Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

    Здравейте колеги, започвам хронологично за да може да добиете някаква представа :

    Миналото лято , след 500км езда без спиране със сравнително много газ и една нощ почивка на сутринта лампата за антифриза ми светна
    Капачката я отвих без особено усилие ... т.е. не беше завинтена. Сигурно от там го е изхвърлил двигателя. След това още 20 000км никакви проблеми.
    Дойде зимата, пак каране към България и обратно , никакви проблеми. Върви на змей , харчи малко ... бла бла.
    Тук в града зимата го карах малко и след 2 седмици почивка в гаража паля и пак ... да долея антифриз ми свети. Сипах 400-500мл антифриз и пак един два месеца газ. Ходих до Германия ... и там сутринта пак ... антифриз. Пак сипах 400-500гр.
    Нямаше пушеци , нямаше никакви признаци, че нещо друго освен капачката е заминала.
    Температурата си е винаги в норми (обичам като карам да си гледам на климатроника колко е температурата на антифриза ... все 89 до 93 , зависи колко идиотски карам).
    Около гърлото на капачката има ясни следи , че е имало течност ... новата трябва да е тук утре, за да мога да я изключа на 100%.

    Миналата неделя смених гърнето , че се беше издънило от край до край с чисто ново, т.е. от катализаторите (които ги няма, а на тяхно място има прави тръби) до края е чисто нова тръба и ново гърне.
    В понеделник излизаме с баща ми , и на 40°C (пак гледам климатроника!) като спрях на светофара ми направи впечатление , че от мен излиза бял пушек
    Пушенето продължи до 65-70°C и интересното е , че като давам газ спира ... а пуши най-много като е на място. Няма странни шумове, вибрации и прочие. Пали от ряз , дори с 1 изгоряла свещ

    Вчера се возих насам натам и пак същата работа, тоя път пушека беше много повече ... чак ме питаха хората дали турбото не ми е заминало по светофарите. И пак до 70°C ... и после спря.

    На загрят двигател след 20 км каране вече нямаше никакви пушеци дори при подаване на много газ на място.
    Изгасих я и след 5 минути като се качихме запалих и зад мен пак димна завеса.
    След като тръгнах спря

    Карах я още 20км и се прибрах в гаража ... където врътнах едно видео


    Тук се вижда , че бял пушек няма. Като почне да пуши около колата не се вижда нищо.

    Свалих маркуча пред турбото (студената страна) и видях , че е мазен ... проследих го до филтъра на картерните газове.

    Самото турбо от предната му страна си е здраво, т.е. няма наранявания по лопатките, минимален луфт (виждал съм счупено .. та горе долу знам колко е луфт) и лопатките определено никога не са се докосвали до стената.

    Четох в интернет от спукана глава през турбо до пикаеща дюза.
    Дюзите ще ги проверя съвсем скоро по метода с излишната нафта.

    Колата е на "скромните" 372000км
    При мен е от 320 000 и определено не съм я прегрявал или прочие

    Видими течове на антифриз няма (само маслото от кутията си капе )

    Защо така изведнъж започна да пуши , еле след смяната на ауспуха.

    Стария го гледах, нямаше мазно по него , само сажди налепени по тръбата
    Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
    Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
    Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

  • #2
    От: Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

    За да не се налага гадаене,виж някой механик да Я погледне и локализира причината. "мирише ми на клапанни гумички"
    -Ако проблема е в дюза щеше да се усети промяна в работата на празен ход,ако е антифриз-ще го губиш и ще "духа" във водната риза (това се вижда сравнително лесно), маслото за 1000 км.ще усетиш липсата му( през турбото, гумички,сегментите или пукнато бутало). Има още доста "опции"...,ама да не си "щракаме" по клавишите-довери се на някой.

    Коментар


    • #3
      От: Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

      Макар да нямам нищо общо със твоя двигател

      Аз препатих със спукана глава. Симптомите се проявяваха на студен двигател. Като загрее - няма нищо. Минавах по 100-тина км без никакви проблеми. Като изстине - прави мизериите. Явно на загрял двигател пукнатината се свива.

      А, да - и губеше антифриз постоянно.

      Съжалявам, дано при теб да е нещо по-леко
      Nissan Terrano 2,7 TDI

      Коментар


      • #4
        От: Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

        Е помириши на какво мирише де. Отзад, на ауспуха.

        Коментар


        • #5
          От: Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

          За мен турбинката е пътник.Ще се разбере ако я свали и разглоби.Виж и маслото дали не намаля малко по малко.
          vw passat B5 1.9tdi 1997 110 hp
          Suzuki GSR600 98 hp
          Nissan Pathfinder 174 hp
          0878222 три 3 шест

          Коментар


          • #6
            От: Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
            Е помириши на какво мирише де. Отзад, на ауспуха.
            На "сурова" нафта сякаш ...

            Маслото не е мръднало, утре ще го карам да го сменят , че станаха 10 000 от последната смяна есента.
            Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
            Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
            Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

            Коментар


            • #7
              От: Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

              Затапи EGR клапана и виж дали ще пуши.

              Коментар


              • #8
                От: Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

                Как пали на студено?
                Сладни ли като помиришете газовете ?
                На студено спънат ли е (тромав)?
                Някакви нови остри звуци от мотора (дори леки на, който не сте обърнали внимание) ?
                Uaz 469 2.4 D MB
                KTM 600 ROTAX
                Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
                Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

                Коментар


                • #9
                  От: Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

                  Първоначално публикуван от vasilev Преглед на мнение
                  Затапи EGR клапана и виж дали ще пуши.
                  EGR-a го мъчихме преди по-малко от месец електронно да го "запушваме" щото забиваче чат пат.
                  Не се получава обаче при мен ... а и дефекта се оказа вакуума който го командва.
                  До него стигнахме със Star Diagnostics ....

                  Възможно ли е от ЕГР-а да идва белия пушек ?

                  Забравих да напиша, че след смяната на ауспуха преди първия път да видя белия облак смених въпросния дефектирал вакуум.

                  Почвам да се съмнявам във всичко и всеки
                  Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
                  Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
                  Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

                  Коментар


                  • #10
                    От: Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

                    Първоначално публикуван от Иво82 Преглед на мнение
                    Как пали на студено?
                    Сладни ли като помиришете газовете ?
                    На студено спънат ли е (тромав)?
                    Някакви нови остри звуци от мотора (дори леки на, който не сте обърнали внимание) ?

                    Мирише на не изгоряла нафта ... доста неприятно
                    На студено си върви колко на топло ... пали си както винаги .. без да се замисля. Няма странни звуци.

                    Утре ще го водя на чичо доктор да види къде е проблема.
                    Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
                    Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
                    Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

                    Коментар


                    • #11
                      От: Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

                      При проблем с ЕГРа щеше да има загуба на мощност във високите а и щеше да го засече компа от друга страна при пикаещи дюзи се повишава температурата на изгорелите газове и от грънците пафка конденз на студено а и смърди на сурова нафта а загубата на антифриза при проблемна капачка е в нормите . Пусти му дюзи искат присадка или ремонт май
                      Uaz 469 2.4 D MB
                      KTM 600 ROTAX
                      Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
                      Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

                      Коментар


                      • #12
                        От: Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

                        Смених капачката на разширителния съд, смених маслото и филтъра, въздушния и горивния филтър също.
                        Спря да губи антифриз (съвсем ясно го видях как си излиза през старата капачка миналия понеделник в жегата) и спря да пуши.
                        Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
                        Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
                        Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

                        Коментар


                        • #13
                          От: Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

                          Първоначално публикуван от Faca Преглед на мнение
                          Смених капачката на разширителния съд, смених маслото и филтъра, въздушния и горивния филтър също.
                          Спря да губи антифриз (съвсем ясно го видях как си излиза през старата капачка миналия понеделник в жегата) и спря да пуши.
                          Браво !
                          Резултата направо ме "срази"!
                          Ако търсим логика-кой е бил "виновника"-капачката,маслото или...

                          Коментар


                          • #14
                            От: Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

                            По логика - за изхвърлянето на антифриза си е виновна капачката разбира се - не държи налягане и това създава въздушни джобове от кипнал антифриз, но това става при напълно загрял автомобил (когато локално в някоя зона например на главата се нагрее над точката на кипене)...
                            Обаче за пушека - обикновено това значи попадане на охладителна течност в горивна камера...
                            Дали от гарнитура, или от някъде другаде - това вече трябва да се види...
                            Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                            Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

                              Ако вкарваше антифриз в горивната камера, нямаше ли да му надува маркучите? Според мен просто маслото с километрите му е паднал вискозитета до толкова че е почнал да го похапва.
                              Кольо Динев

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X