Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнение за двигател 1.8Т 20V на VW

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Мнение за двигател 1.8Т 20V на VW

    Здравейте колеги!

    Интересува ме този двигател как е като надежност и подръжка? Насочил съм се към семеен автомобил с такъв мотор и всяко мнение ще ми е от полза. Четох в VW форума и мненията са положителни, но искам да чуя и мнението на участниците тук. Моля да споделяте само преки впечатления!
    Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

  • #2
    От: Мнение за двигател 1.8Т 20V на VW

    Семейния автомобил ми е такъв, доста добра кола според мен. Двигателя до сега не съм го пипал. Единствено предницата ми е чупена. Не ме е изоставяла никога, за извънградско я ползвам аз(защото нямам газова уредба). За в града ще харчи повечко и не е рентабилна според мен. Но за извън града е много добра(пак казвам лично мое мнение)
    Плюсове
    Страхотна возия
    Много мощен двигател - 150 к.с.
    Минуси
    Слаба предница- предницата (носачите са им слабата част).
    LZ1ZAH

    Коментар


    • #3
      От: Мнение за двигател 1.8Т 20V на VW

      много хубав мотор!карах го на Пасат хубаво върви хубава динамика като поддръжка сменял съм само ремъци и ролки.сложиш му газов инжекцион разход извън градско 9-10 газ в града 12-13.на бензин извън града ми горише около 7.5-8л.както е споменал колегата много слаби откъм ходова част поточно предницата!
      Nissan Patrol 4.0

      Коментар


      • #4
        От: Мнение за двигател 1.8Т 20V на VW

        Първоначално публикуван от Захари Коровски(Zahari007) Преглед на мнение
        Плюсове
        Страхотна возия
        Много мощен двигател - 150 к.с.
        Минуси
        Слаба предница- предницата (носачите са им слабата част).
        Аз такъв двигател не съм карал, нито поддържал. Но отзивите за него са добри.

        За слабата предниица - слаби са ония с 8-те алуминиеви носача. Ауди от А4 нагоре, Пасат Б5, Суперб. Лошото е, че при тях не можеш да смениш само тампон или шарнир, а се сменя целия носач, който си е скъп. Обикновено се сменят по няколко неща наведнъж. Докато При Голф, Толедо, Октавия, Ауди А3 предницата си е по-нормална и с по-евтина поддръжка.

        Добре е да провериш цената на ремъци и ролки, както и цената на труда за смяната им. На Ауди от А4 нагоре, Пасат Б5, Суперб и др.,за да се сменят, се разколачва цялата предна част на колата - броня, решетки радиатори и т.н и за това цената на труда е по-висока.

        Късмет с покупката!
        Nissan Terrano 2,7 TDI

        Коментар


        • #5
          От: Мнение за двигател 1.8Т 20V на VW

          Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
          Аз такъв двигател не съм карал, нито поддържал. Но отзивите за него са добри.

          За слабата предниица - слаби са ония с 8-те алуминиеви носача. Ауди от А4 нагоре, Пасат Б5, Суперб. Лошото е, че при тях не можеш да смениш само тампон или шарнир, а се сменя целия носач, който си е скъп. Обикновено се сменят по няколко неща наведнъж. Докато При Голф, Толедо, Октавия, Ауди А3 предницата си е по-нормална и с по-евтина поддръжка.
          Ами за пасат 5 са ми впечатленията точно тези с тези 8 алуминиеви носача. Аз за друг двигател 1.8Т - 20V на WV Pasat Б5 освен този не знам.
          LZ1ZAH

          Коментар


          • #6
            От: Мнение за двигател 1.8Т 20V на VW

            Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
            ...За слабата предниица - слаби са ония с 8-те алуминиеви носача. Ауди от А4 нагоре, Пасат Б5, Суперб. Лошото е, че при тях не можеш да смениш само тампон или шарнир, а се сменя целия носач, който си е скъп. Обикновено се сменят по няколко неща наведнъж.
            Май не си имал подобен автомобил...
            Да, гадни са. На пасата смених няколко носача на 250к км. А ги смених защото при смяна на маншоните на каретата бяха скъсали маншоните на двата долни носача, аз забравих да ги сменя, и заминаха.

            Стига с тия басни и легенди в стил ЕЖКП!
            Не чета коментари и не отговарям на такива.

            И коментаторите...

            Коментар


            • #7
              От: Мнение за двигател 1.8Т 20V на VW

              Добри мотори са, но си хапват масълце. Просто си им е заложено. Не вярвам, че автомобила,който ще се купува е от магазина, така че имай и това предвид. Особено ако лесно ти се вдига адреналина и си правиш гонки по светофарите.
              Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
              Из "Златния телец"

              Коментар


              • #8
                От: Мнение за двигател 1.8Т 20V на VW

                Това действително го има(пише го и по форумите) факт, при мен обаче на 10 000 км не ми се налага да доливам повече от 500 мл. Крака ми не е от най-тежките но не се лишавам от удоволствието на 150 кончета.
                LZ1ZAH

                Коментар


                • #9
                  От: Мнение за двигател 1.8Т 20V на VW

                  Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                  Май не си имал подобен автомобил...
                  Да, гадни са. На пасата смених няколко носача на 250к км. А ги смених защото при смяна на маншоните на каретата бяха скъсали маншоните на двата долни носача, аз забравих да ги сменя, и заминаха.

                  Стига с тия басни и легенди в стил ЕЖКП!
                  Такъв автомобил не съм имал. Но пък работех при едни от най-големите играчи и вносители на пазара за авточасти. Продал съм доста от въпросните носачи. От нас пазаруваха предимно сервизите, та имам мнения и от монтьорите. При Октавията сменяш шарнир или тампон за 20-30 лв, при Пасата - цял носач за 120-130 лв. И ако са няколко, цената набъбва доста.

                  С нищо не искам да омаловажа въпросните автомобили. Но в БГ предниците се разбиват доста често. И е добре, човек да е на ясно какво го чака, още преди да направи покупката
                  Nissan Terrano 2,7 TDI

                  Коментар


                  • #10
                    От: Мнение за двигател 1.8Т 20V на VW

                    много ясно, че на октавията/голфа е по-евтино окачването, ама и возията и вътрешният обем са съвсем други... Аз карам дизелов пасат вече 6 години в БГ /110 000км/ и съм сменил 2 накрайника и един носач преди година... Обаче месеци преди това жената беше ударила зверска дупка /изкривена джанта, спаднала гума и т.н./... Тия дето сменяли по 4-5 носача на всеки 20 000км са ясни

                    Относно мотора 1.8Т - харчи около 40% повече от 1.9ТДИ (131кс) и не мисля, че е по-вървящ... Но пък, ако взимаш по-евтин и амортизиран екземпляр, определено бензина е за предпочитане...

                    Ако говорим за "слабо място" при модела, това със сигурност е пробката за оттичане на вода от обема пред челното стъкло (където са акумулатора и сервото) - като се задръсти с листа и др. събралата се вода влиза в сервото, замръзва и оставаш без спирачки... Може да ти потече вода и в краката оттам или да стане друга беля... Та ако взимаш такъв автомобил, надявай се предишният собственик да е оправил (махнал) гумичката от пробката навреме...
                    Друго "слабо място" са маншоните на полуоските - за 110хкм съм ги сменил по два пъти - късат се при по-продължително каране с висока скорост...
                    Последно редактирано от Тедо /LJ73/; 31-10-12, 13:10.
                    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                    Коментар


                    • #11
                      От: Мнение за двигател 1.8Т 20V на VW

                      Карах няколко години Ауди А6 с такъв мотор. Бях много доволен. Не харчеше масло, но беше малко слабоват за толкова тежка кола. Но на А3 вероятно ще е по мярка.
                      ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                      Коментар


                      • #12
                        От: Мнение за двигател 1.8Т 20V на VW

                        Първоначално публикуван от Sasho74 Преглед на мнение
                        Здравейте колеги!

                        Интересува ме този двигател как е като надежност и подръжка? Насочил съм се към семеен автомобил с такъв мотор и всяко мнение ще ми е от полза. Четох в VW форума и мненията са положителни, но искам да чуя и мнението на участниците тук. Моля да споделяте само преки впечатления!

                        Здравейте.
                        Преди години имах SEAT IBIZA с този двигател,от VW форума са Ви насочили съвсем вярно.
                        От 156 P.S., след чип на 180 P.S., но все ми се виждаше малко, и така реших да влезна в
                        страшния филм.
                        Ново турбо,/доста по-голямо/, дюзи,кулер, нов чип и т.н.т.,докато достигнах 280 P.S.
                        без отваряне на двигателя, и така 25 000 км.

                        Извинете, за дългият пост.
                        Та мисълта ми беше:Няма по добър бензинов/VW/ двигател.
                        A относно горните постове, за ходовата част на отделните марки не съм карал, и не
                        мога да Ви дам мнение.
                        Желая Ви късмет.
                        Последно редактирано от Жоро Люпов; 31-10-12, 19:22.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Мнение за двигател 1.8Т 20V на VW

                          Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
                          Добри мотори са, но си хапват масълце. Просто си им е заложено. Не вярвам, че автомобила,който ще се купува е от магазина, така че имай и това предвид. Особено ако лесно ти се вдига адреналина и си правиш гонки по светофарите.
                          Сигурно има значение и на колко хиляди е двигатела.Карам го в ТТ 4 години,само че е 180 к.с. и мога да заявя,че не пипа маслото за 10 000 км. не доливам въобще.Имал съм и Голф4 с 150 кс. и мога да кажа,че не е от най мощните,няма нищо общо във вървенето със 180.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Мнение за двигател 1.8Т 20V на VW

                            Първоначално публикуван от asen_dp Преглед на мнение
                            Сигурно има значение и на колко хиляди е двигатела.Карам го в ТТ 4 години,само че е 180 к.с. и мога да заявя,че не пипа маслото за 10 000 км. не доливам въобще.Имал съм и Голф4 с 150 кс. и мога да кажа,че не е от най мощните,няма нищо общо във вървенето със 180.
                            Ами на колко да е,от авто-къща на,120-130000км,инак се излагат автоджамбазите...
                            Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                            Коментар


                            • #15
                              От: Мнение за двигател 1.8Т 20V на VW

                              Благодаря на отзовалите се! Както казах и в първия пост, беше важно да чуя мнението на колегите и в този форум. Колкото до автомобила, насочил съм се към ШАРАН или СЕАТ АЛХАМБРА но само с този мотор. То е едно и също. Дву литровия бензин отпада като вариант защото е малък за това купе.
                              Оглеждам се и за Форд Галакси 2.3. Освен че мотора си е на Форд, всичко останало е като при горните марки. Като характеристики е много близък до 1.8Т на VW, но при шофиране усещането е в полза на 1.8Т
                              Дизела съм го изключил като вариант завинаги като личен автомобил втора употреба.
                              Благодаря още веднъж на всички отзовали се! Разбрах това което ме интересуваше.
                              Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X