Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Често гаснене на двигателя - проблем или не?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Често гаснене на двигателя - проблем или не?

    Здравейте, наскоро си закупихме Mazda 6 с бензинов двигател, 2004 г.
    В последно време колата я кара предимно жена ми, понеже аз съм от доста време отпуска и не ми е необходима точно сега. Проблема е, че често й се случва да угасва, особено при вкарването в гаража. А честно казано това малко ме нервира. Причината е не повреда в самия автомобил, колкото в задкормилното устройство. Всъщност съединителя зацепва малко височко, от една страна и от друга пред гаража, в който седи колата има бордюр и наклон и трябва повечко газ за да се качи и да я вкара в гаража. Съединителя сигурно ще трябва да се смени, защото и честно казано и на мен първите няколко дни след като я купихме ми беше малко кофти докато му свикна, само че аз съм по-настоятелен с педала на газта.

    Въпросът ми е принципен, не се отнася до конкретния автомобил. Подобно гаснене при потегляне от място примерно по един-два пъти на ден вреди ли на колата и може ли да предизвика евентуална повреда в двигателя, скоростите, съединителя или други компоненти на автомобила?
    Сигурно на всеки се е случвало да угасне, само че при нея снощи само при вкарването в гаража угасна два пъти . Бог знае още колко пъти е гаснала. Колата съм я закупил скоро и на мен ми е супре неприятно да се издевателства така върху нея, знаете как е когато си купиш нещо гледаш да го пазиш едва ли не под стъклен похлупак

  • #2
    От: Често гаснене на двигателя - проблем или не?

    Нищо и няма.

    Ако искаш, може и подробна разбивка по различните видове риск, но по-късно.

    Коментар


    • #3
      От: Често гаснене на двигателя - проблем или не?

      Може да предизвика повреда по задната броня.
      подаръци за мъже от FACOM
      промоция на читави инструменти

      и на хоби такива

      тел. О879 Ч8Ч 2З5

      Коментар


      • #4
        От: Често гаснене на двигателя - проблем или не?

        п.п. сега се замислих. Карал съм няколко пъти такова нещо, не съм сигурен само дали не беше по-нов модел. Едно от крайно неприятните му (за мен) свойства е че само си подава газ когато работиш със съединителя, а понякога и при други обстоятелства. Да го изгасиш обаче хич не е лесно точно по тази причина и за проблема може да се търси и техническа причина.

        Друга възможна вероятност е че на уроците по шофиране никой не е казал на жената да си повдига петата на левия крак при работа със съединителя. Обувките с високи токчета също не помагат твърде.

        Коментар


        • #5
          От: Често гаснене на двигателя - проблем или не?

          И аз имам мазда 6 2.3 бензин. И също ми се случва да я загася понеже двг. е много тих и немощен на ниски обороти. А жена ми като я вземе редовно я гаси и затова си предпочита дизеляка.
          Та нищо и няма на маздата, само ръждата я мори.
          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

          Коментар


          • #6
            От: Често гаснене на двигателя - проблем или не?

            Колега кола от даване на газ не се плаши,плаши се от лоша подръжка.Всичките ми коли съм си ги купил сам и от към даване на газ не ги жаля изобщо но и за подръжката им не се жали нищо.Така че действай по смело с педала на газта

            Коментар


            • #7
              От: Често гаснене на двигателя - проблем или не?

              Проблем е ! Решава се с прибирането на контактния ключ на сигурно и скришно !
              Виден столичен ихтиолог

              Коментар


              • #8
                От: Често гаснене на двигателя - проблем или не?

                Вие сериозно ли ? Пълен инжекцион, ако е изправен - НЕ гасне. Туй ламбда-мамБда, за какво иначе служи ? Като тръгне да глъхне, както Ясен "се дразни" - сам си подава "газ" и не допуска изгасване. ЕстественНо говорим за каране на бензин, а не на алтернативни горива. Кола с ръчни скорости и пълен инжекцион потегля без да подаваш газ и на първа, а ако е 2 и повече литра ДВГ - и на втора, дори да пуснеш рязко съединителя.
                България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                Коментар


                • #9
                  От: Често гаснене на двигателя - проблем или не?

                  Гагич

                  Не е зле да си преговориш матчастЬ

                  Ламбдата няма нищо общо, алтернативните горива - също, също и половинчата или пълна инжекция. Просто самостоятелното подаване на газ е в известни рамки, след което угасва нарочно - за разлика от по-старите коли които ще подскачат, кихат, кашлят, но ще изгаснат едва когато физически не успеят да засмучат горивна смес в двигателя.

                  Иначе дедо УАЗ (карбуратор, на газ, вместо ламбда е носът на шофьора) също потегля с рязко пуснат съединител на втора. Ама това на равно. Хората за гаражи и бордюри разказват.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Често гаснене на двигателя - проблем или не?

                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    Гагич

                    Не е зле да си преговориш матчастЬ

                    Ламбдата няма нищо общо, алтернативните горива - също, също и половинчата или пълна инжекция. Просто самостоятелното подаване на газ е в известни рамки, след което угасва нарочно - за разлика от по-старите коли които ще подскачат, кихат, кашлят, но ще изгаснат едва когато физически не успеят да засмучат горивна смес в двигателя.

                    Иначе дедо УАЗ (карбуратор, на газ, вместо ламбда е носът на шофьора) също потегля с рязко пуснат съединител на втора. Ама това на равно. Хората за гаражи и бордюри разказват.
                    Не знам теорИтично как стоЙ вАпросА. Но съм имал Ланча Тема, Опел Вектра и още имам ФВ Пасат. Когато са изправни - сами си подават газ независимо какво правиш с тях. Кюмпютерот дебне да спазва съотношението 14.7:1 въздух-бенДзин и затова спомага ламбдО-зондата (closed loop). Като почне да се "дави" колицата, дава газ Като махнеш ламБа-сондата, колата вече си гасне като карбураторна, щото става "open loop". Уйкито:
                    A throttle position sensor (TPS) provides this information. Other engine sensors used in EFI systems include a coolant temperature sensor, a camshaft or crankshaft position sensor (some systems get the position information from the distributor), and an oxygen sensor which is installed in the exhaust system so that it can be used to determine how well the fuel has been combusted, therefore allowing closed loop operation.
                    България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Често гаснене на двигателя - проблем или не?

                      Уикито помага на тези, които си помагат сами. Idle valve е нещото което ти трябва и то абсолютно винаги работи в closed loop, качеството на сместа в тази тук проблематика има второстепенно значение. Конкретно в тази кола има не само idle valve, ами цялата дроселна клапа се управлява от компютъра

                      Все едно де, всичкото това е в някакви граници. Компютърът нито има право, нито време да подаде пълна газ за хатър на тези които не знаят да си вдигнат петата от съединителя.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Често гаснене на двигателя - проблем или не?

                        Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                        Вие сериозно ли ? Пълен инжекцион, ако е изправен - НЕ гасне. Туй ламбда-мамБда, за какво иначе служи ? Като тръгне да глъхне, както Ясен "се дразни" - сам си подава "газ" и не допуска изгасване. ЕстественНо говорим за каране на бензин, а не на алтернативни горива. Кола с ръчни скорости и пълен инжекцион потегля без да подаваш газ и на първа, а ако е 2 и повече литра ДВГ - и на втора, дори да пуснеш рязко съединителя.
                        Много си прав. Опел Ветра "Б" 1.6 16 клапана бензин, пълна инжекция, ръчка; Една цяла зима обслужвах трите педала с един крак. Сама си подава газ при потегляне. Справя се и с леко нанагорнище. В сняг и лед успявах и да излизам с лашкане от преспите. Не много хард, разбира се. Не ме кефи обаче, че при превключване на скоростите сама поддъжа обороти. Като върнеш газта закъснява с падането на оборотите.
                        E = mc2 / Прави си сметката! И умната!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Често гаснене на двигателя - проблем или не?

                          Първоначално публикуван от plamenlori Преглед на мнение
                          Много си прав. Опел Ветра "Б" 1.6 16 клапана бензин, пълна инжекция, ръчка; Една цяла зима обслужвах трите педала с един крак. Сама си подава газ при потегляне. Справя се и с леко нанагорнище.
                          Ergo време е Ясен да се качи на истинска бенДзинова кола. Стига с тази ексцентричност да се шофират някакви руски или от junk-yarda таратайки и то на газ.
                          България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Често гаснене на двигателя - проблем или не?

                            Гагич, втръснало ми е от "истински" коли. Непрекъснато се качвам на някоя "истинска" и после с удоволствие слизам. Не е ексцентричност, половината ми съзнателен живот е минал като програмист и затова ценя простите неща.

                            А ако на някого колата му на газ работи по начин различен от бензина, просто трябва да я върне на газаджията.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Често гаснене на двигателя - проблем или не?

                              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                              А ако на някого колата му на газ работи по начин различен от бензина, просто трябва да я върне на газаджията.
                              Това е така, Ланчията ми работеше еднакво добре и на двете горива (АГУ монтирано в Италия). Просто гасненето от неправилна работа с педала на съединителя е присъщо единствено на карбураторни автомобили и на дизели. Ако бензинова кола гасне от неправилно отпускане, натискане и т.н. на съединителя - значи колата не е наред. Просто е.
                              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                              и затова ценя простите неща.
                              България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X