Обява

Свий
Няма добавени обяви.

пежо 407 2.0хди 136 коня ниско турбо налягане

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Аз имам пежо 307 с 2,0 хди 136 коня.ЕГР-а е махнат софтуерно и затапен.Досега не ми е блокирала геометрия и каквото и да било,колата върви яко.Ако блокираше турбина толкова често,отдавна да съм я продал.
    Yamaha Yz450F
    Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
    Всичко с ''рошави''гуми!

    Коментар


    • #17
      На берлингото на ортака софтуерно не може да се премахне ЕГРа . Някаква куца серия е при която не може . При С 4 предполагам че проблема идва от това че колата се кара 99% градско . Доста различни турбини съм видял с блокирала геометрия по тази причина . Старите турбини с гейт нямат този проблем .
      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

      Коментар


      • #18
        ЕГР-а е основния виновник, но и хубавата ни нафта допринася за натрупването на нагар.След като затапих ЕГР-а на моето дърто ТДИ и изчистих колектора минаха 3-4 години и над 200 хиляди километра, докато се наложи пак да сваля въздуховодите на турбото заради спукан маркуч, в колектора имаше малко чернилка, която се изтрива с пръст и малко масло.Когато го взех положението беше много сериозно, геометрията не помръдва по никакъв начин, катализатора до толкова задръстен, че беше гръмнала меката връзка,егр-а блокирал затворен и въпреки всичко преди да блокира беше успял хубаво да напълни колекторите.И тази кола я взех на ход, като развиваше и 120-130км/ч макар и редовно да влизаше в авариен режим и да беше много мудна.
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image_891316.jpg
Прегледи:186
Размер:523.8 КБ
ID:6532040
        Последно редактирано от Kirilpm; 01-12-19, 11:01.

        Коментар


        • #19
          Каква е зависимостта между затапването на ЕГР-а и загряването? Защото на Кията откакто го затапих, вървежа се подобри, но на дълги изкачвания с висока, или много ниска скорост и особено лятото, тръгва стрелката нагоре. Сега не, но е студено. Преди не съм имал тия проблеми, колкото и да я юркам.
          На Ситроена единственото нещо което ме спира да го затапя е , че е заврян и той и турбината между двигателя и купето и достъпът е тих ужас.
          Ако беше на по-достъпно място, бих пробвал варианти. А си заклинва доста често. Дори и за почистване ми се отдръпва мерака.
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • Kirilpm
            Kirilpm коментира
            Редактиране на коментар
            Случайно да не става въпрос за 1.6HDI с разкошния електрически ЕГР?

        • #20
          Тия дни ортака ще чисти неговия че пак е блокирал
          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

          Коментар


          • Kirilpm
            Kirilpm коментира
            Редактиране на коментар
            Е не е лошо да споделиш с какво го чисти, да сме полезни за следващите читатели.Освен ако не е някоя тайна на химията.

          • sek.1
            sek.1 коментира
            Редактиране на коментар
            Сваля го и механично го почиства и раздвижва .

        • #21
          Сега ми дойде на акъла, някой проверявал ли е вакуум помпата на колата как е, ако педала на спирачките постепенно се е втвърдил е напълно възможно шофьора да не усети и там да е заровено кучето.

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 4,385 в 21:28 на 18-02-20.

          Зареждам...
          X