Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Засрещна клапани с буталата.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Засрещна клапани с буталата.

    Нещо нямам време напоследък да пиша.Колата е Форд кънект 1.8 TDCI Duratorq от подписа,работен автомобил,на който за по малко от две години,сме му врътнали 80 000 км.

    Има предистория,един ден нещо започна да скрибуца от към мотора,видях че звука идва от шайбата на климатиклиматика.Свърших си задачите и се прибрах в гаража да оправя проблема,оказа се че се е скъсала шайбата на ремъка от основата с лагера.
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 г.
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/


  • #2
    https://youtu.be/_IAtlOwt18Q


    https://youtu.be/Li3U5GhFhVw

    https://youtu.be/7xGMXIIZL0s
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 г.
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • #3
      Смених целия комплект,котва,шайба,магнит и колата в бой.Следващия ден ,никакви проблеми.На третия ден,натоварена с тон багаж ,тръгвам от Пловдив към Дунава през Петрохан..

      Някъде преди Видин,чувам стържене като от ламарина от мотора,колата се спуска по инерция..дълъг наклон и спускане.Форсирам ,шума е от мотора,пускам по инерция освободена от скорост и отбивам на 300-400 м. Като в това време мотора загасна странно ,все едно заклини от раз без да претресе както обичайно право при гасене.

      На място опитвам да запаля със стартер,стартера не може да завърти,включвам на 5 ,размърдах напред назад и мотора отклини ,завъртам на стартер и стартера върти леко като вентилатор.

      Отворих капака на ангренажния ремък,при завъртане,пистовия се върти,ангренажния не.

      Няма да описвам сагата с репатрирането на колата ,по точно ,друг път в стил как не се прави.

      Но колата е в гаража...Разглобих я Тея дни...

      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 г.
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • #4
        Имах проблем с развиването на болта на шайбата на коляновия вал.Реших го така ..

        Прикачени файлове
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 г.
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • #5
          Отварянето на капаците ,показа че тоя модел е с втори ангренажен ремък,ангренажна касета ,а не както масово там има двуредова верига.Същия ремък се къпе в маслена баня?
          Прикачени файлове
          Последно редактирано от Roninn; 05-11-19, 09:05.
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 г.
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • #6
            Евала на енжЕнерЕто от форТ. Успех с ремонта. Знам, че си им фен но да знаеш, че има едни по-ремонто пригодни баничарки с малко по-достъпни чаркове. Това ако ти писне де

            п.п. тия болтове са много проклети. Именно на един форТ успях да развия болта на КВ само с 1" камионски гайковерт....

            Коментар


            • #7
              Колата е на 205 000 км.

              На различни места дават пробег от 160 000 на други 200 000 км. На трети 250 000 км.

              Както и да е...Тея дни ако имам време,ще отворя главата ,но ме гложди един въпрос.

              Това което съм усетил е ,клапаните заклиниха в буталата...на празен ход,не на скорост.

              Има ли резон,да кача новите ремъци,и касета...съществува вариант и вместо касета с ремък,да сложа такава с двуредова верига.

              Да центровам валовете,там съм намерил нужните инструменти,може да имам въпроси някакви ,но по натам ,относно центровката.

              И след това да меря компресията...и в зависимост от показанията,да отварям мотора.
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 г.
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
                Евала на енжЕнерЕто от форТ. Успех с ремонта. Знам, че си им фен но да знаеш, че има едни по-ремонто пригодни баничарки с малко по-достъпни чаркове. Това ако ти писне де

                п.п. тия болтове са много проклети. Именно на един форТ успях да развия болта на КВ само с 1" камионски гайковерт....
                Ванка,толкова ми писна,че ако не беше пълна с инструменти за около 10 к.щях да я засиля в някой дере.В интерес на истината,тая кола ми умаля като обем,разхода и е Ок,но предвид километрите които върти,се оглеждам за бензинова с газ,но не намирам нищо което да ми се върже на изискванията.Единствено нещо като 5 местна хайлукс но бензин??? И то с много уговорки.

                Както и да е,тая ще я правя,вложил съм много пари в нея и ще и изстискам душата в поне още 150-200 000 км.
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 г.
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение

                  Ванка,толкова ми писна,че ако не беше пълна с инструменти за около 10 к.щях да я засиля в някой дере.В интерес на истината,тая кола ми умаля като обем,разхода и е Ок,но предвид километрите които върти,се оглеждам за бензинова с газ,но не намирам нищо което да ми се върже на изискванията.Единствено нещо като 5 местна хайлукс но бензин??? И то с много уговорки.

                  Както и да е,тая ще я правя,вложил съм много пари в нея и ще и изстискам душата в поне още 150-200 000 км.
                  Баш на тоя мотор не бих се мъчил да я центровам и да меря компресия. Във всички случай е ударила поне 4 клапана. Колкото и да ги е лизнала е достатъчно... Ако имаш време можеш да пробваш де, аз небих.
                  Относно концепцията Фау Ве Caddy Maxi, има метанови има и газови, фабрично. Колко нова сам преценяваш. Ако и това ти малее Transporter. И двете ги има във вариант 4motion ако се яриш по чукарите. Само една подова защита има мислиш и нямат спирка. Бензинов Хайлукс е всичко друго но и голяма екзотика. А според мен за работен кон ти трябва възможно най-масовият автомобил в географската ширина в която живееш. Така имаш избор от нови, втора употреба, дребно и едро габаритни части.

                  Но темата е за ремонта, така че успех. Чакаме инфо

                  Коментар


                  • #10
                    Ремъка изобщо не се къпе в маслена баня , маслото е причината за проблемите ти. Има изтървал семеринг на помпата , да не говорим че ремъка отдавна е бил за подмяна.
                    Фиат Купе
                    Опел Фронтера В
                    Мицубиши Паджеро Пинин

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от novatech Преглед на мнение
                      Ремъка изобщо не се къпе в маслена баня , маслото е причината за проблемите ти. Има изтървал семеринг на помпата , да не говорим че ремъка отдавна е бил за подмяна.
                      Мерси колега,но ремъка се къпе,олива,залива и направо цъфти ,къпе се и още как ....Под него,зад него,има технологичен отвор 4 пръста ,който отива в картера...

                      Както казах,англичаните сменят тоя ремък с двойна верига,направо със касетата.Ремъка се достига след демонтаж на шайбата на КВ,шайбата на помпата на рейла,шайбата на РВ и една ламарина,зад тях се намира един голям алуминиев капак и пространството зад който е част от вътрешния обем на ДВГ.Ремъка се къпе в масло.

                      Отпред тоя ДВГ си има друг ремък ,за който всички се досещаме,но не става въпрос за него.

                      Преди 6 месеца са сменени абсолютно всички ремъци,филтри,антифриз,масла в ДВГ,скорости ,рейката е чисто нова,предницата абсолютно всичко е ново,аамортисьорите са чисто нови,дисковете отпред и отзад са нови,задните апарати с жилата са нови, чисто нов генератор и чисто нов стартер на един месец,нов 80 амперчасов акумулатор,дебитомера е нов,задните ресори са чисто нови от мотопфое,едната дюза е чисто нова,спирачните маркучи са чисто нови,а те не са никак евтини,четирите маркуча са почти 300 лв.Двете полуоски са нови в цял комплект,съединителя е нов,помпата долната е нова.Четирите лагера са нови....

                      За неразбралите,за тоя мотор там освен ангренажния ремък , трябва да има верига,а в действителност ,вместо верига,има втори ремък.Пари не са пестени.
                      Прикачени файлове
                      Последно редактирано от Roninn; 05-11-19, 18:46.
                      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                      Kawasaki Versys 650 2008 г.
                      Анатолий Пейчинов o8875о9815
                      https://dvrbg.com/

                      Коментар


                      • #12
                        Лошото е че влизате във филм...... Освен клапани има вероятност и от други поражения, които ще уточните след демонтажа на главата. Всички други "идеи" просто нямат място в случая.
                        Интервсно ми е защо пускате по инерция автомобил-навик,"пестене" или .....

                        Коментар


                        • #13
                          Искаш да кажеш че вместо верига долу има втори ремък?
                          Такъв още не съм виждал , ама все пак е форд...
                          Имам комплекта за зацепване ако ти трябва.
                          Фиат Купе
                          Опел Фронтера В
                          Мицубиши Паджеро Пинин

                          Коментар


                          • #14
                            Няма верига. Има си ремък, който обаче е друг вид. В масло е химически изолиран от външната среда и ресурсът му е огромен. Не значи, че никога не се сменя, просто интервалите са двойни или тройни на нормалния ангренажен. Замяната с верига е тотално извращение.
                            Останалото обаче е вярно-това е един от най-шашавите, странни и неремонтопригодни мотори на Форд. За сметка на което...яде малко и върви доста прилично. Което в един идеален свят би трябвало да компенсира всичките му други недостатъци. Това, което не са превидили конструкторите е, че колкото човек дърпа по на изток от рая, толкова по-неидеална става и заобикалящата среда.
                            Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

                            Коментар


                            • #15
                              Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
                              Лошото е че влизате във филм...... Освен клапани има вероятност и от други поражения, които ще уточните след демонтажа на главата. Всички други "идеи" просто нямат място в случая.
                              Интервсно ми е защо пускате по инерция автомобил-навик,"пестене" или .....
                              Не,чух дрънченето,исках да се убедя че идва от мотора.
                              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                              Kawasaki Versys 650 2008 г.
                              Анатолий Пейчинов o8875о9815
                              https://dvrbg.com/

                              Коментар

                              Четат темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 4,057 в 14:19 на 14-06-16.

                              Зареждам...
                              X