Обява

Свий
Няма добавени обяви.

От какво може да задере бутало?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    А как са основните лагери, по точно аксиалните шайби?

    Коментар


    • #47
      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
      Баси мамата, това ако е вярно...
      Не, не е нормално да не може да се измери, макар и с много прецизно допиране на инструмента до буталото.
      Абе света върви в грешна посока, да знаете.
      не е само до автомобилостроенето, във всички области на живота е така.
      Коле, такива бутала има от едни 30-годни поне, ако не и повече. Класическите жълтеещи са калайдисани заради същото (да, калайдисан алуминий).

      Истинската педерастия е че с цел да намалят HC емисиите, се правят простотии с тънки сегменти и прочие неща, като крайния ефект е по-често срещана картинка като на снимките, независимо от покритието по буталата, а някои двигатели още от завода си харчат масло повече от средностатистическа не до там изправна жигула.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #48
        От наблюдения мога да споделя, че такова нещо като "спокойно" каране в Германия няма. Никой не изчаква и 30 секунди колата да позагрее и се раздава газ. Смяна на масло под 15 000км обикновено се прави само от любознайковци като мен, на които им пука за мотора. Масовата психология е - 5г ще изкара и после ще се сменя... 10г са нещо като 30 годишна кола в Бг. За капак аутобани без ограничение на скоростта ( не на всякъде, но достатъчно за да се натисне мотора и при малко коне е наказание за машинката, рядко съм виждал с малолитражка някой да не кара поне със 130, което за много колички такъв калибър си е значително натоварване.) Въобще, в последно време, факта, че е от Германия не гарантира нищо...
        П.С.
        Като гледам снимките съм на мнение, че е имало маслен глад.

        Коментар


        • #49
          Не оставяй "майстори" и автотвхницк да ти избират маслото за двигателя.

          Информирай се, образовай се и избирай и купувай сами от производителя.Дори и купуване от вносител в България не гарантира качествено двигателно масло.

          Да не говорим, че автосервизи масово са в договорки с вносители/продавачи на двигателно масло за комисионни и пласират маслата с най-голяма комисионна печалба за тях...


          Някои "филтрират" използвано масло и го сипват като ново...

          Коментар


          • #50
            Първоначално публикуван от Justif Преглед на мнение
            ...Някои "филтрират" използвано масло и го сипват като ново...
            То има и такива които само имитират смяна на маслото...
            Компютрите са създадени, за решаване на проблеми, които не са съществували преди появата на компютрите...

            Коментар


            • #51
              Първоначално публикуван от Justif Преглед на мнение
              Не оставяй "майстори" и автотвхницк да ти избират маслото за двигателя.

              Някои "филтрират" използвано масло и го сипват като ново...
              Молим? Сервиз за леки коли ще филтрира маслото и ще го сипе като ново? Че тя инвестицията около филтрирането на маслото обезсмисля цялата идея още в зародиш.Виж въобще да не го сменят е по-възможно, въпреки че все се надявам, че не са останали такива мизерници.
              Иначе не е лоша идея "майсторите" да избират маслото за двигателя, стига наистина да са майстори и преди да го изберат да са се консултирали с литературата на завода производител.Прекомерните консултации на пейката пред блока и в някои конкретни форуми не води задължително до добри резултати.Според мен ако завода казва за този двигател стават 0в30 0в40 5в40 10в30 и 10в40 отговарящи на ФВ 502.00 значи тези масла стават и хич няма да се тревожа, че на съседа Пешо, откакто му сложили по-тънко масло му се разтракали повдигачите, а на братчеда Гошо почнало да му гори.Иначе съм срещал във форума на една марка(няма да я споменавам коя е, за да няма обидени) мнение за едно конкретно масло, което ползвам над 20 години, тоест откакто го има в България.Та обобщено ставаше въпрос, че бегачката откакто и наляли такова, сменила звука си, че даже започнала и да го гори, а после разковничето излезе във факта, че около събитието със смяната на маслото колата била прилично прегрята.

              Коментар


              • ivo929
                ivo929 коментира
                Редактиране на коментар
                Ако може на лично какво масло ползваш,и от къде/кой го взимаш?

            • #52
              Първоначално публикуван от Justif Преглед на мнение
              Не оставяй "майстори" и автотвхницк да ти избират маслото за двигателя.

              Информирай се, образовай се и избирай и купувай сами от производителя.Дори и купуване от вносител в България не гарантира качествено двигателно масло.

              Да не говорим, че автосервизи масово са в договорки с вносители/продавачи на двигателно масло за комисионни и пласират маслата с най-голяма комисионна печалба за тях...


              Някои "филтрират" използвано масло и го сипват като ново...
              От кой производител и откъде? Поне да е по- близо.
              А тези простотии се правят от името на всички ни.
              Даника

              Коментар


              • #53
                Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
                ...Виж въобще да не го сменят е по-възможно, въпреки че все се надявам, че не са останали такива мизерници...
                Има и такива. Последната случка за която знам е отпреди няколко години, но не вярвам за тоя период хората да са се променили драстично...
                Компютрите са създадени, за решаване на проблеми, които не са съществували преди появата на компютрите...

                Коментар


                • #54
                  Написаното е за мислещите...

                  "Филтрирането" е през парче плат ...Може и да е микрофъбърен плат/кърпа, ама няма да си го сипват на техните коли, а като ти сдаде багажа колата, ще "цъфнеш" отново при тях да им напълниш джобовете...

                  А те ще ти кажат "Ами това е слабо място на този модел"...!!!

                  Разбирай "Снасяй мангизите, докато не се е развалило още нещо по нея..."
                  ​​​​​​

                  Ако "парче" микрофибърен плат е "голяма инвестиция"...

                  И няма кой да ти чете упътванията - те хората бизнес и пари правят - всичко на конвейера/баламатума - сменят части докато налучкат, а ти плащаш...

                  Коментар


                  • #55
                    Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
                    Усукана биела викаш?Ако имаш луфт между буталото и буталния болт, който напипваш с ръка, не си прави експерименти с масло, гресирай обилно и сглобявай
                    Айде малко по-сериозно, това не е раздел политика.
                    Колко мотори си направил?Щото аз доста и всякакви виждал съм какви ли не аномалии!А това с капка различна гъстота масло върху буталния болт сме го правили на свалени бутала за проба,не става въпрос че става при работещи двигатели.Пистол разтропа ли се с вискозитет на масло не се оправя ,може да си тропа много хиляди километри ,но може да направи и подобни щети при по новите и кекави мотори.И биела се криви ,рядко, но се случва,така като се чупи и колянов вал ,като отсечен без причина.И тия покрития дето не се докосват с нищо за мерене ,те това ме утрепа тотално....,това да не е микрочип или халогенна крушка от 50лв.?
                    Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                    Коментар

                    Четат темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 4,057 в 14:19 на 14-06-16.

                    Зареждам...
                    X