Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Засрещна клапани с буталата.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
    1 Четирите бутала
    2 Нови сегменти, респективно вътромер в цилиндъра
    3 Нови
    4 Kolbenschmidt, Mahle, Nural (не съм правил точно такъв, но отсега усещам че цената няма да е приятна)
    5 Да
    6 Само кривата, но като гледам буталата шансовете ти за биела малеят.
    Мотора е бил на доста високи обороти като се е окотил ремъка.
    Не,заклини при работа на място.Гарантирам.Според мен биела да изкриви ,е невъзможно,буталото е поддало към вихровата камера и се е намачкало.Но ще меря,само да измисля как.
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 г.
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • #77
      Извинете че малко страни от темата, ама болтовете защо се сменят? На няколко места съм го мяркал че трябва, какво им става на старите?

      Коментар


      • #78
        Първоначално публикуван от stefsab Преглед на мнение
        За "спокоен сън" премери буталата колко надстърчат и дали е еднакво ?
        Така и така вадиш буталата, измери цилиндрите за износване и овалност.
        Правил съм си няколко мотора основен ремонт на мои коли ,тоя е в идеално състояние сравнение с другите,няма ръб горе..Мерси!
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 г.
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • #79
          Ако го правиш както трябва, ще стъпи доста скъпо. Взимай друг мотор.
          Има вариант да го събереш и с части втора употреба, но...става малко дърводелска работа, въпрос е и на късмет и гаранцията отива на кино. Обобщено, тоя ремонт може да стане като подписа на Таргата(ако не бъркам) - бързо, качествено и евтино, но от тези трите могат да се комбинират само по две едновременно.
          Най-важното, ако ще го правиш и искаш да е читаво, е да си намериш техническа документация, и да спазиш всичко което пише в нея. Това значи и да провериш и измериш също и детайли, които ти изглеждат здрави и незасегнати при аварията.
          Бутала се подбират по размер за да се спази хлабина бутало-цилиндър, доста мотори имат допуски и за разлики в теглата на буталата(при някои заедно с мотовилките).
          Предвид цените на частите и обема на работа, за да се постигне резултат с гаранция за добре извършен ремонт, пак повтарям, смяна с читав мотор втора употреба, би била по-изгоден вариант в много отношения.

          ПП: Надстърчането на буталата се мери елементарно, както написа Калин. Слагаш си часовника, и просто слагаш на блока нещо идеално плоско да опре буталото при движението си нагоре - това е нивото на блока, нулираш часовника, махаш линеала(или каквато ползваш там плоско), и продължаваш да въртиш та буталото излиза вече над блока и с часовника го отчиташ. Естествено, повърхностите трябва да са чисти.
          Последно редактирано от cecoa1; 09-11-19, 19:35.
          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

          Коментар


          • #80
            Първоначално публикуван от santaclash Преглед на мнение
            Няма верига. Има си ремък, който обаче е друг вид. В масло е химически изолиран от външната среда и ресурсът му е огромен. Не значи, че никога не се сменя, просто интервалите са двойни или тройни на нормалния ангренажен. Замяната с верига е тотално извращение.
            Останалото обаче е вярно-това е един от най-шашавите, странни и неремонтопригодни мотори на Форд. За сметка на което...яде малко и върви доста прилично. Което в един идеален свят би трябвало да компенсира всичките му други недостатъци. Това, което не са превидили конструкторите е, че колкото човек дърпа по на изток от рая, толкова по-неидеална става и заобикалящата среда.
            Пак си изписал една камара глупости.Според аутодата ремъка, който е в маслена баня се сменя на абсолютно същите километри като нормалния ангренажен на тази кола 250 хиляди или 10 години, въпреки че на доста места препоръчват на 120 хиляди и 5 години.Замяната с верига си я има в заводски вариант, до една година се прави с верига, после минават на ремък.Лакърдиите за точното местоположение на рая няма да ги коментирам, но не отменят факта, че този конкретен двигател е лайно, както и близките му по кубатура събратя.

            На място на колегата аз бих минал на варианта с верига, така или иначе след ремонта може да и сложи щампа "Вечно моя".Поне да изкара повече километри, веригата и дават също 250 хиляди, въпреки че никой не ги сменя на толкова.

            Коментар


            • #81
              Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение

              Правил съм си няколко мотора основен ремонт на мои коли ,тоя е в идеално състояние сравнение с другите,няма ръб горе..Мерси!
              Ако хонинга си стои (петна с видимо намалял хонинг на около едно бутало разстояние от горния ръб са нормални) и няма драскотини, брой блока за добър и няма какво да го мислиш. По желание може само леко да се "надраска" на хонинг, за да сработят по-добре новите сегменти, но може и не - при геометрия под стотна няма много какво да сработват.

              Драскотините на хоининга са с дълбочина 2-5 хилядни, ако помня добре - съответно няма как да имаш по-голямо износване. Нормата обикновено е нещо като 2 стотни.

              Бутала + сегменти + клапани са ти сигурни. Препасване на легла - също. Гледай как са водачите, премери и кривина на разпределителния вал. Ако е крив бих търсил оборудвана глава направо, освен ако цените не са съвсем народни, но се съмнявам.

              Биелите - може и само кривата/кривите да смениш. Гледай състоянието на лагера между буталния болт и биелата, ако е с такъв тип биели, а не такива дето се набиват на горещо - при тях лагерува буталото с буталния болт. На коляновия вал не вярвам да му има нещо, но все пак не пречи да се премери и той, съответно смяна на основни+биелни лагери.

              ПП: Такъв изходящ колектор за сефте виждам! Баси болните мозъци са го измислили това!

              ППП: За болтовете - търсио документация за мотора. Те винаги изглеждат като нови, но на половината двигатели се мери разтягане за да се прецени дали се сменят. Аз бих ги сменил направо, освен ако не са на някаква дивашка цена. Ако намериш поне данни за поредност и момент на стягане, ако имаш например стягане до някакъв момент и после 2x90 градуса, това е почти сигурен признак че болтовете са от тия, за чието равномерно стягане се разчита да отидат в зоната на пластична деформация, тоест да се разтегнат. Ако е само въртяш момент, по-скоро не се сменят, но на дизел май-май по-често е другия случай. При стягане обикновено и резбата се смазва. Ако има Ajusa е не лош евтин вариант, но не мисля че точно болтовете са нещото, от което ще ти се наложи да пестиш, та може и нещо по-квалитетно.

              Наистина се помъчи да немериш сервизно ръководство. Много помага да избегнеш конкретни за тоя мотор кривици, а почти всеки си има такива.
              Последно редактирано от sparkybg; 09-11-19, 20:15.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • #82
                .....
                А тези простотии се правят от името на всички ни.
                Даника

                Коментар


                • #83
                  Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                  ...Надстърчането на буталата се мери елементарно, както написа Калин. Слагаш си часовника, и просто слагаш на блока нещо идеално плоско да опре буталото при движението си нагоре - това е нивото на блока, нулираш часовника, махаш линеала(или каквато ползваш там плоско), и продължаваш да въртиш та буталото излиза вече над блока и с часовника го отчиташ. Естествено, повърхностите трябва да са чисти.
                  Ако целта е само да се провери какви са разликите между четирите бутала, може да се мине и без нулиране на "часовника" върху блока. Все пак се търси относителна разлика.
                  Компютрите са създадени, за решаване на проблеми, които не са съществували преди появата на компютрите...

                  Коментар


                  • #84
                    Кви пари е горе долу бройката бутало.Да съм леко подготвен.
                    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                    Kawasaki Versys 650 2008 г.
                    Анатолий Пейчинов o8875о9815
                    https://dvrbg.com/

                    Коментар


                    • #85
                      Читавите са към 200-300лв бройката...ориентировъчно. Комплекта може да мине 1000лв.
                      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                      Коментар


                      • #86
                        Мдам. Неприятно....

                        Nural тръгват от 110лв бройката. Mahle има за 200 и 230 кинта бройката.

                        Има ги за 2 диаметъра на цилиндъра - 82.5 и 83мм, и за височини 70.7мм, 71.2мм, 71.15мм.

                        Най-евтините Nural са ремонтни - 83мм и 70.7мм височина.

                        Комплект сегменти са 30-50лв за цилиндър.

                        ПП: На тераното ми бяха по 120 кинта бройката, оригинални. И сегментите нещо като 30лв за бутало, пак оригинални. Толкоз по въпроса за скъпите японски части.
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • #87
                          Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                          Кви пари е горе долу бройката бутало.Да съм леко подготвен.
                          https://www.ebay.co.uk/itm/Ford-C-Ma...UAAOSwx-9WwvDq

                          Коментар


                          • #88
                            Тоя комплект от Англия си заслужава, стига да е за тоя мотор и с нужните параметри.
                            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                            Коментар


                            • #89
                              Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                              Тоя комплект от Англия си заслужава, стига да е за тоя мотор и с нужните параметри.
                              Предлагат всичко , трябва да каже какво му трябва. За Англия е безплатна доставката , с гъбата ще дойде за 20-30 лева.

                              Коментар


                              • #90
                                Зависи и какви марки са частите, плюс разправията, че е през куриери... може и малко на кантар да са нещата. Т.е. все пак си трябва комуникация с тях и уточнения, плюс чакане, а разликата с части купени тук може да не е много съществена. А който е опрял до дребни пари, едва ли би го правил тоя мотор с нови части...или цял втора ръка, или стари бутала само.
                                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                                Коментар

                                Четат темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 4,057 в 14:19 на 14-06-16.

                                Зареждам...
                                X