До: Сервиз "Супер дизел" в София
Здравейте колеги!
Да се оплача от сервиза на Дизел-Бош до Технотест София, до Летището.
И така проблема се отнася за Опел Вектра Дизел с мотор Y22DTR. От скоро я имам, но ми прави впечатление, че когато колата е на байр като превключвам 3-4 предавка примерно колата загасва, дори се опита да придърпва, но само на байра. Иначе върви като бясна,пали си нормално не отчита грешка компютър4ето, но реших да отида да я закачът за тест в Дизел-Бош. Закачиха всичко, момчето казва няма грешки, но започна да размърдва куплунгите и накрая започна да дърпа куплунга на датчика за оборотите на коляновия вал. Така дърпаше. че ми идеше да го ............ и хоп двигателя започна да прекъсва на малки обороти. Побеснях като ми каза, че трябва да се сменя, то от толкова дърпане направо нарочно предизвика да стане дефект. Уж имало грешка Р1590, но не е разпозната. Казаха смяна с нов и тогава се разфучах, "докарвам ви кола за тест, а сега не мога да се прибера". Един там се разтрепери като лист. Добре, че беше бащата иначе незнам сигурно щяха да лятят чукове. И накрая сменен датчика и 200лв. общо. Веднага отивам на тест, поех Драгалевци и към Алеко.
Колата си вървеше както преди като пушка и точно си викаме нещата са добре и да обръщаме, тръгвам да включвам задна и хоп колата изгасва, правя опит да запаля, но не пали, изчаках 3-4мин. пак неще. С голям зор и бутане да я засилим по нанадолнището и запали. После в центъра на Драгалевци я изгасих и пробвах да я запаля , запали без проблем.
Незнам на какво се дължи това гаснене според мен се проявява на байр и явно после като топла не пали пак на байр??????????????????
Лампата за гре6ки не отчита такава, къде ли е проблема
Ако имате някаква идея какво може да е, моля споделете.
Предварително благодаря
И ДА СЕ ПАЗИТЕ ОТ ТОЗИ СЕРВИЗ
ЖАЛКО, ЧЕ НЕ МОЖАХ ДА СНИМАМ КНИГАТА С ОПЛАКВАНИЯТА, МНОГО ОПЛАКВАНИЯ, ИМАШЕ ЕДИН КОЛЕГА БЕШЕ НАПИСАЛ, ЧЕ Е СМЕНИЛ ЧАСТИ ЗА 2000ЛВ. И НЕ СА МУ ДАЛИ ГАРАНЦИЯ.
Здравейте колеги!
Да се оплача от сервиза на Дизел-Бош до Технотест София, до Летището.
И така проблема се отнася за Опел Вектра Дизел с мотор Y22DTR. От скоро я имам, но ми прави впечатление, че когато колата е на байр като превключвам 3-4 предавка примерно колата загасва, дори се опита да придърпва, но само на байра. Иначе върви като бясна,пали си нормално не отчита грешка компютър4ето, но реших да отида да я закачът за тест в Дизел-Бош. Закачиха всичко, момчето казва няма грешки, но започна да размърдва куплунгите и накрая започна да дърпа куплунга на датчика за оборотите на коляновия вал. Така дърпаше. че ми идеше да го ............ и хоп двигателя започна да прекъсва на малки обороти. Побеснях като ми каза, че трябва да се сменя, то от толкова дърпане направо нарочно предизвика да стане дефект. Уж имало грешка Р1590, но не е разпозната. Казаха смяна с нов и тогава се разфучах, "докарвам ви кола за тест, а сега не мога да се прибера". Един там се разтрепери като лист. Добре, че беше бащата иначе незнам сигурно щяха да лятят чукове. И накрая сменен датчика и 200лв. общо. Веднага отивам на тест, поех Драгалевци и към Алеко.
Колата си вървеше както преди като пушка и точно си викаме нещата са добре и да обръщаме, тръгвам да включвам задна и хоп колата изгасва, правя опит да запаля, но не пали, изчаках 3-4мин. пак неще. С голям зор и бутане да я засилим по нанадолнището и запали. После в центъра на Драгалевци я изгасих и пробвах да я запаля , запали без проблем.
Незнам на какво се дължи това гаснене според мен се проявява на байр и явно после като топла не пали пак на байр??????????????????
Лампата за гре6ки не отчита такава, къде ли е проблема
Ако имате някаква идея какво може да е, моля споделете.
Предварително благодаря
И ДА СЕ ПАЗИТЕ ОТ ТОЗИ СЕРВИЗ
ЖАЛКО, ЧЕ НЕ МОЖАХ ДА СНИМАМ КНИГАТА С ОПЛАКВАНИЯТА, МНОГО ОПЛАКВАНИЯ, ИМАШЕ ЕДИН КОЛЕГА БЕШЕ НАПИСАЛ, ЧЕ Е СМЕНИЛ ЧАСТИ ЗА 2000ЛВ. И НЕ СА МУ ДАЛИ ГАРАНЦИЯ.
Коментар