ми бъде в пъти по-полезен от дизеловият автомобил.А за теглото на батериите не се тревожи - надали са и 40-50 кг.
                    За дълги магистрални преходи със скоростно каране трябва да се преосмисли концепцията (модела автомобил), а не задвижването му.Lexus GS и LS като са хибриди не стават за магистрала ли?
                    Това е реалността а не евро регулациите! Специално РАВ4 е градска кола от деня в който е направена първата линия на чертожната дъска, кола дето да те откара от предградието до офиса и толкова.Коли с такова предназначение остават без дизел, щото иначе няма клиенти, няма как кака Хелга от Хамбург да си купи рав или црв или тусон дизел при положение че утре няма да я пуснат в града да иде на работа или да откара децата на училище. И прш такова ползване по предназначение хибрида напълно замества дизела, ма Българина продължава да мисли че има универсални автомобили, искаш да ти е комфортно на дълги магистрални дистанции? Няма проблем, кака Данче скоро няма да забрани дизелите в София, едно Х3 от БМВ с 3 литра дизел и няма астма, ама па после се почва, ми то на комшията хибрида в София му дава 5/100 па таа ламя не пада под 10 що така?

                    Коментар


                    • #13
                      И аз достигам до този извод.Хибрид или електричката са за в града.Там нямат равни.Извънградско е дизела.Обаче да имаш две коли също не е опция.Повече разходи нерви...които едва ли се компенсират от малката икономия.
                      Викате Рав4 хибрида е слаб ли? тъкмо му хвърлих око и мислех да пробвам? Наистина ли батерията свършва като подадеш два три пъти газ?

                      Коментар


                      • #14
                        Първоначално публикуван от mishomishev Преглед на мнение
                        И аз достигам до този извод.Хибрид или електричката са за в града.Там нямат равни.Извънградско е дизела.Обаче да имаш две коли също не е опция.Повече разходи нерви...които едва ли се компенсират от малката икономия.
                        Викате Рав4 хибрида е слаб ли? тъкмо му хвърлих око и мислех да пробвам? Наистина ли батерията свършва като подадеш два три пъти газ?
                        Слаб ли? 2.5 - 197 к.с. - слаб?! Новия е 200 и кусур. Има тема за хибриди-те. Ква батерия - ква газ - всичко си е оптимално... 6.8 л/100 км/ след 100.000 км...
                        По света има все по-малко мотики, върху които не е стъпвал човешки крак.
                        Само наш човек, настъпвайки втори път мотиката, се радва, че никой не я е откраднал.

                        Коментар


                        • #15
                          Rav4 Hybrid, на 38 000 км, до Халкидики и обратно с двама човека, без багаж даде 7.8, но много пенсионерско каране, по баирите със 70 - 90 км/ч по равно с не по-вече от 110 км/ч много плавно ускорение.
                          Следващия път ще я покарам магистрално навсякъде където може. със 140 км/ч, сигурен съм, че под 9 няма да успее да падне.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 4,385 в 20:28 на 18-02-20.

                          Зареждам...
                          X