Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сервиз "Супер дизел" в София

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Сервиз "Супер дизел" в София

    Здравейте колеги!

    Да се оплача от сервиза на Дизел-Бош до Технотест София, до Летището.

    И така проблема се отнася за Опел Вектра Дизел с мотор Y22DTR. От скоро я имам, но ми прави впечатление, че когато колата е на байр като превключвам 3-4 предавка примерно колата загасва, дори се опита да придърпва, но само на байра. Иначе върви като бясна,пали си нормално не отчита грешка компютър4ето, но реших да отида да я закачът за тест в Дизел-Бош. Закачиха всичко, момчето казва няма грешки, но започна да размърдва куплунгите и накрая започна да дърпа куплунга на датчика за оборотите на коляновия вал. Така дърпаше. че ми идеше да го ............ и хоп двигателя започна да прекъсва на малки обороти. Побеснях като ми каза, че трябва да се сменя, то от толкова дърпане направо нарочно предизвика да стане дефект. Уж имало грешка Р1590, но не е разпозната. Казаха смяна с нов и тогава се разфучах, "докарвам ви кола за тест, а сега не мога да се прибера". Един там се разтрепери като лист. Добре, че беше бащата иначе незнам сигурно щяха да лятят чукове. И накрая сменен датчика и 200лв. общо. Веднага отивам на тест, поех Драгалевци и към Алеко.
    Колата си вървеше както преди като пушка и точно си викаме нещата са добре и да обръщаме, тръгвам да включвам задна и хоп колата изгасва, правя опит да запаля, но не пали, изчаках 3-4мин. пак неще. С голям зор и бутане да я засилим по нанадолнището и запали. После в центъра на Драгалевци я изгасих и пробвах да я запаля , запали без проблем.

    Незнам на какво се дължи това гаснене според мен се проявява на байр и явно после като топла не пали пак на байр??????????????????
    Лампата за гре6ки не отчита такава, къде ли е проблема

    Ако имате някаква идея какво може да е, моля споделете.

    Предварително благодаря

    И ДА СЕ ПАЗИТЕ ОТ ТОЗИ СЕРВИЗ
    ЖАЛКО, ЧЕ НЕ МОЖАХ ДА СНИМАМ КНИГАТА С ОПЛАКВАНИЯТА, МНОГО ОПЛАКВАНИЯ, ИМАШЕ ЕДИН КОЛЕГА БЕШЕ НАПИСАЛ, ЧЕ Е СМЕНИЛ ЧАСТИ ЗА 2000ЛВ. И НЕ СА МУ ДАЛИ ГАРАНЦИЯ.
    Последно редактирано от ivozet; 30-10-08, 13:35.

    Коментар


    • #17
      До: Сервиз "Супер дизел" в София

      Първоначално публикуван от ivozet Преглед на мнение
      Ако имате някаква идея какво може да е, моля споделете.
      Съчувствам ти и се опитвам да помогна, но може да са 1000 неща...
      Започни от отдушника на резервоара - да не е запушен и да се създава вакуум вътре, след това цедка пак в резервоара - преди подкачващата помпа... За другите неща компът щеше да изреве... си мисля.
      А за сервизите - те затова някои не пускат клиентът да им се вре вътре

      Коментар


      • #18
        До: Сервиз "Супер дизел" в София

        Първоначално публикуван от Цанко Преглед на мнение
        И аз си изпатих съвсем наскоро само, че в Пловдив , но добре , че навреме избягах.
        Проблема ми се появи изведнъж, както си карам и колата изгуби тяга , взе да пуши бяло и не иска да се изфорсира, а на ниски обороти даже гасне. Помислих си , че някъде се е запушил горивопровода и отидох веднага да заредя. Не се оправи. Купих си нов горивен филтър и го смених макар, че стария беше на 10 хил.км., и с компресор си продухах горивопровода - никакъв ефект. После купих някакво средство за почистване на Моторекс- 30 лева , май беше литър и направо в тенекията се мушат маркучите за помпата и за обратната нафта (не все сипва в резервоара) и двигателя работи около половин час докато го изгори. Продавачите много се учудиха, че нямаше резултат.
        Викам си работата е сериозна ще ходя на специализиран сервиз за дизели. И отидох в един голям Дизел сервиз, правили помпи , дюзи и всичко останало. Вътре пълно с майстори , стендове, и разглобени коли и двигатели.
        Обяснявам им симптомите, казвам им в какво се съмнявам, но те категорично отхвърлиха моите съмнения. А аз от доста време съм си купил семеринга на разпределителния вал , но все не остава време да я сменя. Та викам им аз да не би ангренажния ремък да се е омаслил и да е превъртял някой зъб. А те - абсурд. И като почнаха - гаранция , че е от дюзите. Свалиха ги , почистиха ги и ги провериха. Нищо им нямаше. Цял ден си играха - пали , гаси , а сега пробвай. И накрая на деня заключиха - помпата е развалена, ела в понеделник (беше петък) ще я свалим и ще я оправим.
        Аз обаче се усъмних , че е от помпата (тя или работи или неработи), и с много зор стигнах в събота в Тойота Пазарджик. Евала на момчетата , много си разбират от работата. Веднага ми казаха , че не може да е от ГНП-то , и е напълно възможно анг. ремък да е прехвърлил зъб на помпата. Оставих им колата , на другия ден ми се обадиха да си я взема и точно това се оказа.
        Вече макар , че малко далече ми идва само там ще ходя за по специфични ремонти.
        Цанко, кажи им името на тия
        това е важно!!!!

        Коментар


        • #19
          До: Сервиз "Супер дизел" в София

          Първоначално публикуван от ivozet Преглед на мнение
          Здравейте колеги!

          Да се оплача от сервиза на Дизел-Бош до Технотест София, до Летището.

          И така проблема се отнася за Опел Вектра Дизел с мотор Y22DTR. От скоро я имам, но ми прави впечатление, че когато колата е на байр като превключвам 3-4 предавка примерно колата загасва, дори се опита да придърпва, но само на байра. Иначе върви като бясна,пали си нормално не отчита грешка компютър4ето, но реших да отида да я закачът за тест в Дизел-Бош. Закачиха всичко, момчето казва няма грешки, но започна да размърдва куплунгите и накрая започна да дърпа куплунга на датчика за оборотите на коляновия вал. Така дърпаше. че ми идеше да го ............ и хоп двигателя започна да прекъсва на малки обороти. Побеснях като ми каза, че трябва да се сменя, то от толкова дърпане направо нарочно предизвика да стане дефект. Уж имало грешка Р1590, но не е разпозната. Казаха смяна с нов и тогава се разфучах, "докарвам ви кола за тест, а сега не мога да се прибера". Един там се разтрепери като лист. Добре, че беше бащата иначе незнам сигурно щяха да лятят чукове. И накрая сменен датчика и 200лв. общо. Веднага отивам на тест, поех Драгалевци и към Алеко.
          Колата си вървеше както преди като пушка и точно си викаме нещата са добре и да обръщаме, тръгвам да включвам задна и хоп колата изгасва, правя опит да запаля, но не пали, изчаках 3-4мин. пак неще. С голям зор и бутане да я засилим по нанадолнището и запали. После в центъра на Драгалевци я изгасих и пробвах да я запаля , запали без проблем.

          Незнам на какво се дължи това гаснене според мен се проявява на байр и явно после като топла не пали пак на байр??????????????????
          Лампата за гре6ки не отчита такава, къде ли е проблема

          Ако имате някаква идея какво може да е, моля споделете.

          Предварително благодаря

          И ДА СЕ ПАЗИТЕ ОТ ТОЗИ СЕРВИЗ
          ЖАЛКО, ЧЕ НЕ МОЖАХ ДА СНИМАМ КНИГАТА С ОПЛАКВАНИЯТА, МНОГО ОПЛАКВАНИЯ, ИМАШЕ ЕДИН КОЛЕГА БЕШЕ НАПИСАЛ, ЧЕ Е СМЕНИЛ ЧАСТИ ЗА 2000ЛВ. И НЕ СА МУ ДАЛИ ГАРАНЦИЯ.
          Проверете аксиалната хлабина на коляновия вал.
          http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
          Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

          Коментар


          • #20
            До: Сервиз "Супер дизел" в София

            Здравейте!

            Хубава новина за сервиза Дизел-Бош до Технотест, от когото си изпатих. Но след направеното оплакване дирекно на Шеф сервиза, който се оказа много точен човек, парите ми бяха възстановени. Благодаря също и на човека отговорен за сервиза. Явно, че най-голямите мошенничци са приемчиците и самите майсторчета, както бе в случая, но сега всичко е за тяхна сметка. Защо им трябваше да се занимава да причинява повреда, а сега те сами си я плащат.


            П.с Иначе проблема с колата си остава, смених горивен филтър, не прави вакум резервуара, както спомена колегата. Този проблем се получава все на Самоковско шосе на Златната рибка с лек наклон на 4-та предавка и по-рязко подаване на газта на 70км/ч и придърпва и светна лампата за грешка за секунда. Няма начин, ще качвам програма за сканиране на грешки и ще сканирам с лаптопа за такива по време на каране. На магистрала, не показва нищо, ускорява се супер.

            Поздрави

            Коментар


            • #21
              От: Сервиз "Супер дизел" в София

              Здравейте на всички.Аз съм но тук,но открих този форум и няма как да не споделя моите проблеми със "СУПЕР ДИЗЕЛ".Преди 10 дни оставих Ситроен Джъмпер в сервиза на Драгалевци,проблемът в него беше че на ниски обороти гасне.от тогава сервиза ми го връща 3 пъти като готов /поправен/.И така моите мъки продължават втора седмица.Днес 6.11.2014 отново ми го върнаха за готов,но уви,отново си гасне и това положение ми носи само ядове и загуби.Аз мисля че е редно да се съберем от този форум всички потърпевши,и да пуснем някаква жалба към някоя институция.И да не забравя,взеха ми 800 лв за обучаване на дюзи+смяна на коректор към помпата и някакви гумички.Сваляне и качване на помпа-200лв.Е това ако не са кожодери/мошеници/,не знам кой ще е.

              Коментар


              • #22
                От: Сервиз "Супер дизел" в София

                Взех си гранд витара 2.0тд смених си ремък , глава колата си тръгна номално.
                отивам до гърция с жената и на връщане бам лампата за подгрева , нямам мощност прибирам се аз едва едва гледам на интеркулера един маркуч леко сцепен и яко масло.
                Турбото фърля яко масло взимам една сърцевина, чра от колкос слагам сменям маркуча на интеркулера колата тръгна пак но пуши леко черно при даване на много газ,
                като загрее пали трудно след престой 5 минути ако я загася и запаля веднага пали отивам аз в СУПЕР ДИЗЕЛ София тоя там вкарайте колата тук и седнете в кафето
                отивам аз до колата за цигари и кво да видя тея се опитват да свалят разпънка на макферсоните без да ми вдигнат колата на подемник под напрежение
                и след 1 час ми казват че гнп било за или за настройка или за ремонт и трябва да оставя колата за няколко дена.
                Кажете някой читав сервиз да взема да ида там

                Коментар


                • #23
                  От: Сервиз "Супер дизел" в София

                  Супер Дизел е най най,за разлика от София Дизел Център и други.Супер Дизел е много по-добър от София Дизел Център ,защото частите на София Дизел Център им са втора ръка и са раждясали на цена .. Купуват всичко от дизелланд и ме прецакаха с Q7 цата и ми излезна 1000лв за дюзи и помпа,а в Супер Дизел ново като хората и качествено .... затова не ходете при София Дизел Център защото продават части втора ръка и викат че са рециклирани и хората кълват.може да е по-скъпо,но ново и качествено.Препоръчвам СУПЕР ДИЗЕЛ

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X