Здравейте съфорумци.
От няколко месеца имам Kia Rio 1.5 - набор 2003.
Колата е с монтирана в Италия газова уредба Landi Omegaz.
Преди това карах карбураторен автомобил, и ми беше лесно.
Сега ми започват ядовете с електрониките.
Като за начало имам няколко въпроса и се надявам с Ваша помощ да ги реша.
Та, През 300-400 км ми светка "Чека" и ми избожда очите.
Приятел ми изчистваше грешката с Delpfi.
Отначало ми излизаше P-0133 -- O2 sensor Circuit Slow response ( Bank1 Sensor 1 )
После се появи и P-0302 -- Cylinder 2 Misfire Detected. или P-0304 Cylinder 4 Misfire Detected
За да не досаждам на приятеля, си купих OBD четец ELM 327 ( диф късмет, че проработи
),и с програмата Torque си виждам грешките и ги трия.
Сега с моята машинка ми изкача още една грешка P-1612 -- Tap for multiple descriptions.
Предполагам е комбинация от грешките на цилиндри 2 и 4.
Смених кабели и свещи обаче този "Misfire" не се маха.
Моля споделете какви са причините за появата на тази грешка?
В нета нищо не откривам, или поне нещо, което аз да разбера.
С програмата Torque също могат да се следят "живи данни"
Въпроса ми е :
Това нормална работа на Ламбдите ли е ?


Ламбда 1 - нестабилен волтаж
Ламбда 2 - от 0,45V ( след старт на двигателя 3бензпадна на 0,150,1- 0,2V ( вече работа само на газ )
-
И сега при последната проверка ми изкочи P-0265
Това пък какво ще рече?
Предварително Благодаря
Поздрави:
Mc Queen
P.S.
Малко го омазах със снимките, не ми се подредиха както трябва.
От няколко месеца имам Kia Rio 1.5 - набор 2003.
Колата е с монтирана в Италия газова уредба Landi Omegaz.
Преди това карах карбураторен автомобил, и ми беше лесно.
Сега ми започват ядовете с електрониките.

Като за начало имам няколко въпроса и се надявам с Ваша помощ да ги реша.
Та, През 300-400 км ми светка "Чека" и ми избожда очите.

Приятел ми изчистваше грешката с Delpfi.
Отначало ми излизаше P-0133 -- O2 sensor Circuit Slow response ( Bank1 Sensor 1 )
После се появи и P-0302 -- Cylinder 2 Misfire Detected. или P-0304 Cylinder 4 Misfire Detected
За да не досаждам на приятеля, си купих OBD четец ELM 327 ( диф късмет, че проработи

Сега с моята машинка ми изкача още една грешка P-1612 -- Tap for multiple descriptions.
Предполагам е комбинация от грешките на цилиндри 2 и 4.
Смених кабели и свещи обаче този "Misfire" не се маха.

Моля споделете какви са причините за появата на тази грешка?
В нета нищо не откривам, или поне нещо, което аз да разбера.
С програмата Torque също могат да се следят "живи данни"
Въпроса ми е :
Това нормална работа на Ламбдите ли е ?
Ламбда 1 - нестабилен волтаж
Ламбда 2 - от 0,45V ( след старт на двигателя 3бензпадна на 0,150,1- 0,2V ( вече работа само на газ )
-
И сега при последната проверка ми изкочи P-0265
Това пък какво ще рече?
Предварително Благодаря
Поздрави:
Mc Queen
P.S.
Малко го омазах със снимките, не ми се подредиха както трябва.
Коментар